כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
שמוליק חזן - צלם

שמוליק חזן - צלם

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0543166916
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 2 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
galisherman333   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
אנחנו זוג שלא אוהבים להצטלם בדרך כלל,אבל שמוליק היה כל כך נחמד, אדיב, סבלני, מעודד, מרגיע ותומך שהחוויה נהפכה לחוויה מעצימה וכיפית!התמונות יצאו מהממות!! ויש לנו מזכרת הכי שווה שיש לכל החיים!
הצג עוד

yan   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
כשחיפשנו צלם חיפשנו מישהו שיתאים לנו לאופי (זוג ביישנים שונאי מצלמה) ושמוליק פשוט התאים לנו כמו כפפה ליד, עם ההבנה שלו (גם המקצועית וגם האישית), האדיבות והיחס החם ובכללי הוא בן אדם מדהים! ממליץ לכל אחד ואחת לקחת אותו כי מעבר לתמונות שיצאו פצצה הוא בןאדם זהב וזה לפני הכל, אין עליך:)
הצג עוד

Ofir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
כשחיפשנו צלם לחתונה, לא ממש ידענו מה לחפש, על מה לשים דגש ומה התהליך. שמוליק הצלם הראשון שפגשנו - ושם זה נגמר. מעבר לאיכות הבלתי מתפשרת, לצילומי הרגעים שהם באמת פרייסלס, עומד אדם שהוא נשמה גדולה, שזמין 24/7 אם צריך שמקשיב לכל חפירה שלנו ובחיוך גדול! העברנו איתו את היום הכי לחוץ שלנו, במלא מלא חיוכים ובדיחות בכיף גדול ובהומור, אלוף!!! אז שמוליק הןא הבחירה שלנו לחתונה, ולא רק!
הצג עוד

קורל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
יש הרבה צלמים שיודעים לצלם את מי שהיה באירוע אבל יש בודדים מהם שיודעים לתפוס את אותם הרגעים שממבט אחד בתמונות יחזירו אותך לאותה הרגשה שהייתה שם !!! רגעים של שמחה אהבה ואושר ענק שמוליק חזן אתה ללא ספק הבחירה הכי טובה שלנו באירוע הזה!!! והתמונות מדברות בעד עצמן… תודה תודה תודה ולכל מי שמתלבט… אל!!! מעבר לצילום ולתמונות המדהימות פגשנו את אחד האנשים היותר מקסימים!!! שליווה אותנו בכל תקופת הקורונה והדחיות הבלתי פוסקות עד לאירוע שסוף סוף קרה בהמון סבלנות והבנה … בקיצור למי אתם מחכים?!? תסגרו כבר!!!!
הצג עוד

Maayan   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
שמוליק חזן הצלם והאגדה!! כבר מהפגישה שלנו עם שמוליק פגשנו בחור שמאוהב במקצוע שלו, אי אפשר לפספס את ההתרגשות שלו כשהוא מראה לנו את האלבום מאחת החתונות שהוא צילם, את החיוכים כשהוא מראה לנו את הרגעים הקטנים המאושרים והספונטניים שהצליח לתפוס דרך העדשה! כבר בפגישה הבנו שמדובר בבן אדם שחי את הצילום, עם אנרגיות כל כך טובות שאותן אנחנו רוצים ביום שלנו! את החתונה הזזנו 3 פעמים (קורונה וזה) ולמזלנו בכל הפעמים שמוליק יכל לזוז יחד איתנו! :) עשינו איתו צילומי זוגיות מדהימים עם אווירה מטורפת, והבנו שבחתונה זה הולך להיות הצגה! ביום החתונה שמוליק היה כל כך סבלני ומרגיע! ידע להקליל את האווירה כשהיה צריך ולתקתק את העניינים כשהבין שצריך להזדרז בזמנים. אין ספק ששמוליק הייתה הבחירה הכי טובה שלנו באירוע הזה! שמוליק היקר, מחכים כבר לאירוע הבא שנזכה שתתעד לנו! אוהבים אותך. מעיין ועדן ❤
הצג עוד

noy_dvir   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
החלטנו להתחתן ולארגן הכל תוך 3 ימים! מצאנו את שמוליק המדהים! שמהרגע הראשון הבין את הראש שלנו וממש התחברנו!
הצג עוד

Eliran   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
קיבלנו המלצה חמה לצלם מקצוען וחביב, המלצה שבהחלט הוכיחה את עצמה ובגדול :-)
הצג עוד

Leead   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
שמוליק הוא השילוב המושלם בין צלם מוכשר, איכותי ומדוייק לבין אישיות מקסימה שפשוט כיף לבלות לצידו ביום החתונה. אנחנו התחתנו ביום שבו ירד המון גשם ולמרות זאת שמוליק הוציא תמונות מהממות שלנו, נתן לנו תחושה כל כך טובה שלא דאגנו לרגע והמהירות בה קיבלנו את התמונות ... באמת חבל על הזמן. ממליצים עליו בחום!!!
הצג עוד

Kim   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אל שמוליק הגענו דרך חברים, הוא היה הצלם הראשון שפגשנו וברגע שנפגשנו הפסקנו לחפש. מדובר על מישהו שבאמת אוהב את מה שהוא עושה וזה לחלוטין ניכר בעבודה שלו, הוא מאוד מקצועי, יצאו לנו תמונות מהממות! הוא הצליח לתפוס את הרגעים הקטנים והמיוחדים שלא כל צלם מצליח לתפוס. מעבר לזה, הוא תמיד היה זמין אלינו, לשאלות, עזרה והתייעצויות. ביום עצמו היה איתו פשוט כיף, הרגשנו איתו בנוח וממש נהנו מהצילומים. יומיים אחרי האירוע הוא עבד ושלח לנו טיזר של תמונות שזה ממש לא מובן מאליו, אחרי חודש קיבלנו את כל התמונות, הוא עבר תמונה תמונה ודאג שנקבל תמונות ערוכות בלי התפשרויות. ללא ספק אנחנו ממליצים עליו גם ברמה האישית וגם ברמה המקצועית! בסופו של דבר לא זוכרים הרבה מהחתונה ומה שנשאר זה התמונות, ממליצה לכולם על שמוליק
הצג עוד

Maor   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
צלם מקצוען ובן אדם נדיר התחתנו בצהרי יום שישי 30.8.19 שמוליק והצוות עשו עבודה נפלאה תמונות ברמה הגבוה ביותר ואלבומים מהממים . ממליץ בחום הלוואי שכל בעלי המקצוע יעשו את עבודתם נאמנה כמו האיש הזה!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up