כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
Wedding Express - מדריך לארגון החתונה

Wedding Express - מדריך לארגון החתונה

אתרים ואפליקציות לחתונה
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Shir   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
מדריך נהדר שחסך לנו אלפי שקלים באירוע. התהליך ברור לחלוטין, אין "עיזים" ומאפשר לתכנן את החתונה מתוך הבנה ובכיף, כי ידע זה כוח :)
הצג עוד

sh   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
עידן המקסים יצר מדריך מדהים, מפורט ואינטיליגנטי. בכל היבט בו ניכרת ההשקעה הרבה, החשיבה, המאמץ והמקצועיות. הוא עשה עבודת מחקר מקיפה בכל הנוגע לתעשיית החתונות וגורם לנו, המתחתנים, להיות מקצועיים ויודעי דבר בעצמנו! הסרטונים והמידע הרב המוכל בהם נותנים לנו בטחון, מאפשרים לנו להבין לעומק את התעשייה ולתכנן חתונה בכייף וללא חששות. בנוסף לכך - עידן מקסים, אכפתי, חרוץ ופשוט חבר. כייף לעבוד מולו, להתייעץ איתו ולקבל ממנו טיפים מבריקים. תודה עידן! מומלץ בחום! :)
הצג עוד

anat.dubov   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
לא ידענו בהתחלה מאיפה בכלל להתחיל. עידן עשה לנו סדר במה צריך לעשות, איך לדבר, איזה שאלות לשאול את הספקים ומה הם הדברים החשובים ביותר לשים אליהם לב. בזכות עידן ההכנות לחתונה ממש כייפים וקלים ואנחנו נהנים מכל רגע :) כמו כן עידן גם תמיד זמין לכל שאלה ולכל בקשה! מומלץ בחום!!! 3>
הצג עוד

Gal   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
מדריך מדהים,יעיל וטוב !! מומלץ מומלץ מומלץ
הצג עוד

פולינה   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
מדריך קליל יעיל ונוח. עוזר מאוד לסדר את תהליך הארגון מתחילתו ועד סופו. עידן מקסים! מאוד עוזר ועונה במהירות מפתיעה.
הצג עוד

lory   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
אני מודה שללא המדריך של עידן שמסדר את נושאי החתונה בצורה מובנת ביותר ואפילו על פי הסדר שלהם מההצעה ועד לערב המיוחל אני חושבת שעוד הייתי יושבת מול ארוסי ומנסה להבין איך להתחיל בכלל לפעול ואם כבר הייתי מתחילה לפעול לא בטוח שהייתי יודעת מה לעשות ואיך להתנהל עם הספקים השונים. גם אם לא "מנדנדים" לעידן, המדריך לכשעצמו מלמד כלים אשר יכולים לשמש אותנו הן בדרך לחתונה והן בחיים עצמם, כגון: דרכי מיקוח לדוגמה. עידן המדהים נמצא ועוזר בכל שלב ואפילו מרגיע, פעמים רבות התייעצתי עימו בכל הקשור להצעות מחיר ואיך לסדר את התקציב. בכל הפעמים שבהם "חפרתי" לו הוא הקשיב, הבין, ייעץ, צחק, תמך ולמרות שהעזרה הייתה טלפונית ניתן לשמוע את החיוך שלו בכל שלב בעזרה ואף דרך הוואטסאפ  אני מאמינה שהמדריך עם כל מה שהוא מאפשר ונותן מקדם אותנו כזוג לעבר חתונת החלומות שלנו מבלי לפשוט את הרגל, וניתן לראות את זה כבר בשלבי בניית אקסל התקציב הראשוני ובמיוחד כאשר מתחילים להזין את המחירים האמיתיים. עוד בשלב הזה המדריך חסך לנו בסביבות ה-10,000 ₪ וידנו עוד נטויה מכיוון שלא כל הספקים נסגרו בשלב זה. בקיצור אני ממליצה בחום רב על המדריך משום שהוא הופך את החלום למציאות! ובעזרת עידן המקסים דרכנו קלה ונעימה יותר!
הצג עוד

Gal   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
עידן ממש נחמד ועונה מהר במיילים באופן אישי, הסרטונים ממש עזרו ונתנו קצת מושג לגבי תכנון החתונה והשאירו אותי בפרופורציה... תודה :)

אילנה   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
יעיל ונוח! כיף וקליל לשימוש. מצויין חמי שמתחיל לארגן חתונה ולא יודע מאיפה להתחיל.

Alex_London   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
Wedding Express guide is one of the most user-friendly and accessible collection of materials out there. It really covers ALL the possible issues in an easy and fun way. It was really useful to watch and I’m sure it allowed me to avoid plenty of mistakes I would have made otherwise especially as I was organising the even remotely from London. Not only that but the personal consultation from Idan was very helpful and allowed me to develop a clear vision for the entire event! In short, highly recommended!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up