כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
DJ שמעון בלום

DJ שמעון בלום

תקליטנים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 2 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
נועה   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
שמעון היקר היה ההמלצה הכי טובה של מור מארגנת החתונה שלנו, והוא היה פשוט מדהים. ישר התחברנו אליו, הוא ידע להתאים את עצמו לטעם שלנו בצורה מושלמת. הוא היה כל כך חם, מצחיק ואדיב במהלך הדרך שלפני החתונה, במהלך דחייתה לאור המלחמה, הוא תמיד היה שם בשבילנו וביום עצמו הוא היה פשוט מושלם. שמעון היה חלק מאוד משמעותי ברגעים הכי מוצלחים של היום הזה עבורנו. הוא ידע להתאים את המוזיקה לטעמים השונים של האורחים שלנו, ועדיין לשים להיטים. הוא ידע בול מה אנחנו אוהבים ואלתר, עשה לנו הפתעות עם שירים שריגשו אותנו מאוד, ואנחנו לא היינו יכולים להיות מרוצים יותר. לכל אורך הדרך היינו מאושרים שאנחנו איתו אבל עכשיו לאחר האירוע אנחנו יכולים לומר בבטחה שממליצים עליו מכל הלב לכולם!!! מקווים מאוד לרקוד איתו בחתונות נוספות.
הצג עוד

Omer   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
שמעון בלום בנאדם אגדה! שמעון היה הפתעת האירוע, לא ידענו שאנשים כל כך שמים לב אבל עשרות אנשים תוך כדי החתונה ניגשו ושאלו אותי מאיפה הדי ג׳יי המעולה. שמעון פשוט קלט את האנשים, היה קשוב, הרים את הרחבה (נפלנו על יום שרב ואנשים לא ישבו לדקה!) ופשוט היה מעולה. הרבה מהאורחים שלנו אלו אנשים שיוצאים הרבה למסיבות והם פשוט עפו על העבודה של שמעון כך שבאמת אל תתלבטו! המחיר הוגן, השירות מדהים, ציוד ההגברה ברמה גבוהה ויש עם מי לדבר.
הצג עוד

Teddy Marketing   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
100 מתוך 100
פגשנו את שמעון בעקבות המלצות, הוא קלעה מאוד לטעם שלנו בבחירת השירים
הצג עוד

Or   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
95 מתוך 100
שמעון איש עם לב זהב ואהבה למוסיקה ולעבודה שלו. הגענו לשמעון מהקבוצות לפני כמה שנים והמלצנו עליו בעבר לקרובי משפחה שהתחתנו בגלל המחיר, וממש אהבנו אותו באירוע הזה. מהרגע הראשון הוא ידע לקרוא אותנו והבין מי אנחנו ומה חשוב לנו. בסוף יצא לנו אירוע שהמהות בו לא הייתה ריקודים, אבל בחלקים שכן היה הוא הקפיץ את הרחבה וידע להפעיל כמו שצריך ולהתאים את המוסיקה. לאורך הדרך נתן טיפים לגבי האירוע וכיוונים שלא חשבנו עליהם ושמחנו מאד על העזרה שלו. כאן זה המקום להגיד ששמעון נותן מחירים סופר הוגנים. בחתונות בהפקה עצמית יש לפעמים עלות מאד גבוהה סביב ההגברה והתאורה. שמעון היה מאד פייר.
הצג עוד

Matan   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
אל שמעון הגענו כשחיפשנו די ג'יי לחתונת חצר ביתית. קיבלנו המון המלצות, במיוחד לאור העובדה שבלי קשר לקורונה, שמעון מתמחה בחתונות כאלו. בשיחות איתו הרגשנו את ההשקעה הרבה והרצון להבין בדיוק מה אנחנו מחפשים, אפילו כמה ימים לפני החתונה, הוא התקשר ורצה לדייק את המוזיקה שאנחנו מחפשים כדי לנגן אותה בצורה הטובה ביותר שאפשר. שמעון ידע לקלוע לטעם הקהל, למרות הסגנונות המעורבים, והרקיד את האורחים בצורה מושלמת. המחיר הוא בין הנמוכים ביותר שראינו בשוק וזה בכלל לא מעיד על האיכות. התמורה למחיר גבוהה וממליצים לכם בחום לדבר עם שמעון לחתונה אינטימית אבל מדהימה!
הצג עוד

Or   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מהתחלה הבנת אותנו ואת סגנון האירוע שלנו, באת לקראתנו וגם למרות הזמן הקצר השקעת בנו כאילו יש עוד שנה. תודה רבה על הסבלנות וההקשבה. זה לא ברור מאליו. המוזיקה הייתה מהממת, כולם רקדו ונהנו 🎉🎉🎉
הצג עוד

yotam.dikstein   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
שמעון הוא דיג'יי מאוד מקצועי. על ההתחלה הבנו ממנו שהוא בא לעבוד. שאל אותנו איך אנחנו רוצים את המוזיקה באירוע, והתאים את עצמו אלינו. יש לנו טעם מוזיקלי שונה קצת מהמיינסטרים, והוא ידע לזרום איתנו לעשות לנו מסיבה שהייתה גם לפי הטעם שלנו, אבל גם שיתר הקהל ייהנה, ירקוד וישמח איתנו. בסוף האירוע קיבלנו המון מחמאות עליו ועל המוזיקה מחברים ומהמשפחה. בנוסף, הוא מאוד אדיב, חם ודואג. יוזם ומוודא שלא שכחנו כלום.
הצג עוד

Liat   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
החוויה עם שמעון הייתה מצויינת מכל הבחינות. לפני האירוע היה איתנו בקשר שוטף ודאג לבחור את המוזיקה בדיוק לטעמנו. מעבר לכך דאג להרגשה שלנו ביום האירוע באופן כללי ולהרגעה של כלה לחוצה, מה שכלל לא מובן מאליו :) החופה הייתה במקום מעט מרוחק ושמעון דאג לכל העניינים הלוגיסטיים הכרוכים בכך באופן מושלם. המוזיקה עצמה הייתה מותאמת לחלוטין לקהל המשתנה ברחבה, וכולם נהנו ורקדו למרות שהיה קהל מעורב מבחינת טעם מוזיקלי. באופן אישי שמעון הוא אדם מאוד נעים ונתן לנו ראש שקט לכל אורך ההתקשרות איתו, מומלץ בחום!
הצג עוד

hadarbukai   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
עשינו חתונה קטנה במסעדה שמשלבת אזור חיצוני+ פנימי. שמעון ידע להערך לסיטואציה בצורה טובה מאוד. הביא איתו איש צוות נוסף לאורך כל האירוע ושתי מערכות הגברה כך שלא יהיה צורך בהזזת ציוד מאזור אחד לשני. התפעול היה שוטף ומקצועי מאוד. אנחנו מאוד מרוצים מהבחירה!
הצג עוד

אילון   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
במילה אחת מדהים!!! שמעון מקצוען ברמות, כבר מהפגישה הראשונה התאהבנו בו, הבין בדיוק מה הכיוון שלנו ומה הסגנון שאנחנו מחפשים גם ביום האירוע, דאג לנו שנאכל שנשתה, והכי חשוב הפציץ ברחבה, הרחבה הייתה מלאה כל האירוע, שמעון ידע לקלוע בול לקהל שלנו, מצאנו אנשים שלא חשבנו שירקדו מקפצים לידנו ממליץ בחום!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up