כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
מים הפקות אירועים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
שקד   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
הגענו לחברת מים הפקות דרך המלצות רבות מחברים אחרים שהתחתנו, התקשנו תחילה למצוא אולם שמוצא חן בעיניינו וגם עומד בתקציב שעמד לרשתונו.שלו מתחילת הדרך היה נעים ושירותי מאוד כלפינו, עשה בדיקה מעמיקה עם אולמות שקולעים לסגנון ולמיקום שהיה לנו חשוב והתחלנו לקבוע ביחד איתו פגישות לאותם אולמות שהיו רלוונטים. לאחר מספר אולמות נבחר האולם המושלם "הגבעה" בגבעת ברנר, שלו עשה מאמצים רבים על מנת להצליח להשיג עבורנו את המחיר המשתלם ביותר ועל הדרך קיבלנו לא מעט הטבות מהאולם שללא ספק חסכנו לנו בכיס כמה מאות שקלים.
הצג עוד

idit   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
100 מתוך 100
הכל התחיל בכך שחיפשו מנהל לארוע ביום עצמו. ערכנו חתונה קטנה מאד מאד ואינטימית בגינת הבית, בנסיבות עצובות של שכול ומלחמה. למרות שזה היה ארוע קטן, בכל זאת לא רצינו להיות הסדרנים ביום החתונה. קיבלנו שרות נהדר, חם, הוגן ומסור והכל היה מצוין. כל הכבוד לכם ותודה מקרב לב!
הצג עוד

לידור וזוהר סער   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
אז איך בכלל מתחילים? אתחיל בהוכרת התודה לה' שזכיתי להיות מוקפת בכם.אפשר לסכם במשפט שלקחת את מים הפקות אירועים זה היה המתנה הטובה ביותר שזוג יכול להעניק לעצמו! בלי שלו אין ספק שהחתונה שלי הייתה נראית אחרת לחלוטין!!!! נתחיל מהיחס הבאמת מדהים, הסבלני והמכיל ששלו נתן לנו בלי הפסקה לכל אורך התהליך וגרם לנו פשוט להנות מהדרך עוד משלב בחירת הספקים: מבחירת האולם ועד כל בחירת ספק הכי קטן שהיה לנו הדי-ג’יי, העיצוב, כנרית לקבלת הפנים, זמר לחופה, עמדת צילום,כירכרת פירות מיוחדת ולא סטנדרטית ועוד הרבה! נתן מענה לכל התלבטות שלנו והתייחס בצורה מכילה לכל חשש שהיו לנו גם בשעות הקטנותלכל דרישה ורצון שהיה לנו הוא פשוט הקשיב ובסוף גם הגשים לנו את כל החלומות שלו הבין מי אנחנו כזוג וידע בדיוק לייעץ לנו כדי שנהפוך את חתונת החלומות שלנו למציאותאין מילים שיסבירו את המקצועיות בה הם יתנהלו ,התמיכה והאנרגיות המדהימות שנתנו לנו ביום החתונה - שזה היום שלנו ושכל מה שאנחנו רק צריכים לעשות זה להנות ולרקוד בלי הפסקה וכל דאגה אחרת היא פשוט מיותרת לחלוטין כי הם כאן עבורינו ועבור המשפחות שלנו להכל.התחושה המדהימה ששלו נועם וטליה נתנו לנו במהלך הערב פשוט לא ניתנת לתיאור !ידעו איך להעמיד אותנו בזמנים שתכננו ככה שהערב יתקתק בדיוק לפי מה שרצינו אבל מצד שני לא להחליץ אותנו אפילו לשנייה! ידעו להרים, להחמיא לנו לעזור לנו בכל דבר אפילו הקטן ביותר ככה שתמיד נהיה מוכנים בזמן לחופה ולכניסות וההרגשה איתם פשוט הייתה מדהימה המענה שלהם לכל דבר קטן שהפריע לנו היה פשוט מטורף - אם זה להאיר עם יותר תאורה את הכנרית בקבלת הפנים ועד שינוי סגנון המוזיקה במהלך הריקודים וכמובן תשומת הלב המטורפת לפרטים הקטנים אם זה הכוס מים ברגעים החשובים ,כמו הורדת ההינומה שלי שנייה לפני שלב החיבוקים בחופה על מנת שלא ייהרס לי התסרוקת, הורדת הגקט לבעלי לאחר הסלואו והבאת הנעליים בדיוק ברגע הנכון ועוד כל כך הרבה רגעים מדוייקים .ובנוסף התחושה המרגיעה הזאת שיש על מי לסמוך מבחינת התשלומים לספקים, רזרבות, אלכוהול וכל התעסקות אחרת שעלולה להיות כאב ראש ושלא אנחנו או בן משפחה אחר יצטרך להתעסק בזה במהלך הערב היא שווה הכל באמת, שאין מילים שיתארו כמה שזה שהם היו שם הפך את הערב שלנו לערב שסובב רק סביב הנאה בלי שום דאגה! שלו תודה רבה שהיית שם עבורנו בכל רגע בתהליך המטורף והלא פשוט הזה שמתחיל בשנה של עבודה ומתנקז לערב אחד ומיוחד אין ספק שבלעדיך הכל היה נראה אחרת!אתם המשפחה הקטנה שלי ותמיד תישארו כך.
הצג עוד

Shay   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
הרגשנו שיש אח גדול שמכוון אותנו, בכל שלב מההתחלה ועד הסוף קיבלנו ליווי מעל ומעבר עם אין סוף שח דאגה ואכפתיות.
הצג עוד

Miri   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
שליו וטליה היקרים של מים הפקות!! האנשים שכל זוג חייב לידו בדרך לאירוע של חייהם! שליו וטליה ממים הפקות עזרו לנו למצוא את הספקים הטובים ביותר בהתאם למה שחיפשנו ורצינו ובמחירים הכי טובים שיש ללא תחרות (והשווינו המון)!!! הם מכירים היטב את התעשייה, מכירים את הגבולות של כל ספק ואולם, מכירים בדיוק מה צריך ויודעים להמליץ בצורה מדהימה גם מה כדאי בהתאם לצרכי הזוג, ממליצים מכל הלב להיעזר בהם ולסגור דרכם במיוחד אולם, החלק הכי חשוב ויקר בתהליך. אין ספק שהם הקלו וחסכו לנו המון באירוע שלנו ועל זה אנחנו מודים להם מאוד:))
הצג עוד

קורל   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
מים הפקות היו אחראיים גם על החינה וגם על החתונה שלי. אם תשאלו את מי שהיה חלק מההפקה הזו הם פשוט יגידו על מים הפקות שהם ״השקט הנפשי״ שהיה לנו בתוך כל הטירוף הזה. הם הפיקו לנו את שני האירועים האלו ביד רמה. אין מילים שיתארו את העזרה והתמיכה את הדיוק בספקים שהיו לנו ואת ההתנהלות במהלך האירוע! שלו לידור טליה ונועם היו ללא ספק הבחירה הנכונה לחלוטין! אני מאחלת לכל חתן וכלה קצת מים הפקות באירוע שלהם כי זה הסוד לאירוע מוצלח! תודה לכם🤍
הצג עוד

Idan   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
האירוע היה מדהים בזכות צוות הניהול בהובלתו של שלו, דאגו לנו עד לפרטים הקטנים ביותר והפכו את האירוע למושלם.שלו וקארין מהרגע הראשון התייחסו אלינו כפי שמדובר בחתונה שלהם, כל דבר נעשה ברוח טובה ובחיוך. טליה ולידור שהיו חלק מהצוות ניגשו אלינו במהלך האירוע וביקשו לוודא האם חסר משהו גם אם מדובר בדבר הכי קטן. ניכר היה לראות את ההכנה של הצוות לאירוע עד כדי לרמה הגבוה ביותר כדי שאנחנו הזוג המתחתן לא נצטרך לעסוק בדברים אחרים אלא רק לרקוד ולשמוח. היה לנו לילה מטורף והרבה בזכותכם !
הצג עוד

sapir   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
מהשנייה הראשונה שנכנסו למשרד של שלו וקארין הרגשנו שאנחנו עושים את הבחירה הנכונה. בכל החודשים של הארגונים הם היו איתנו, קישרו אותנו לספקים הכייייי טובים שיש!!!! שלו ליווה אותנו לאורך כל התהליך היה זמין 24/7 ואני כלה קשה!!! יום לפני החתונה הוא היה כמו מלאך ששלחו לי מלמעלה ובאמת הוריד ממני את כל הנטל והבאלגן שיש לפני.ביום של החתונה הוא פשוט טיפל בהכל, היה בקשר עם כל הספקים, דאג לכל הדברים באולם הכל הכל הכל בחיוך וברגוע שזה הכי חשוב!שהגענו חיכו לנו טליה ולידור המהממות שפשוט הקלילו את כל הערב הזה והרגשתי שכל מה שאני צריכה לעשות זה נטו לבוא לרקוד ולהנות, וזה בדיוק מה שהיה!!!!!הכל היה מתוכנן עד לפרטים הקטנים, שלו דאג לכל האורחים, דאג שהחברת הושבה והדיילות יתפקדו כמו שצריך, ברמנים, מלצרים, אטרקציות להכול הכול הם דאגו, ברמת הלהוריד לי את ההינומה אחרי הטקס ולקחת מבעלי את הגקט אחרי הסלואו (שתבינו איזה ירידה לפרטים הקטנים).באמת שאין לי מילים באמת מה שנותר לנו זה רק להנות מהיום הקסום הזה ואם לא מים הפקות זה לא היה ככה! אז תודה תודה תודה באמת שאני לא יודעת איך הייתי עוברת את התקופה הזאת בלעדיכם!!!מוסיפה לכם תמונות שרק תבינו איך הכול נעשה בחיוך ומכל הלב, כאילו הם מפיקים את החתונה של עצמם.
הצג עוד

רוני   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
טליה המהממת עזרה לנו מתחילת הדרך נענתה להכל חיפשה ועזרה כמה שיכלה המלצות נהדרות רוב האנשי מקצוע דיגיי,צלם, מאפרת, אולם מקצוענים אמיתיים לרגע חששנו וכשהגענו היינו בהלם כמה כל אחד מהם יודע את העבודה שלו ברמה הכי גבוהה שיש חד משמעית שממליצה
הצג עוד

arielcooperman252   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
טליה המהממת עזרה לנו כלכך אם זה מול האולם קיבלנו כל מיני הטבות והמלצות על ספקים. תמיד התעניינה לשלומנו. תודה רבה על העזרה
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up