כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
מיטל אלמקייס- איפור ושיער

מיטל אלמקייס- איפור ושיער

איפור כלות
טלפון:0548383953
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 3 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Limor   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל בפגישת הניסיון, מעט חששתי מכל נושא האיפור והשיער כי אני לא מתאפרת ביום יום. הפגישה הייתה נעימה מאוד ומרגיעה, עברנו על האפשרויות ונסגרנו ביחד על מה הכי מתאים ויפה. מיטל ידעה גם להמליץ וגם לשמוע אותי ולהרגיע את החששות שלי. בהמשך, אחרי הפגישה, רציתי לשנות קצת את התסרוקת שקבענו ומיטל זרמה ותמכה. ביום החתונה מיטל הגיעה בזמן ועם אנרגיות כיפיות. נתתי לה המושכות לגמרי והתוצאה הייתה מושלמת. הרגשתי הכי יפה שהרגשתי בחיים והכי אני בעולם. האיפור והשיער החזיקו כל האירוע ולא הייתי צריכה להתעסק בזה בכלל. בקיצור היה קסום.
הצג עוד

nofar.nahum   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
בנאדם מדהים,מצחיקה ונעימה. נהנתי כל כך לעבוד איתה,היתה קשובה לכל בקשה שלי. תוצאה סופית יצאה מדהים,קיבלתי אינסוף מחמאות לאורך כל הערב. ממליצה עליה לכל כלה בחום ובאהבה גדולה :)

Jessica   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
95 מתוך 100
מייטל מקסימה והכי מקצועית שיש. היא פשוט יודעת מה היא עושה.
הצג עוד

Noy   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מהשיחת טלפון הראשונה שהייתה בערך 8 חודשים לפני החתונה כבר התאהבתי. כלכך חיכתי לאיפור ניסיון בשביל שניפגש וכמובן שלא התאכזבתי. מיטל קודם כל מהממת באופי שלה וזה היה כל כך כייף להתעורר ב4 בבוקר ולראןת אותה ( חתונת שישי). כל החברות שלי התאהבו בה ואמא ואחותי בכלל. האיפור והשיער יצא מושלם ולא זז למרות החום שהיה. אני לא מתאפרת בדרכלל וחששתי מזה אבל יצא כלכך טבעי וכלכךאני. והשיער? יבאלההה שלמות מהלכת. היא איפרה ועשתה שיער גם לאחותי והיה מדהים. ואיפרה את אמא שלי ואין מילים. חשוב מאוד לציין שהייתה זמינה כל הזמן ובכל שעה!!
הצג עוד

shirisrael   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי למיטל אחרי שראיתי הרבה עבודות של מאפרים ומאפרות. היה לי ברור מההתחלה שמיטל הכי קולעת לטעם שלי -עדין במידה הנכונה, ומדויק. מיטל גם מאוד ורסטילית ולא עושה רק לוק אחד, וסמכתי עליה שתדע להתאים לי את הלוק הנכון. מיטל הייתה סופר מקצועית וזמינה לאורך כל הדרך, עוד מפגישת איפור הנסיון. בייחוד לקראת היום עצמו, מיטל התגלתה כסופר מסודרת ואחראית, וסידרה לו"ז לכלה וארבע מלוות וידעה להזכיר לי כל מה שצריך. ביום עצמו היה לי ולמלוות שלי כיף מאוד עם מיטל, שגם עשתה עבודה מקצועית, גם השרתה אווירה נעימה מאוד ובעיקר השאירה אותנו עם איפור ושיער הורסים וחשק לעוד 3> כל האירוע שמעתי מלא מחמאות. מיטל יצרה לוק עדין ואצילי כמו שרציתי, וזה בדיוק גם מה שהאורחים שלי אמרו. וכמובן התמונות שהגיעו בינתיים יצאו סוף הדרך. אני שמחה שבחרתי במיטל ואני ממליצה עליה בחום!
הצג עוד

ליז   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
מיטל הייתה מדהימה! הייתה קשובה אליי מהרגע הראשון ועד יום החתונה והיה לי כיף להעביר איתה את היום הזה, איפרה אותי בצורה עדינה והשאירה אותי כמו שאני בדיוק כמו שביקשתי. קיבלתי המון מחמאות על האיפור והשיער וזה החזיק עד סוף הערב ללא שינוי.. ממליצה בחום!!
הצג עוד

Henli   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
נפגשתי עם מיטל ומיד היה קליק :) הרגשתי שיש חיבור ושיש לי על מי לסמוך שתדאג להוציא אותי הכי מהממת היום החתונה. מיותר לציין שהייתי סופר מרוצה מהתוצאה הסופית אפילו יותר ממה שציפיתי
הצג עוד

Bat-el   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
למיטל הגעתי דרך חברת איזיווד (שבהמשך קרסה) לאיפור ועיצוב שיער. לפני מיטל הייתי באיפור ניסיון אצל מאפרת אחרת והרגשתי שאיפרה אותי יתר על המידה ואני -שלא רגילה לשים הרבה איפור -חשתי לא בנוח. באיפור הניסיון אצל מיטל הרגשתי שהיא מבינה את הסגנון שמתאים לי אך לא צפיתי עד כמה. לפני החתונה היא ענתה לי על כל שאלה. ביום החתונה היא הגיעה לפני הזמן מצויידת בכל מה שצריך. הייתה מאוד מקצועית, נעימה ובקיצור מקסימה. יצאתי כל כך מרוצה גם מהשיער וגם מהאיפור ולא הפסקתי לקבל מחמאות ביום החתונה! מיטל גם איפרה וסירקה את אמא שלי שהייתה מאוד מרוצה גם כן. ממליצה בחום על מיטל לכל אירוע:)
הצג עוד

inbal.frocter   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
מיטל מהממת! מעצבת השמלה שלי, יערה מן, המליצה עליה וללא ספק צדקה! היא יצרה בדיוק את מה שחלמתי עליו. מקצועית ומקסימה. ממליצה עליה בחום!
הצג עוד

maayan   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
מיטל היתה אהבה ממבט ראשון! אמנם הגעתי אליה דרך איזיווד שבינתיים פשטו רגל והשאירו אותנו בבלאגן אבל ידעתי שעליה אני לא מוותרת. מעבר לאנרגיה המהממת והחום שהיא מביאה איתה בבוקר המפוזר והקדחתני של יום החתונה, מיטל מדוייקת בצורה מדהימה והוציאה אותי כלכך מרוצה מהתוצאה. לא ויתרה על אף פרט, ריס, מתיחה, תלתל, כל דבר במקומו. האיפור החזיק בצורה מדהימה (כן כן גם בבוקר שאחרי כי כמובן שנרדמתי איתו) וגם השיער גרף המון מחמאות. ממליצה בחום ומרוצה בטירוף!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up