כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
 Easy2Give

Easy2Give

אישורי הגעה לחתונה
טלפון:035045042
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 3 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Aviv   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
20 מתוך 100
**עמלק** לא מומלצים בכלל, הייתי מעדיפה לשלם גם פי 3 ולקבל שירות טוב יותר** סגרנו את איזיטוגיב מהמבצע שהיה להם עם בנק הפועלים. כשסגרנו היה מושלם, מחיר כביכול פגז, וכשביקשנו מספר לדבר איתו אמרו לנו שהמוקד תמיד זמין לכל שאלה. סגרנו שירות של אישורי הגעה, שליחת הודעה עם מספר שולחן, איסוף הצהרות בריאות והודעת תודה אחרי האירוע בערך ב-570 שקל. הורדנו את האפליקציה הנוראית שלהם ויחסית תזמינו את כל הגלים של האישורים. הבעיות התחילו בגל הראשון של ההודעות כשהקישור לא עבד לאורחים. בכלל. כל האתר שלהם קרס. ניסינו לתפוס אותם במשך 4 שעות והם לא ענו בכלל - זמינות אפס בכל הפלטפורמות - מייל, טלפון, הצ׳אט באתר שלהם - כלום. אחרי 4 שעות ענו סופסוף ואמרו שתיקנו את התקלה. בינתיים פספסנו גל שלם שהלך לפח כי אנשים לא הצליחו לאשר הגעה. מספר ימים לאחר מכן רצינו לשנות את הניסוח של הצהרת הבריאות ושוב - מספר ימים בהם התקשרנו עשרות פעמים ואף אחד לא ענה. גם הממשק של ההודעה על מספר השולחן היה מזעזע ולא נוח בעליל - לקח לנו מעל שעתיים עבור רק 370 אורחים !!! בסוף, גילינו גם שהם לקחו מכל אחד מהאורחים 2 אחוז עמלה, כלומר מי שהעביר מתנה גדולה הגיע גם ל-40 שקל עמלה שזה משוגע ולא נעים בכלל!! בנוסף, לקח 5 ימים עד שהכסף נכנס לחשבון ככה שהיינו צריכים לבקש מהספקים הארכה בתשלום שזה מאד לא נעים. בקיצור, לא מומלצים בכלל, הייתי מעדיפה לשלם גם פי 3 ולקבל שירות טוב יותר.
הצג עוד

hasonamit2   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
45 מתוך 100
בהתחלה מאוד קל להשיג אותם ולקבל שירות, עד שהם מתחילים בסבבים ואז זה פשוט בלתי אפשרי לתפוס שם נציג! משאירים הודעות והם לא חוזרים, צריך לחפש דרכים אחרות להשיג אותם וגם זה לא תמיד עוזר. בסבבים הטלפוניים הייתה הרגשה שהם לא התקשרו לכולם ומאוד התחמקו מלבצע את כל השיחות. על הרבה מאוד רשומות היה כתוב ״טרם ענה״ או ״לחזור בסבב 3״ והם לא באמת חזרו לאנשים האלה. בקיצור מומלץ לחפש חברה אחרת כי זה מאוד חשוב ואתם תפסידו ככה הרבה מאוד כסף.. גם החוסר ודאות זה משהו שמאוד לא נעים להתמודד איתו לפני החתונה במיוחד בזמן קורונה.
הצג עוד

אלמוג   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
20 מתוך 100
לקחנו את השירות של הענקת מתנות באשראי ועל אישורי הגעה. ממליצים לא לקחת את שירותי החברה בכלל ולא להתקרב אליהם. הסיבות: 1. אין מענה בכלל לנציגים, ניסינו לתפוס את השירות לקוחות בכל דרך אפשרית, טלפון, פייסבוק, אימייל ולא חוזרים. סופר חשוב למי שבעל האירוע וצריך תשובות באותו רגע, במיוחד בתקופה כזאת של אי ידיעה עם הקורונה. 2. הענקת מתנות באשראי- החברה התחייבה להעביר את הכסף תוך 2 ימי עסקים, עבר יותר מ-2 ימי עסקים ולא הגיע בכלל, סופר חשוב בשביל לשלם לספקים אחרי החתונה. בקיצור לא להתקרב ולא לנסות פשוט לא ממליצים בכלל.
הצג עוד

Hadar   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
20 מתוך 100
חויה לא טובה בכלל ביצעו אולי 12 טלפונים ביום , הכריזו על סיום סבב השיחות לפני שסיימו להתקשר לכל האנשים , וחוסר זמינות מזעזעים אכזבה אכזבה אכזבה ! לא מומלץ
הצג עוד

Ron   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
20 מתוך 100
הכל התחיל באפליקציה. היא לא עבדה ורציתי עזרה! התקשרתי בשלוחה 4 להנהלה אבל לא עונים לי חודש, 3 פעמים ביום, במהלך כל בוקר. במקום זה עובר למרכז ההודעות, לנה, אדם, נעם ועוד הרבה אמרו דבר אחד - תשאיר הודעה וזהו אין לנו איך לעזור! היו פעמים שצעקתי מתיסכול מהמצב ההזוי הזה שעוד 12 ימים החתונה ואין הזמנות!! אין הזמנות!
הצג עוד

גילה   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
20 מתוך 100
השירות הכי גרוע שיכול להיות תת רמה בושה וחרפה צריך לתבוע אותם קשה לי לפרט כרגע את כל ההתנהלות אני היום בבוקר החתונה עדיין מתעסקת עם טלפונים ואישורי הגעה אבל אל תידאגו תשמעו ממני בהמשך בנתיים לאלה שמתלבטים תיזהרו אל תתקרבו
הצג עוד

Yonatan   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
30 מתוך 100
**עדכון** גם הודעת התזכורת לא נשלחה! לקחתי את חבילת איזי2גיב הבסיסית דרך בנק הפועלים הכוללת 3 סבבי אסמאסים, הודעת תזכורת והודעת תודה. בכל שלושת הסבבים לאחר שראיתי שהרבה אנשים לא מגיבים בדקתי עם חלקם מדוע לא הגיבו ולפחות 50 אנשים לא קיבלו שום הודעה. להערכתי זה נובע היות ואיזי2גיב מעוניינים שארכוש גם את חבילת הטלפונים (ההטבה הבסיסית בחינם). נציגת השירות אמרה כי "כנראה כל מי שלא קיבל חסום לתוכן שיווקי" (כמובן שזה לא נכון). בקיצור עדיף להשקיע כמה שקלים ולקחת חברה אחרת כי כנראה הטבה היא לא באמת הטבה.
הצג עוד

Elinor   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
אפליקציה וחה מאוד, שירות טוב, זמינים לשאלות ובקשות

יובל   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
90 מתוך 100
סגרנו את איזי2גיב עם חבילת הטבה של בנק הפועלים. התלבטנו מאוד האם יש צורך באישור הגעה טלפוני או שמספיק האסמסים שאפשר לשלוח בחינם דרך מיט4מיט, ובדיעבד אנחנו שמחים שלקחנו גם אישור טלפוני. במיוחד בתקופה כמו כרגע, המון אנשים התלבטו ולא אישרו סופית עד שהתקשרו אליהם. משהו שהיה קצת מוזר בתוכנה הוא שמדי פעם קיבלנו התראות שווא על אנשים שכבר סימנו משהו, ופתאום קיבלנו עליהם התראה נוספת, או על אותו סטטוס או סטטוס שונה, למרות שהאנשים לא שינו שום דבר. מעבר לכך באתר או באפליקציה אפשר להתעדכן בלייב על כל אורח ומה הוא סימן, ולגבי המתנה באשראי מקבלים מייל על כל מתנה שמגיעה ובנוסף מקבלים למחרת דוח מסכם עם כל המתנות שהגיעו.
הצג עוד

Danny   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
שירות מצוין וחובה לכל מתחתן - הם מורידים את כל כאבי הראש של אישור ההגעה, תשלום באשראי ובונים דוח מסודר מאוד. זמינים לכל בעיה ובקשה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up