כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
טקס חילוני רפורמי אלטרנטיבי - יורי גולדן

טקס חילוני רפורמי אלטרנטיבי - יורי גולדן

רבנים ועורכי טקסים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Lina   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
חיפשנו מחתן חילוני ומצחיק.. אחד שיהפוך את החופה לקלילה מרגשת וקצרה יחסית. יורי היה מאוד קשוב לרצונות שלנו ובאמת דייק את כל הפרטים. אנחנו מודים לו מאוד!!
הצג עוד

Darina   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אנחנו רוצים להודות ליורי גולדן על הטקס המדהים שערך לנו. יורי מקצועי מאוד, בעל חוש הומור, קשוב ודייקן. הוא ליווה אותנו ויחד בנינו טקס שעד היום אנחנו ממשיכים לקבל עליו מחמאות. הטקס שלנו היה דו לשוני (עברית ורוסית) ויורי ידע להמליץ לנו על המינונים המדויקים על מנת שהתוצר הסופי יהיה קליל וזורם. מעבר לזאת, הרגשנו כמה חשוב ליורי להכיר אותנו על מנת לכתוב את הטקס שבאמת יהיה מותאם עבורנו, לסיפור שלנו ולקהל שלנו. אם אתם מחפשים לעשות טקס ייחודי שישקף את הזוגיות הפרטית שלכם – יורי גולדן הוא הכתובת!
הצג עוד

יאנה   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
מאוד נחמד ובעל חוש הומור. הגענו אליו די במקרה יורי התחבר אלינו בצ'יק. כל התהליך היה די מפחיד ולא ידענו מה אנחנו רוצים ואיך. יורי ידע להנחות אותו בבטחון ולהקנות הרגשה של רוגע ומקצועיות. ליווה אותנו כל צעד בתהליך והיה מאוד קשוב וידע להמליץ באופן מאוד מקצועי. גם לפני החופה, הוא הגיע חצי שעה לפני וארגן הכל והנחה אותנו ברגעים המרגשים האלה. היה לנו מאוד חשוב שנוכל לסמוך על מישהו בכל מה שקשור לחופה ואכן הרגשתי שאנחנו בידיים טובות ויש על מי לסמוך. ממליצים מאוד מאוד.
הצג עוד

Shlomy   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
אני רוצה להמליץ בחום על יורי. אני וזוגתי שאינה תושבת ישראל ואינה דוברת עברית אלא רק אנגלית ורוסית נדרשנו לטקס מורכב ומאתגר בעברית רוסית ואנגלית. יורי כבר בפגישה הראשונה הסביר בסבלנות ובמקצוענות את האפשרויות והקשיב לרצונות. בפגישת העבודה יורי הוליך אותנו בשלבים השונים גם הטכניים וגם ברעיונות והצעות כדי שהטקס יתאים לרצונותינו. הטקס עצמו ברגע האמת היה מרגש מקצועי כשיורי מוביל אותנו לכל אורכו בשלוש שפות תוך כדי מתן כל הדגשים והשלבים. הקהל היה קשוב ומרוכז וגם השתתף לאורך כל הטקס. הטקס כלל הקדמה והסברים שח יורי שהיטיב לתאר אותנו כמו כן אלמנטיים יהודיים ואוניברסלים מה שיצר טקס ייחודי ומיוחד. תודה יורי שחלקת את היום החשוב הזה איתנו :-)
הצג עוד

Leon   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
רצינו להודות ליורי גולדין , על זה שליווה אותנו בהמשך הדרך בהכנות לטקס החופה. יורי ברמת אדם מאוד מיוחד ,בכיף לעבוד איתו,בעל ידע רב בנושא,בעל חוש הומור ומאוד מאוד מדוייק ומסודר. בפגישת העבודה עברנו על כל שלב ושלב בטקס,שינינו והוספנו דברים על פי רצונינו,בסופו של דבר בנינו את התוכנית המושלמת ביותר עבורינו ב 2 ספות (רוסית ועברית). הטקס עצמן היה מרגש,יפה,מעניין ומצחיק,יורי העביר אותו בצורה מקצועית ביותר. יצאנו מאוד מרוצים וקיבלנו המון תגובות מעולות מהאורחים. עוד הפעם תודה רבה והמון בהצלחה בהמשך דרכך.
הצג עוד

ויקה   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
שנינו יהודים ויכולים לעשות חתונה "סטנדרטית" דרך הרבנות, אך לא זאת מה שרצינו. חיפשנו להתרחק מהפן הדתי ולכן החלטנו לעשות טקס חילוני שיתאים לנו. לאחר כמה שיחות טלפות ו-3 פגישות עם עורכי טקסים פוטנציאלים, שנינו נסגרנו על ה"אחד". היה ממש כיף ונעים לעבוד עם יורי. הוא סיפר לנו על החלקים השונים בטקס ואנחנו בחרנו מה מתאים לנו ומה לא. הוא ידע לזרום איתנו לגמרי ומצד שני ידע לכוון ולייעץ כאיש עם ניסיון איך כדאי לעשות חלקים מסויימים. הטקס היה מעולה מכל הבחינות. יש לנו זוג חברים שממש התלהבו ממנו וגם הם לקחו אותו כמנחה טקסים. תודה יורי , שיחקת אותה ובגדול.
הצג עוד

יוליה וכפיר   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
ראינו את יורי בחתונה של חברים כמה שבועות לפני שהתארסנו. הטקס היה כל כך מרגש שלאחר שהתחלנו לחשוב על תאריך ומיקום, את ה"פינה של עורך טקס" מייד ידענו למי לשייך. יורי היה מאוד נחמד ולבבי. הקדיש לנו תשומת לב והיה חיבור מאוד טוב. היה כיף לשתף אותו והוא כתב וערך לנו טקס קליל, ייחודי ומעניין (ולא "חופר" כמו בחתונות אחרות). היה כיף ומרגש, מאוד נהנינו. תודה רבה!
הצג עוד

נטלי   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
היה טקס ממש מעולה - מיוחד ומרגש. יורה ישב איתנו שעות בהכנה לטקס, הבין בדיוק מה אנחנו רוצים והוציא מאיתנו את כל הסיפורים והפרטים המעניינים, וכך יצר טקס ממש מיוחד עבורנו. הרבה מהאורחים חשבו שבכלל מדובר בחבר שלנו כיוון שהיה כל כך אישי. הקהל היה מרותק ונרגש.
הצג עוד

קוני וגיא   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
אורי היה מאוד סימפטי, יסודי, מקצועי, עם תשומת לב מעמיקה לפרטים הקטנים. הוא הקדיש המון זמן ע״מ להכיר אותנו (בני הזוג). הוא היה מאוד סבלני והשרה אווירה חיובית ורגועה לאורך כל התהליך כולל החופה עצמה. הוא לוקח על עצמו להתאים את הטקס בצורה מאוד אינדיבידואלית לבני הזוג כאשר כל האפשרויות פתוחות. אנגלית ברמה גבוהה. אנחנו מאד מרוצים מהטקס ויכולים להמליץ בחום!!!! קוני וגיא
הצג עוד

vania.trinki   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
אל אורי הגענו בשאננות רק 3 שבועות לפני החתונה. למרות שהזמן לחץ, וזה היה מאתגר, אורי לקח אותנו כפרויקט לידיים. הוא ישב איתנו גם בשעות לא שגרתיות (יום שבת), תחקר ובדק ודאג להכיר כל פרט משמעותי אודותינו.. ולבסוף ניסח לנו טקסט מקסים ומיוחד! הטקס היה קצר וקולע ומרגש - בדיוק כמו שביקשנו! תודה רבה על ההיענות המהירה ועל ההשקעה העצומה שלך!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up