כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
עוז שכטר
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
נועה   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
הגעתי לעוז דרך המלצות, וזאת הייתה אחת הבחירות הכי טובות שעשיתי באותו יוםבתור זוג שלא אוהב להצטלם, ולא רגיל לתשומת לב הוא הצחיק הקליל את האווירה היה קשוב אלינו וצילם תמונות מושלמות
הצג עוד

Rosi   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
30 מתוך 100
פניתי לעוז בעקבות עבודות שלו שראיתי ומאוד התרשמתי.בהתחלה היה מאוד זמין ונחמד. לאחר ערב החתונה עוז קיבל ממני תשלום ונתן לי את הדיסק עם כל התמונות. קיבלתי ממנו את סרטון החתונה זמן קצר לאחר מכן אבל לקבלת אלבומי החתונה פשוט הייתי צריכה לרדוף אחריו, לסמס ולהתקשר אליו כל יומיים בשביל קבלת מענה, פשוט עשה טובה שענה לי בכלל כי כמובן הוא כבר קיבל את התשלום שלו אז מה אכפת לו ? כשהוא כן טרח והועיל בטובו לענות לי זה פשוט היה תירוץ ועיכוב חדש ולאחר שנה מיום החתונה קיבלנו את האלבומים. אכן התמונות היו מהממות אבל בשביל המחיר והיחס שנתן לאחר שקיבל תשלום זה לא היה שווה את זה.
הצג עוד

נטלי   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
אין על עוז צלם שמרים את האווירה וגורם לחתן והכלה להרגיש בנוח מול המצלמה. הספק הכי חשוב שאסור להתפשר עליו זה צלם כי הוא איתך כל היום והיינו בוחרים בו עוד מאה פעמים! והתמונות מושלמות!!!! נהינינו איתו בחור זהב
הצג עוד

Ofir   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
תקופה ארוכה אחרי שעקבתי אחרי עוז באינסטגרם כי אהבתי את התמונות האומנותיות שלו, וממש בלי קשר לחתונה- בחרתי לנסות לבדוק איתו אם זה רלוונטי. מהאינטראקציה הראשונה עם עוז הבנתי שיש לי פה עסק לא רק עם מקצוען, גם עם שחקן נשמה.עוז קלט את הוויבים שלנו מהרגע הראשון ולאורך הדרך עשה התאמות.אני ובן זוגי לא מאוד רגילים להצטלם ובשביל להתגבר על המבוכה עוז יזם ( ולא וויתר) על צילומי זוגיות לפני היום הגדול. זה סופר שחרר אותנו והביא אותנו סופר מוכנים. עוז בא עם כמה חברי צוות שלו לחתונה והם פשוט השלימו אותו. כולם היו נחמדים בטירוף, שירותיים זמינים לאורחים וכמובן וסופר מקצוענים.
הצג עוד

Bar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אומרים שתמונה אחת שווה אלף מילים.. של עוז שוות מיליון ואפילו יותר! לא היה לנו ספק שהוא הצלם שלנו לחתונה.. הבנאדם אמן, מקצועי ושם לב לכל פרט קטן- אפילו יודע להפוך כל חיוך ממזויף להכי אמיתי שאפשר.. כבר מצילומי הטראש היה לנו איתו הכי כיף בעולם, אנחנו זוג שקצת פוחד ממצלמה ועוז הצליח לגרום לנו להנות מהצילומים והשרה אווירה ממש טובה, סבלנית ונינוחה..ביום החתונה הגיע עם הצוות הנדיר שלו, עם החיוך שלו והיה איתנו בכל השלבים, מאורגן ומקצוען.. יום החתונה היה לא פחות ממושלם והרבה בזכות עוז והצוות שלו.. תודה גדולה!!
הצג עוד

לירון   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אלוף!!! נתחיל מכך שעוז גרם לנו להרגיש בנוח מול המצלמה (אתגר לא קטן) ופשוט להנות מהדרך ומהיום הזה. הוא דאג שנהיה רגועים, שם לב לפרטים הקטנים והיה עם מלוא תשומת הלב על הנראות שלנו ועל התחושה שלנו במהלך היום. עוז הצליח לתפוס רגעים של אושר ולהעביר דרך התמונות את התחושות שלנו מהיום המיוחד הזה. גם ביום מאתגר עם מזג אוויר לא קל, עוז היה מקצועי ברמות, והצליח לייצר רגעים ותמונות גם עם ה"תפאורה" הפשוטה ביותר. קיבלנו המון תגובות מהחברים והמשפחות שהוא והצוות שלו היו סופר קלילים וזורמים והתוצאות מדברות בעד עצמן. קיבלנו ה-מ-ו-ן תמונות, איכותיות ומרגשות, שהשאירו אותנו עם מזכרת מושלמת. ממליצים ממש ממש בחום!
הצג עוד

עדן אבוטבול   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
צלם מקצועי בחסד עליון !!! עוז היה קשוב משיחת הטלפון הראשונה, דאג להרים לנו את האווירה לאורך כל היום והיה אכפתי ורגוע. רמה מטורפת של צילום ומקצועיות, התמונות מדברות בעד עצמן. ממליצה בחום !!!!
הצג עוד

יעל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אין מוכשר כמוהו פשוט אומן, נותן 1000% מעצמו, מוציא אתכם הכי יפים ופטוגנים שי , יודע בדיוק להנחות אותך איך לעמוד ואיך לזוז מול המצלמה כדי להראות מושלמת, יודע לתפוס רגעים, מגיע עם מספר עדשות ככה שיש מגוון של תמונות מיוחדות הספק הכי טוב שלי , ממליצה בחום לשריין אותו !!! תסכלו על התמונות מטה !! לקחתי איתו גם את הצוות וידאו שלו - הביא 2 צלמי וידאו שרוב המקומות מביאים רק 1 !! היו 4 צלמים סה"כ !
הצג עוד

Omer   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
מהרגע שיצרנו עם עוז קשר עפנו עליו. אנחנו לא זוג שרגיל או אוהב להצטלם והוא פשוט הצחיק אותנו והוציא מאיתנו תמונות מדהימות!! היה איתו ממש כיף וביחד עם זה הוא סופר מקצועי והתמונות ברמה גבוהה. עוז והצוות שלו לא פספסו אף רגע בחתונה אבל איכשהו גם לא הרגשנו אותם. דאגנו בחתונות של אחרים שצלמים תמיד תקועים באמצע של החופה ומסתירים או תקועים באמצע הריקודים וזה ממש לא המצב הם תפסו הכל בלי להיות דומיננטיים מידי (אפילו בזמן החופה תוך כדי הכל דאגו שהחברים לא יסתירו למשפחות שישבו 😍). ישר אחרי האירוע כבר קיבלנו תמונות אז יכולנו ישר להסתכל ולהנות (אנחנו הבנו מחברים שזה ממש יוצא דופן). אנחנו ממש ממליצים על עוז באופן אישי, אין עליו ועל הצוות המושלם שלו!
הצג עוד

orly   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
עוז היה פשוט מדהים!!! עשה מעל ומעבר והיה כלכך מקצועי ונעים. התחתנו בחתונה ביתית ובאמת לא האמנו שאפשר להוציא כאלה תמונות מדהימות ככה בתוך הבית.. הוא תפס כל רגע, והתמונות שלנו בכלל נראות כמו הפקת אופנה!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up