כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
 Easy2Give
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 3 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
אורלי.ש   כתב/ה חוות דעת אתמול
100 מתוך 100
דיברנו עם כמה ספקי שירות, טרק איזי 2 גיב נתנו לנו את החבילה המלאה שחיפשנו והתאימה עברונו במחיר שפוי. חיפשנו שישלחו הזמנות דיגטליות גם ב sms וגם בווצאפ. היה חשוב לנו שיתבצעו שיחות טלפונית, למי שלא ענה להודעות. בנוסף, רצינו לשלוח הודעות על תזכורת לארוע באותו יום. הודעות הושבה עם מספר שולחן ויום לאחר האירוע הודעת תודה. בנוסף, היה חשוב לנו לתת לאורחים יכולת לשלם באשראי מתנה (היו לנו הרבה אורחים צעירים והם השתמשו בשירות נתנת מתנה באשראי). לנו אישית היה חשוב טאץ אישי בהודעות, ולא לשלוח הודעה גנרית (ראו תמונות שהוספתי) . את רוב ההודעות באיזי 2 גיב, ניתן לערוך ולהתאים לצרכים שלכם,זה הפקטור העיקרי שקנה אותנו.בנוגע לסידורי ההושבה, איזי 2 גיב מאפשרים להושיב בטווח שולחנות ולא שולחן ספצפי (אם יש לכם אנשים מאותה קליקה שלא בא לכםלהחליט מי ישב עםמי ואתם יודעים שהם מסוגלים להסתדר אחד עם השני בטווח השולחנות) . הם כמובן מאפשרים שולחן ספצפי. השתמשנו בשתי האופציות והיה מדהים!
הצג עוד

Gil   כתב/ה חוות דעת אתמול
100 מתוך 100
איזיטוגיב שינו את המשחק עם האפליקציה המדהימה לתכנון ולניהול החתונה. ממליצה על השירות שלהם מכל הלב!

שירה   כתב/ה חוות דעת לפני יומיים
100 מתוך 100
לא יכולתי לבקש יום יותר מושלם. כל פרט, קטן כגדול, טופל במקצועיות ובאהבה. הקדשתם לנו תשומת לב אישית וזה הרגיש. אתם מדהימים

dana   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
100 מתוך 100
כמות הביקורות החיוביות שראיתי על איזיטוגיב ברשת גרמו לי לדבר איתם ולבדוק על מה כל העניין. גיליתי חברה מדהימה עם חומר אנושי נדיר ברמות. עזרו לנו בהכל הכל הכל כולל התכנון, היום עצמו והאחרי. אתם מהממים ואזכור אתכם לנצח בתור החברה שהייתה איתי ביום שלי!
הצג עוד

מתן   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
100 מתוך 100
תודה על אירוע של פעם בחיים! הצוות שלכם היה כל כך נעים ומקצועי, הכל התנהל בצורה חלקה וללא תקלות.

ram   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
100 מתוך 100
קיבלנו שירות מעל ומעבר. ההתחייבות שלכם לפרטים קטנים הבטיחה שהאירוע שלנו יהיה מושלם. כל אחד היה מתואם ומושקע. תודה על הזיכרונות המדהימים!

ron   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
100 מתוך 100
האמת שאני רק עכשיו התחלתי את תהליך תכנון החתונה עם איזי אבל הייתי חייבת לעצור ולשבח אותם על כל מה שהם עשו עד עכשיו! דיברתי איתם קצת בוואטספ וכבר הרגשתי כמה שהם אכפתיים ורוצים לתת לי את התחושה הכי טובה שיש עם החתונה שלי. זה מה שאני חיפשתי, דיברתי עם כמה וכמה חברות בתחום והרגשתי שכולם רוצים ומנסים לקחת לי את הכסף אבל לא באמת מקשיבים לי ולצרכים שלי. עם איזיטוגיב זה היה אחרת מהרגע הראשון וכבר הם עזרו לנו לעצב את ההזמנות ולהתחיל לעבוד מול ספקים מומלצים ולא להסתבך. מודה לכם על הכל ומחכה ליום הגדול שלי איתכם!!
הצג עוד

מאי   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
100 מתוך 100
תודה לכם איזיטוגיב על שעשיתם לנו את חתונה השנה!!1 אני ובעלי הצלחנו להיות מפוקסים ביום שלנו וברגע שלנו עם 0 התעסקות בכל הבירוקרטיה של החתונה. אוהבים אתכם.

שירה   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
100 מתוך 100
החוויה עם הפלטפורמה מאיזי הייתה מושלמת. באמת שאני יכולה לבוא ולכתוב כאן המלצה באורך של ספר עם 400 עמודים חחח אבל אין צורך פשוט תדברו איתם אתם תבינו שהם מספר 1 ולא סתם.

אביגיל   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
100 מתוך 100
ממליצה בחום על חברת איזיטוגיב! פתרון אישורי הגעה וסידורי הושבה שמשדרג כל אירוע. השירות שקיבלנו היה מקצועיי ואדיב מעל לכל ציפייה. התחושה שיש לך שליטה מלאה על פרטי האירוע בכל רגע נתן לנו רוגע נפשי. הצוות הדאג להושבה עשה עבודה נהדרת, הכל זרם בצורה מושלמת. אין ספק, החלטנו נכון כשבחרנו באיזיטוגיב לאירוע שלנו - הבחירה הכי טובה שיכולנו לעשות!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up