כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
כפיר dj kfir.w - w

כפיר dj kfir.w - w

תקליטנים
טלפון:0723929108
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
איתי   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
אז ככה הכל התחיל שהדיגיי המקורי שלנו הבריז לנו והודיע פתאום שלא יגיע לאירוע ויישלח סתם מישהו, מאוד חששנו ופחדנו אבל אז משמיים מצאנו את כפיר, קרה נס והוא היה פנוי!! מהרגע הראשון הבנו כמה הוא תותח והראה לנו המון אופציות והדגים כדי שנבין איך הכל יהיה, והוא פינה לנו את כל הזמן שבעולם למרות שהיו רק שבועיים לחתונה!! במשך כל החתונה כולם רקדו ללא הפסקה והחמיאו המון, עלו לרקוד איתו, היה עם אנרגיה בלי פוסקת! אני מזרחי ובת זוגתי אשכנזית אמריקאית והוא ידע בדיוק איך לחבר הכל, שלא כל אחד יודע לעשות.בקיצור אין על כפיר, הוא אלוף, צנוע ונותן את כל הנשמה!🔥❤️
הצג עוד

Netanel   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
אז אחרי שראינו הרבה די ג'ייז בחרנו את כפיר ואין ספק שעשינו את הבחירה הנכונה.עוד מהפגישה הראשונה נדבקנו באנרגיה המטורפת שלו. הוא היה קשוב אלינו לאורך כל הדרך וקיבלנו מלא מחמאות עליו אחרי האירוע גם מהמבוגרים וגם מהצעירים.ממליצים עליו בפה מלא.
הצג עוד

Carla   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
די ג'י מדהים !!! מהרגע הראשון היתה לנו הרגשה שהוא הDJ שאנחנו רוצים !!איך שיצאנו מהפגישה הראשונה הרגשנו בבטן שזה האדם הנכון .כפיר ידע להבין בדיוק מה הראש שלנו , מה הציפיות שלנו ומה אנחנו רוצים ומה אנחנו פחות !! הוא עשה מסיבה מטורפת, שישי צוהריים אנשים לא הפסיקו לירקוד!! ורק מילים טובות קיבלנו על הdj שלנו. חשוב להגיד שהוא גם מאוד הוגן במחיר , והתמורה שלו המקצועית שווה הרבה יותר !!! ממליצים עליו בלי לחשוב פעמיים.כפיר תודה רבה שעשיתי לנו מסיבה מדהימה !!
הצג עוד

myriambens99   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
100 מתוך 100
בזכות כפיר עברנו חוויה פשוט יוצאת דופן בחתונה שלנו! הוא קלע בדיוק למה שאהבנו, היה סבלני, קשוב והכי חשוב עשה לנו אווירה מטורפת !! לא מתחרטים לרגע
הצג עוד

ניב   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
100 מתוך 100
החוויה עם כפיר הייתה מעולה, בחור מקצועי ואדם זהב, הרים והקפיץ את כולם.
הצג עוד

אדרא   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
ואוו ואוו ואוו!! כפיר עשה שמח ברחבה עם המוסיקה והאנרגיה שלו! שילב את כל הסגנונות שרצינו גרם לאנשים לקום ולזוז גם מאנשים שלא חשבתי שירקידו.קלע בול לסגנון שלנו היה קשוב לכל בקשה וזמין לכל שינוי היה איתנו בכל הדרךכל כך שמחים שבחרנו בו!!
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
הגענו לכפיר אחרי שהמליצו לנו על אקפלה. מהרגע הראשון התחברנו וידענו שהוא איש המקצוע עבורנו!הבין אותנו, התחבר לראש שלנו, סייע לנו להחליט (לא היה קל...😂) ובעיקר היה סבלני ומבין כאשר החתונה נדחתה בעקבות המלחמה.באירוע עצמו הרגשנו שהכל היה מושלם, האורחים פרגנו והוא הפך את הערב לבלתי נשכח!
הצג עוד

אתי   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
דחינו את החתונה וכפיר בא לקראתנו מהשנייה הראשונה בשינוי התאריך. הגענו לכפיר בהמלצת הדי׳גיי יובל ענבר, מהשנייה שהגענו אליו היה חיבור, אהבנו את החשיבה שלו מחוץ לקופסה ואת האנרגיות הבלתי נגמרות! בחתונה הוא ידע לקרוא את הקהל בצורה מהממת ובגדול עשה לנו את החתונה! אם אתם עדיין מתלבטים ממליצים בחום לסגור רק אותו!!
הצג עוד

איתי   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
הגענו לכפיר בעקבות המלצה מחברים, הגענו לפגישה הראשונה וכבר ידענו שאיתו אנחנו רוצים לסגור! יש לכפיר אנרגיות מטורפות שישר ידענו שזה זה.. אנחנו כל כך מרוצים מהבחירה שלנו, אז אם אתם מתלבטים שתדעו שאין פה ספק :) כפיר קרא את הקהל, עשה שמח והרים את הקהל בצורה מטורפתתת! והכי חשוב היה זמין לכל שאלה ובקשה שלנו.. ממליצים בחוםםם
הצג עוד

רועי   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
אז אחרי לא מעט חיפושים הגענו לכפיר התותחחח 🔥🔥ישר היה לנו חיבור מדהים, כפיר קלט אותנו ישר וידע להתאים את עצמו אלינו ולקהל שלנו, זרםם איתנו על הכל, נתן לנו מענה מושלם להכל והרים את הקהל בצורה מטורפתת!! 💥💥💥קיבלנו אינספור מחמאות מהחברים והמשפחה כל הערב ואחריו איזה דיג'יי תותח בחרנו!! מקווה שתבחרו בו גם!! לא תתאכזבו בהבטחה!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up