כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
וילה נונה
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
shiri   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
וואו! המקום כבש אותנו מהרגע הראשון.זכינו באשת קשר מושלמת שליוותה אותנו מההתחלה ועד הסוף תוך כדי התגמשות מושלמת ללו״ז הלא טריוויאלי שלנו.המקום ענה על כל הציפיות שלנו לכל אורך הדרך וגם באירוע עצמו.
הצג עוד

Neta   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון שהגעתי לאולם התאהבתי במקום, באנשים, באווירה. הרגשתי שהכל מדויק לאיך שדמיינתי את החתונה שלי - מקום צנוע אך יפהפה, אווירה ביתית ואינטימית. מהפעם הראשונה שהגענו לראות את האולם ועד יום חתונתנו כולל קיבלנו יחס מלכותי! זמינות, אכפתיות, כנות מרעננת כאשר התייעצנו, הקשבה והתחשבות. צוות הוילה נונה מנוסה ומקצועי מאוד, לאורך כל האירוע הסכמנו לעצמנו לחלוטין לשחרר לחץ ושליטה כי פשוט סמכנו על הצוות שהכל יקרה נכון וכך היה. היה אירוע מדהים, האוכל היה טעים, שטח האולם על אף שקטן מנוצל היטב יש המון פינות ישיבה והצמחים מייצרים קישוטים טבעיים ויפהפיים. גם ביקורות האורחים העידו על אירוע מושלם. תודה מיוחדת לאלי, רותם ורזי המדהימים - הגשמתם לנו את חתונת החלומות שלנו! אוהבים אתכם.נטע וגיא 28.09.2023
הצג עוד

michaellac200   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
רצינו חתונה ביתית, אינטימית, במקום שישדר חמימות וקלאסיות ואין ספק שזה מה שקיבלנו בוילה נונה. הוילה היא המקום הכי מושלם שיכולתי לדמיין לעצמי שאתחתן בו, מהרגע שראינו את המקום, דרך VR התאהבנו בו, הלכנו למקומות נוספים אבל אף אחד לא התקרב ליופי של וילה נונה. אז חוץ מהיופי של המקום, נספר גם על האוכל המדהים שלצערנו לא זכינו לטעום, על אף שדאגו לנו לצלחות מלאות! אבל, האורחים, שציפו לאוכל חתונה שיגרתי, הופתעו מהשפע של האוכל, מהטעמים ומהגיוון, גם לצמחונים שבנינו היה מענה!ולבסוף, נציין שצוות של וילה נונה מושלם! אלי המדהים שדאג לענות לכל צרכינו לאורך כל הדרך, רותם המדהימה וכל הברמנים, המלצרים וכולם! תודה ענקית!
הצג עוד

Mika   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
100 מתוך 100
מה לא אמרו על המקום הקסום הזה. אז לפני שנה הגענו לפגישה בוילה עם בר. ברגע שהגענו למקום התאהבנו מיופיו. לא עוד אולם או גן אירועים רגיל, ההרגשה היא אחרת, קשה להסביר. לאורך כל הדרך משפחת בוכניק היקרה הייתה קשובה אלינו טענתה על כל שאלה ובעיה. האירוע היה מושלם ועד היום אני לא מפסיקה לקבל מחמאות על המקום היפיפיה, השירות האדיב והאוכל הטעים.
הצג עוד

Idan   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
100 מתוך 100
וילה נונה היה המקום הראשון והאחרון שראינו, כי אחרי שבאנו לשם פשוט ידענו שאנחנו הולכים לבחור בהם. הוילה עצמה יפיפייה, מבפנים ומבחוץ.ידענו שאנחנו רוצים חתונה קטנה ואינטימית ואלי והצוות היו מוכוונים לכך ועשו הכל כדי שהיא תקרה בצורה הטובה ביותר.בזמן ואחרי החתונה לא הפסקנו לקבל מחמאות מהאורחים שלנו על האולם, האוכל והאווירה וזה הכי משמח שיש :)
הצג עוד

yuval   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
אלי בר רזי עומר וכל שאר הצוות היו פשוט יוצאי מהכלל. לא יכולנו לבחור אולם מדהים יותר מזה מוילה נונה. איך שהגעתי עם בעלי לראות את האולם בפעם הראשונה הסתכלנו אחד על השניה ופשוט ידענו שזה המקום. מקום מושלם וצוות עוד יותר מושלם שעזר לנו בכל מה שצריך והיה בשבילנו לאורך כל הזמן
הצג עוד

דניאל   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
תכננו את החתונה בשלט רחוק מארצות הברית ואלי, המשפחה והצוות היו הבחירה המושלמת. הם סיפקו לנו רשימה נהדרת של ספקים מומלצים ועזרו לנו עם כל הפרטים הקטנים בארגון חתונה בשלט רחוק. היה לנו ברור מהרגע הראשון שהם מקצועיים מהמעלה הראשונה, ושהגענו לארץ הכל תקתק בצורה נהדרת. המקום עצמו מדהים ביופיו, והאוכל היה נהדר. מומלץ בחום!!We planned our wedding from New York, and every step of the way Eli, the family and team were a pleasure to work with. They provided a wonderful and thorough list of recommended vendors and helped to curate all the fine details of our wedding. It was obvious they are very experienced in all aspects of wedding planning and when we came to Israel a few days before the wedding everything worked according to the plan. We would highly recommend using this stunning venue with their delicious food and lovely team for your special day.
הצג עוד

Nir   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
מקום מהמם ביופיו עם אוכל מדהים. המשפחה שמנהלת את העסק מאוד חמה, נעימה ומפנקת. היה כיף לארגן את האירוע הגדול בחיינו מול אנשים כאלו ובמקום כזה יפה.
הצג עוד

Or   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
אחרי הצעת הנישואין חשבנו שניקח את הזמן עם לבחור תאריך ואולם אבל בסוף יצא שמאוד מהר התחלנו כבר לחשוב על איך החתונה שלנו תראה. ידענו שאנחנו רוצים חתונה קטנה (חשבנו על 150 מוזמנים), שישי צהרים, במקום שיהיה ירוק, פתוח וצבעוני. בהתחלה חשבנו לקחת וילה או לברר לגבי יקב אבל הבנו שהעלויות יכולות להיות הרבה יותר גבוהות במקומות בלי תשתיות מתאימות ושהרבה מהמקומות האלה רחוקים מהמרכז. התחלנו לחפש מקומות שמתאימים לחתונה קטנה וברגע שראיתי את התמונות והביקורות על וילה נונה בגוגל ידעתי שזה זה. הלכנו לראות את המקום בשישי בבוקר, זה היה המקום הראשון שביקרנו וממבט ראשון הבנו שזה המקום שנתחתן בו 😍 כולם בצוות של המקום ממש נחמדים והיו זמינים לעזור לנו ולענות על כל שאלה במהלך ההכנות, והיה ערב טעימות מושלם שרק חידד לנו עוד יותר שבחרנו נכון! אלי הבעלים של המקום הכי מקסים בעולם, דאג להכל ביום בחתונה שיהיה כמו שצריך ואפילו הדריך אותנו לפני החופה. אלי הוא גם השף של המקום והאוכל פשוט מעולה, קיבלנו עליו מלא מחמאות, על כמה שהיה מגוון, שופע וטעים בטירוף!! היה לי חשוב בתור צמחונית שיהיה הרבה מגוון של אוכל טבעוני ולגמרי היה בשפע ודברים ממש טעימים. המקום הוא עסק משפחתי ומרגישים את זה באכפתיות והירידה לפרטים של אלי והצוות. וילה נונה בגודל המושלם לחתונה קטנה, מרגישים בו את הבפנים והבחוץ ביחד, עם עיצוב בהשראת איטליה שמזכיר אווירה של יקב, עם גינה פורחת ודשא אמיתי ואין ספק שלהתחתן שם זאת הייתה הבחירה הכי טובה שיכולנו לקבל!
הצג עוד

gal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אין מילים לתאר כמה אנחנו שמחים שבחרנו לחגוג את היום המיוחד הזה בוילה נונה💍🥳מעבר לקסם והיופי של המקום, מדובר בנבחרת החלומות- החל מהליווי, הרגישות, המקצועיות והתחושה המשפחתית שקיבלנו מהרגע הראשון ולאורך כל התהליך. דרך הדאגה לכל פרט קטן ותחושה שאנחנו לגמרי יכולים להתמסר לרגע ולא לדאוג לשום דבר. הם היו פשוט מדהימים ופתרו כל בעיה שצצה בדרך😅לאורך האירוע ולאחריו קיבלנו המון פידבקים חיוביים- על היופי הטבעי של המקום, על האנרגיות הטובות ושפע האוכל הטעים 🙏😋לסיכום, אין על וילה נונה! היה לנו פשוט מושלם ואנחנו אסירי תודה לצוות שעשה מעל ומעבר כדי לגרום ליום הזה להיות חוויה בלתי נשכחת עבורנו! תודה ❤️❤️
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up