כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
אלה אביב איפור ושיער

אלה אביב איפור ושיער

איפור כלות
טלפון:0723909967
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 2 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Maayan   כתב/ה חוות דעת לפני 4 ימים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לאלה אחרי שראיתי עליה המון המלצות טובות. כבר משיחת הטלפון הראשונה איתה היה אפשר להרגיש את האנרגיות הטובות והווייב הכייפי והקליל. ביום עצמו היא דאגה למלא אנרגיות וצחוקים, והייתה קשובה וסבלנית לכל מה שרציתי, גם כשלא הפסקתי לשגע אותה על כל "שוונץ" שהפריע לי בעין.אלה מהממת ועשתה עבודה מדהימה! לא הפסקתי לקבל מחמאות!ממליצה עליה בחום :)
הצג עוד

אפרת   כתב/ה חוות דעת לפני 6 ימים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לאלה המהממת אחרי שראיתי עליה מליון המלצות, וכשראיתי תמונות של האיפור והשיער שהיא עושה לא היה לי ספק שאותה אני רוצה איתי ביום של החתונה, וזאת הייתה בחירה מושלמת!!!כבר משיחת הטלפון הראשונה הרגשתי את האנרגיות הטובות שלה, בניסיון היא קלעה בול למה שדמיינתי וביום החתונה הכל היה וואו! אלה הצליחה להרגיע, להצחיק, להקליל במהלך כל ההתארגנות והתוצאה הייתה מושלמת. הרגשתי כמו נסיכה באותו יום והאיפור והשיער לא זזו מלימטר עד סוף הערב! הבחירה הכי טובה שיש!!!
הצג עוד

Sharaonnnn   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
מהרגע שחיפשתי איפור/שיער דיברתי עם הרבה מאפרות, רובן עשו טובה שענו או ענו אחרי הרבה מאוד זמן. מהרגע שדיברתי עם אלה- היא היחידה שדיברה איתי בטלפון והייתה מקסימה והיה בינינו חיבור, ולא הרגשתי שהיא סתם מנסה לדחוף וללחוץ עלי. מאוד רציתי איפור טבעי והגעתי לאלה בעקבות המלצות רבות בפייסבוק. אלה היחידה מבין כל המאפרות שדיברתי איתן- שכללה בחבילה איפור שיער ניסיון. אני אישית לא מתאפרת ביום-יום, והיה לי מאוד חשוב לקבל הדמיה למה שהולך להיות באירוע, והאיפור ניסיון היה לי מאוד קריטי ומועיל, כדי להבין מה אני רוצה.נקודה חשובה- אלה לוקחת מחיר מאוד הוגן לעומת התמורה המהממת שקיבלתי בסוף!ביום החתונה עצמה- אלה הייתה חמודה, עזרה לי ולמלוות בכל מיני דברים קטנים שלא קשורים (לסדר את הקישוטים, לקשור למלווה את השמלה). הייתי מאוד מרוצה מה איפור ומהשיער, והוא החזיק לי מאוד טוב. לקחתי את אלה גם לליווי לאולם והרגשתי שהיא משקיעה בי ומוציאה אותי הכי יפה שיש.אז אם זה לא היה ברור עד כה, אני מאוד ממליצה על אלה לכל כלה זורמת, קלילה שאוהבת איפור טבעי.
הצג עוד

Mor   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
אלה המהממת היתה הכי קשובה שיש!!! אני לא מתאפרת ביום יום ופחדתי שלא אזהה את עצמי או שלא אוהב, והיא היתה הכי רגישה לצרכים שלי עם שיא הסבלנות!! עשתה לי קליפ שואו אוף וואו שעד היום בעלי רואה אותו מדי פעם עם טריגר לשיר ששמענו בהתארגנות באותו יום! מושלמת! אין מילים! לא יכולתי לדמיין שככה ארגיש!! איפרה וסירקה גם את אמא שלי, שהיא אפילו יותר קשה ממני (טראומת חתונת בן בכור לפני..) ויצא וואו! אומנית פשוט!
הצג עוד

Keren   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
לאחר שדיברתי עם 16 מאפרות/מסרקות, אלה הציעה את המחיר הכי משתלם שכולל הכל - תוספות, ריסים וניסיון, בלי אותיות קטנות, וראיתי עליה המון המון ביקורות טובות. והיא באמת לא אכזבה, הייתה 10/10 במקצועיות, בנעימות ובמסירות. באמת הרגשתי שהיא איתי ודואגת לי לאורך היום ועשתה עבודה מהממת שקיבלתי עליה מלא מלא מחמאות. ממליצה בחום לוהט 😍😍
הצג עוד

oren   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
בשם כלתי, ענבל.בחרתי את אלה בגלל ההמלצות והוייבים הטובים שאמרו שיש לה. מהשיחה הראשונה היא הייתה מאוד חברותית ונעימה. היא ממש הבינה את הסגנון שלי, והתאימה את העבודה על פי זה.האיפור היה ממש עדין ולא מורגש, בדיוק כמו שרציתי.
הצג עוד

michelle   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
לאלה הגעתי דרך המלצות רבות בפייסבוק מקבוצות שונות. מהשיחה הראשונה היה קליק מיידי! אלה דאגה לי לאיפור ושיער שנשאר לכל היום ופשוט לא זז! קיבלתי המון מחמאות שהכי זכורה לי הייתה "בובת חרסינה" כי באמת היא הפכה אותי לבובת חרסינה שכל זכר לפגם קטן מהפנים נעלם.. הכל היה יפה ומדוייק ואין מה לדבר בכלל על התמורה המטורפת למחיר הצנוע.. ממליצה מכל ה❤️ לכולן!!!!
הצג עוד

dor   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
אלה מהממת!! הכל החזיק מושלם, חזרתי מהחתונה כמו שיצאתי אליה למרות גשם, ריקודים, אלכוהול, דמעות ומה לא..תהיו טובות לעצמכן וקחו את אלה ❤️🙂
הצג עוד

Yarden   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
ברגע שראיתי את אלה ידעתי שאני רוצה שהיא תלווה אותי! אלה זורמת, מצחיקה, נעימה מאוד ופשוט חברה. שלא נדבר בכלל על המקצועיות! תודה על חוויה מושלמת!!!!!!!
הצג עוד

reana   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
אל אלה הגעתי אחרי שחיפשתי המלצות, ותודה לאל על כך!האישה עם הוויבים הכי מרימים שקיימים, שרה ורקדה תוך כדי כאילו זו היא שמתחתנת!מעבר לאנרגיה המושלמת שלה, התברכה גם בידי זהב, איפרה אותי כ"כ עדין כמו שרציתי ועשתה לי תסרוקת מהחלומות (לכל אוהבות הבוהו).ממליצה על אלה מכל הלב שלי, מבטיחה שהיא תהפוך כל חוויה איתה לשמחה ולאחת שלא שוכחים אף פעם... 💜
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up