כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

דודו קורן

דודו קורן

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0503300224
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
cat93my   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
חוויה מדהימה שהתחילה כבר בפגישה הראשונה! ייחודי, יחיד ומיוחד! אווירה קלילה ועניינית! תמונות מדהימות עם הכוונה ברורה מה לעשות ואיך לעשות. יצאו תמונות מדהימותתתתתת!!!!!!!!!!!
הצג עוד

Anna   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
75 מתוך 100
האירוע שלנו היה ב6.6.19. עד כה חשבתי מה לכתוב ולדעתי הדבר הכי נכון זה לכתוב ביקורת בונה. אני אתחיל מהדברים הטובים: את דודו גילינו דרך הפייסבוק, לא הייתה לנו ביקורת מחברים קרובים אבל לאחר שעברנו על העבודות, אהבנו את סגנון הצילום, היצירתיות, היה לנו הכי חשוב לקבל את הצילום שהכי ישקף אותנו ופחות התמקדנו בטרנדים העכשויים. ביום של החתונה למרות שהצענו להצטלם בעיר התחתית בחיפה דודו לקח אותנו למקומות אחרים שלא חשבנו עליהם ומבחינתנו זה היה מעולה כי מה שנתן לו את ההשראה ואת החופשיות לצלם זה מה שהיה הכי חשוב. האוירה הייתה נהדרת, היינו קבוצה של 6 אנשים, היה מצחיק, דודו זרם איתנו ויצר אוירה מאוד קלילה ומיוחדת ואפילו זרם עם הרעיונות המשוגעים שהיו לנו בשלב ההתארגנות. סיימנו לפני הזמן ועוד הוספנו תמונות - יצא לנו שהצטלמנו ב-4 סגנונות שונים - באולם + מקום התארגנות, בזאפה ו-2 נוספים ביערות הכרמל. סה"כ קרוב ל- 80% מהתמונות יצאו לטעמינו כך שהיה יחסית קל לבחור את התמונות לאלבום הסופי. לא רוצה שתחשבו שכל התמונות יוצאות מעולה, חלק מהן פחות אבל בוא נסכם שאף אחד לא מושלם וסביר להניח שתוך כדי התנועה ובהתאם לקישורי הפוזיציה של החתן והכלה זה יחסית טוב. דברים שפחות אהבנו: לדעתי כמו שביום החתונה חשוב להשקיע אין ספק שגם השירות שניתן אחרי החתונה הוא בין החשובים לא פחות. אל תשכחו שלמרות השמחה והיום החשוב בחייכם יש עוד הרבה עבודה יום אחרי החתונה שזה השלב היותר מאתגר (הכנת האלבום) ובהחלט יכול גם לתסכל ולכן חשוב לקבל את היחס הנכון בהתאם למחיר ששילמתם. ביחס לכסף שהשקענו ציפינו ליחס יותר מקצועי. היינו צריכים לרדוף אחרי הצלם כדי לסדר את העניין של האלבום, כמו כן, גם הוידיאו. בעיניי האיכות של האלבום לא הייתה גבוהה במיוחד, אף על פי שאיכות ההדפסה הייתה טובה העיצוב היה סטנדרטי וגם הכריכה. לא הציעו לנו אופציות נוספות, הייתה ברירת מחדל שזה אלבום עם כריכה מודפסת. בסופו של דבר קיבלנו גם את הוידיאו, אבל לצערינו הרב טעו בתאריך של האירוע ולכן זה דרש עריכה חדשה. ההתעסקות נמשכה כמעט שנה אחרי החתונה(!!!!!!!) מבחינת התיקונים, בין אם למצוא דרך להעביר את הקבצים לצלם (העברתי את הדיסק און קי והוא נאבד!!) ובין כל הזמן להתעסק בלוודא שהתיקונים נעשים ולא נדחים. בקיצור, בעיניי זאת הייתה דרך לא מקצועית לטפל בלקוחות אחרי החתונה, הרגשתי זלזול וחוסר אכפתיות וחבל שכך.
הצג עוד

Sabina   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
30 מתוך 100
החתונה היתה בחיפה, לכן בקשנו וקבענו מראש שהצילומים יהיה בעכו (30 דקות מחיפה, יום שני 14:00 בצהריים, אין פקקים) באמצע הנסיעה שמתי לב שהוא פונה למקום אחר, הוא לקח אותנו לפארק קישון (5 דקות מהאולם אירועים, רק שיהיה לו נוח וקרוב לאולם האירועים) כמובן נשאר מלא זמן חופשי, שבזמן הזה הוחלט על ידי דודו לקחת אותנו למרכז קניות בחוצות המפרץ, להצטלם בחנות ריהוט לבית "ביתילי" (כמובן אין אפילו תמונה אחת יפה)
הצג עוד

Liat   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
דודו קורן היה הצלם בחתונה שלנו ב-29.11.18. נסענו איתו גם לרומא לצילומי SAVE THE DATE ב-8/18. הבחירה שלנו בו כצלם היא אחת ההחלטות המוצלחות שעשינו. החיבור שלנו איתו היה מיידי. דודו צלם מאוד מאוד מוכשר. הצורה שבה הוא רואה את הדברים מעוררת השראה. ההתבוננות על לוקיישן מסויים והמחשבה שמאחוריה, "איך אני יכול להפיק מזה תמונה מושלמת?". פשוט מדהים!!! נהנינו מאוד ברומא וביום חתונתנו. חווינו יחד איתו חוויות מדהימות. דודו הוא פשוט אומן בתחום הצילום. בכל תמונה שלו מגולם הכישרון העצום שלו. ממליצים עליו בחום!!!
הצג עוד

Karin   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
לדודו הגענו דרך המלצות מקבוצת ‏mit4mit‏.‏ כבר בפגישת ההיכרות הבחנו באדם לא רגיל. בהדגמות והמחשות אפשר לראות אדם קופצני, מלא ‏שמחת חיים המלווים בהמון מקוריות ויצירתיות. כל תמונה וסרטון שהוא הראה לנו היו בעלי ‏תפנית מגניבה ומשהו יצירתי. משם הקסם התחיל.‏ מספר חודשים לפני החתונה ערכנו יום צילומים שבו אנחנו והצלם "נלמד זה את זה". היום צילומים ‏הזה חיזק את מה שראינו מהרגע הראשון. כל התמונות היו מקוריות ויצירתיות והרבה אילתורים ‏שהפכו לתמונות מהממות. לאורך כל הצילומים הוא גם נענה לכל בקשה ורצון שלנו וגם עשה זאת ‏בחיוך, הרבה הומור, צחוק וקלילות. ‏ ואם עד עכשיו הכל היה נפלא, בחתונה הכל היה אגדי עוד יותר!‏ ביום החתונה עצמו הוא הגיע ביחד עם צלם הוידאו בזמן ותקתק הכל לפי השעון והלו"ז. בדומה ‏לאיך שהכרנו אותו עד לאותו יום, כך הוא היה. הוציא מכל חלק ביום הזה המון תמונות מקוריות, ‏יצירתיות והמון אילתורים ומשחקים עם הנוף והמצלמה שהפכו לתמונות עוצרות נשימה. לאורך כל ‏היום הלחוץ והעמוס הזה הוא עשה הכל בחיוך ענק, רצון טוב ושמחת חיים ועשה הכל כדי שנהיה ‏מרוצים ומסופקים. ‏ הוא לקח אותנו בין ש-ל-ו-ש-ה לוקיישנים ובזמן מאוד קצר יחסית שעמד לראשותינו הוציא את ‏המיטב ואף יותר מכך‼! מכל לוקיישן התקבלה כמות גדולה מאוד של תמונות איכותיות ומקסימות.‏ בחתונה עצמה הוא כל הזמן הסתובב ולא נח לרגע‼ בין אם זה היה בזמן קבלת הפנים, ההפסקות ‏של הארוחות ובין אם זה היה במהלך כל הריקודים והחגיגה‼! ‏ בנוסף, הוא נשאר באולם מעבר לזמן סיום האירוע ולא קיפל את הציוד/סיים את הערב לפני ‏שהאירוע הסתיים לגמרי וכל הספקים הנוספים וגם ה-מ-ש-פ-ח-ו-ת (‼!) שיבחו אותו לתפארת ‏ונהנו מכל רגע איתו ועם הצוות שלו ובסיום האירוע ניגשו בעצמם להודות לו באופן אישי על כל ‏הערב הזה!‏ ולא פחות חשוב - קיבלנו את התמונות יום אחרי החתונה!!! לסיכום, דודו היה מדהים ובהחלט עזר לנו גם להפוך את הלילה הזה לאגדה‼!‏ ולכן המלצתי אליכן היא שלא תתפשרו! כי איתו החתונה שלכם לא תהיה רק נהדרת אלא ‏מושלמת‼! ‏
הצג עוד

Shany   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
דודו, נטלי ואיליה, הם ללא ספק ה-הצלחה הגדולה ביותר של הערב הבלתי נשכח הזה.. זוג שמחפש צלם שהוא קודם כל אומן, הגיע למקום הנכון. אצל דודו תקבלו תמונות מיוחדות, עם זוויות צילום מעניינות ורעיונות לתמונות יצירתיות. מבחינה בין אישית, הצוות פשוט מושלם! סבלניים, קלילים, שמחים, מקצועיים.. ולכן, צוות יקר, נותר לנו להגיד תודה ענקית על תיעוד של ערב בלתי נשכח!
הצג עוד

Nehama   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
מקצוען אמיתי, כל הזמן בעיניינים ומחר אנרגיה
הצג עוד

lior_dalal   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
ישר בפגישת ההיכרות התאהבנו בדודו ובעיקר ביצירתיות ובאנרגיות המטורפות שלו. כל תמונה יצאה יותר יפה מהשניה! מומלץ מכל הלב.
הצג עוד

Alina   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
לא היה לנו ספק שדודו יהיה הצלם שלנו הבן אדם מדהיםםם ומוכשר בטירוף אמרנו לו שאת צילומי הנוף אנחנו רוצים לעשות בחו"ל והוא בלי להסס אמר שהוא טס איתנו זה היה מושלם היה לנו כל כך כיף נהנינו מכל רגע חוויה אמיתית התמונות מושלמות לא יכולנו לבקש משהו יותר טוב וכמובן גם בארוע בארץ דודו עשה עבודה מדהימה אתה פשוט תותח כל הכבוד לך ולצוות שלך תודה רבה לך דודו אוהבים אותך תודה תודה ממליצה בחום
הצג עוד

itay.soker   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
כשהגענו לסטודיו של דודו ישר הרגשנו חיבור טוב איתו. בחור מקצועי, אדיב,מצחיק- בקיצור תותח על! כאשר ראינו את התמונות מהחתונה, לא האמנו שזה אנחנו. פשוט כל תמונה יותר יפה מהשנייה... דודו קורן- מומלץ. לא תצטערו לרגע! איתי&שחר.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up