כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
ירדן קליימן סקסופוניסטית לחתונה

ירדן קליימן סקסופוניסטית לחתונה

להקות, הרכבים וזמרים לחתונה
טלפון:0522875302
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Tal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
את ירדן שריינו עוד לפני שסגרנו תאריך לחתונה! היינו במסיבה שהיא הופיעה בה ומיד ידענו שאנחנו לוקחים אותה להופיע אצלנו בחתונה. האנרגיות שיש לה -ואוווו!!! זה פשוט לא נורמלי היא הרימה את כל האורחים על הרגליים בשעות הקטנות של הלילה ניגנה, רקדה, עלתה על הבר ובעקרון פשוט עשתה שמח!! אין אחד שלא התלהב ממנה ושאל אותנו עליה ההמלצה הכי חמה של החתונה שלנו 3>
הצג עוד

Tagel   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
ואוו ירדן קליימן אגדה ! ירדן ניגנה בחתונה שלנו ב21.8.19 מה שהיא עשתה ברחבה ! היא מטורפת ! מעבר לכישרון האדיר שלה ירדן פשוט בנאדם עם נשמה ענקית ! היא מסתובבת בין הרוקדים ברחבה מרימה להם עולה על הבר ונמצאת ב200 מקומות בו זמנית ואין אחד שהיא פוסחת על ידו שלא נשאר עם חיוך ענקי ואנרגיות טובות ! ירדן קטנה קטנה אבל פצצת אנרגייה מתקתקת ! ההחלטה הכי טובה ביי פארר לחתונה שלנו אפילו לפני בחירת החתן 😉
הצג עוד

Hila   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
OMG! אז ככה, מדובר באחד הכישרונות הגדולים בארץ בתחום הנגינה. ירדן הייתה מדהימה, נתנה הופעה בלתי נשכחת, שעד היום האורחים מתקשרים לשאול עליה! הייחודיות של ההופעה שלה, הופכת את האירוע לבלתי נשכח ולא דומה לאף אחד אחר! מעבר לכך, ירדן מקסימה ונעימה שזה רק מוסיף על הכשרון העצום שלה. לא זול, אבל שווה כל שקל! ❤️❤️❤️❤️
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
ירדן אהובה, נפש כה אצילה עם כישרון בשמיים, עשית לנו את האירוע!!! בחרתי בך כי נשבתי בכישרונך. לפי זמינותך סגרנו את התאריך לאולם ואין ספק שזו הייתה ההחלטה הנבונה ביותר שיכולנו לעשות. את פצצת אנרגיה והפכת חתונה של חנונים לטירוף חושים אלגנטי, ססגוני ומרתק. אצבעות המלאך והריאות מלאות האוויר והאהבה גרמו לאורחים להתמוגג ולהעריף מחמאות כל החתונה. היה ניכר לראות שאת באמת נהנת וגרמת לחיוכים רבים. את אוצר אמיתי, הצלחת לשלב פן כל כך רחב של סגנונות שיתאים גם לצעירים וגם למבוגרים. לא הפסקת לפזז על הרחבה ולנגן במשך כל האירוע עם נעלי העקב הססגוניות שלך והסקסופון החלומי הצמוד. התקשורת והכימיה עם הדיג'יי (נדב ציוב האלוף) הייתה מטורפת. אין ספק שזהו המפתח להצלחה בכל אירוע. טיילת בין האורחים, ניגנת על הבר והצלחת להפוך את האירוע לחווייה בלתי נשכחת - כי את בלתי נשכחת! החתונה שלנו לא הייתה כמו כל אירוע אחר, וכל זה בזכותך ובזכות הקסם שלך. תודה רבה. אוהבים מאוד, טל ואורי :)
הצג עוד

Eli   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
We invited Yarden to perform at our Wedding in October playing a live on dj set. She was such a star!! Our guests all remember her. Her brilliant music added that extra touch to our wedding! I would definately recommend her. It's also wonderful to see a female musician performing. Yarden was also great to work with, very adaptable and available. Thank You Yarden! Eli and Arie xxx t.
הצג עוד

Naor   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
הזמנו את ירדן להופיע בחתונה שלנו ופשוט היינו המומים!! שיתוף הפעולה של ירדן עם הדיג'יי היה מושלם! ירדן היוותה אטרקציה לכל הסובבים אותה! היא לא סתם עמדה בצד וניגנה כמו כל להקה, היא השתלבה גם עם המוזיקה וגם בין הרוקדים! הרעיון של מוזיקה חיה ביחד עם הדיג'יי הוא פשוט משגע וירדן עושה את זה פשוט מושלם! ממליצים בחום!!
הצג עוד

Ofri   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
חיפשנו להוסיף משהו מיוחד לחתונה שלנו והדיג'יי המליץ לנו על ירדן. מהרגע שראינו את הסרטונים שלה - ידענו שהיא בדיוק מה שאנחנו רוצים בחתונה שלנו! תותחית, מוכשרת ומקפיצה את הקהל עם האנרגיות המדהימות שלה. תודה רבה אלופה!!

Anna   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
מדהימה פשוט! לא אשקר בהתחלה התלבטתי לגבי בחורה על סקסופון כי זהו כלי מאוד גברי ואז ראיתי את הוידאו שלה ומהרגע הראשון ששמעתי אותה מנגנת ידעתי שהיא תהיה הבחירה! ירדן הוסיפה גוון נוסף לחתונה מהקבלת פנים ועד לשעות הקטנות של הלילה! האורחים לא הפסיקו לדבר על האנרגיה שהיית ביחד איתה.. ילדים ומבוגרים כולם היו סביבה.. היום אחרי שאני רואה את הוידאו אני שמחה להגיד שגם אני נהנתי מהסקסופון - אפילו שבתור כלה לא שמעתי אותה ביום החתונה!! מושלמת!!
הצג עוד

Keren   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
פגשנו את ירדן במקרה בחתונה של חברים והתאהבנו באנרגיות, בשמחה, בקסם! לא יכלנו לוותר על זה. ירדן הוסיפה טעם למסיבה, האורחים התמגנטו לאנרגיות, לשמחה, לאוירה שהיא הביאה. רוצים להודות וממליצים בחוםםםם לכל אירוע!!!
הצג עוד

Idan   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
סוף סוף!! חיכינו לכתוב את ההמלצה הזאת . על ירדן שמענו במקרה כשנתקלנו בה בכלל במסיבה שהיא הופיעה. שנה לאחר מכן שהחלטנו להתחתן וחיפשנו " גימיק" לאירוע וויתרנו על הכל עד שנזנכרנו בה, בימים האלה כבר שמענו עליה בכל מקום, והבנו שהיא הרבה מעבר לגימיק , הכרנו אומנית מוסיקה ברמה אחרת . הדרך איתה עד ליום החתונה הייתה קלילה , בלי פגישות מיוחדות. כמה טלפונים והיינו באותו וויב. שורה תחתונה: כמות המחמאות שקיבלנו על הרעיון, על הנגינה שלה ועל האנרגיות שהיא הביאה לרחבה הייתה מעבר למה שחלמנו . שואו מטורף לאורך כל האירוע, מחוברת לקהל ובעיקר לחתן והכלה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up