כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
שרית חלות
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
רותם   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
שרית אלופה! את החלות של שרית טעמתי בחתונה שהייתי וישר ידעתי שארצה לפנות אליה בחתונה שלי. כבר שהתקשרתי שרית נתנה שירות מכל הלב ובאדיבות! ביום האירוע החלות הגיעו בזמן וקיבלנו מחמאות רבות!! במסגרת השירות החלות מגיעות עטופות ועם פתק, שרית הוסיפה והתאימה את העיצוב מההזמנה לפתק והתוצאה הייתה מהממת! שרית תודה!
הצג עוד

Ben   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
החלות היו מושלמות, טעימות וטריות! הגיעו בזמן לאירוע מעוצבות וארוזות בצורה מושלמת!
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
לקחנו את המארז הזוגי. החלות היו טעימות כל כך וכל האורחים התלהבו מזה! השליח הגיע בזמן והכל היה פשוט מושלם
הצג עוד

לירון   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
החתונה היתה בחמישי, ורצינו לתת איזה צ'ופר לאורחים. ברור שחלות היו הפתרון המושלם, גם כי היינו בעד מתנות מתכלות ואכילות, וגם כי אם יברכו עליהן המוציא בקידוש של שישי - אז עוד יותר נחמד, וגם אם סתם יאכלו אותן ויהיו מבסוטים - אנחנו השגנו את שלנו :-) בכל אופן התלבטנו עד הדקה ה-90 אם ללכת על זה כי לא היינו בטוחים שאנחנו עומדים בתקציב, ורק יומיים לפני האירוע אחרי שקיבלתנו תמונת מצב באישורי הגעה - התקשרתי לשרית לראות אם יש מצב להתקיל בכזה לוח זמנים. היא היתה סופר נחמדה, מצחיקה, נעימה, מסבירת פנים, הכל היה ברור, קצר ולעניין בלי יותר מידי קשקושים, מעבר לזה שהיא גוד ווייבס וספק שכיף לעבוד איתו. החלות היו טעימות, הגיעו בזמן, בלי יותר מידי התעסקויות, היא פרגנה בכמות, האורחים היו מבסוטים, ובוודאי שגם אנחנו :-)
הצג עוד

Michal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הזמנו מארזי מיני חלות לחתונת שישי צהריים. החלות היו ארוזות בצורה מקסימה עם פתקית מעוצבת ששרית הדפיסה לנו. כל האורחים עפו על החלות, גם מבחינת הטעם וגם מבחינת הרעיון של לקבל חלה לשבת באירוע שישי :) אני ממליצה לכל מי שעושה אירוע שישי ליצור קשר עם שרית כי האורחים עפים על זה! המחיר הוגן לגמרי ושרית תמיד זמינה לשאלות ועונה על הכל בשמחה.
הצג עוד

Shir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הזמנו משרית חלות לחתונת יום שישי בצהריים. החלות הגיעו בבוקר האירוע, טריות, ארוזות ומושלמות עפ הגרפיקה ששלחנו לשרית מראש. בנוסף שרית פרגנה בעוד כ-10 חלות מעל מה שסוכם. תקשיבו- אנחנו שבוע אחרי האירוע ואין אורח שלא אמר משהו על החלה הטעימה בהגזמה!!! מתנה שבסוף האירוע כולם היו שמחים לקחת הביתה. מתנה מושלמת לחתונת שישי בצהריים!!!
הצג עוד

הילה   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
הזמנו משרית חלות כמתנות לכל האורחים. המשפחות שלנו מאוד אוהבות לחם ויודעים להבחין בין חלה מדהימה לכאלו שקצת פחות. וכולם עפו על החלות. יש כאלו שחיסלו את החלה כבר בלילה וכאלו שבשבת. את החלות שנשארו הקפאנו וכשהפשירו הרגישו כאילו הרגע אפו אותן. בכלל ההתנהלות מול שרית הייתה כיפית ומקצועית. היא הייתה זמינה לכל שאלה ושינוי. מומלץ בחום רב.
הצג עוד

Yael   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
שרית הייתה זמינה לכל שאלה, נתנה מענה ופיתרון להכל, המליצה על שינויים שאפילו יצאו לנו זול יותר כי מה שבאמת היה חשוב לה זה שהדברים יראו טוב ומרשים ובאמת ככה יצא. התגובות שקיבלנו מהעובדים היו מעולות, כולם התרגשו ושמחו על המשלוח המהממם ששרית יצרה!
הצג עוד

Sarit   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
המתנה והמזכרת המושלמת לאורחים באירוע שלך, כל כך מיוחד, נקי ומסודר והטעם אליפות!!! הבחירה הכי שווה

maayanzaga   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
ההתנהלות מול שרית הייתה פשוט מקצועית, אדיבה ונעימה. מהשיחה הראשונה ועד להודעה האחרונה בלילה שלפני האירוע. התוצאה הייתה מדהימה, חלות טעימות בטירוף שלא הפסקנו לקבל עליהן מחמאות.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up