כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
טס מטלר | איפור | שיער

טס מטלר | איפור | שיער

איפור כלות
טלפון:0502688954
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Lior   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לטס אחרי המלצה מחברה כבר בשיחה הראשונית הבנתי שמדובר במקצוענית ואישיות מדהימה בפגישה עצמה הבנתי שבנוסף לכל מדובר במוכשרת ברמות על עם ידי זהב חייכנית,אדיבה,מקסימה, ומעל הכל בעלת סבלנות!!!!!! תוך כדי החתונה וביום שאחרי לא הפסקתי לקבל מחמאות ושבחים על האיפור והתסרוקת תודה רבה טס על הכל אין עלייך!! הכי ממליצה בחום כל מי שמחפשת מאפרת מוכשרת סבלנית ומדהימה 💕 לא תצטערו לרגע.
הצג עוד

נעה   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
טס פשוט הפכה אותי לנסיכה!!! מהרגע הראשון טס נכנסה לבית ההתארגנות והשרתה אווירה מדהימה, רגועה וידעתי שיש על מי לסמוך. לא הגעתי לאיפור או שיער ניסיון אבל התסרוקת והאיפור הראשונים שטס עשתה לי בבוקר החתונה היו פשוט אני! היא ידעה תוך דקה לקרוא אותי ולהבין מי אני. תודה לך על חוויה בלתי נשכחת ועל מליון מחמאות!!
הצג עוד

dihuller   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מצאתי אותה דרך האשטאג באינסטגרם, התלהבתי, קבעתי איפור ניסיון וסגרתי!
הצג עוד

סיגל גינת   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
טס המדהימה. סגרתי אותה שניה אחרי שבן זוגי הציע לי נישואים. מאוד היה חשוב לי איפור ושיער שיראו טבעיים ומישהי שתהיה רגועה וקשובה ביום הלחוץ הזה. טס ענתה לי על כל הצרכים . השיער והאיפור החזיקו לי כל היום והלילה (ואני מאלה שרוקדות בטירוף) וגרפו מחמאות . הרגשתי הכי אני והכי יפה באותו יום רק בזכותה. טס מרגיעה ונעימה ואין אחת מהמלוות והבנות משפחה שלי שלא התאהבה בה. בחירה בה היא בחירה מובטחת.
הצג עוד

Ilana   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
טס המהממת! מעבר לזה שטס מקסימה, היא מקצוענית ומאפרת ומסרקת כל כך יפה ועדין! מתאים לבנות שמחפשות שיראו להן נמשים ולא מתאפרות ביום יום...ממליצה כל כך!
הצג עוד

Meital   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
טס מדהימה ומוכשרת בטירוף! האיפור והשיער היו יפיפיים ונשארו עד סוף הארוע כמו שהם. טס מרגיעה ונעימה וזמן ההתארגנות עבר איתה ממש מהר. ממש מקפידה על הפרטים והתעקשה על כל תלתל ושערה סוררת.
הצג עוד

Meital   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
אז נתחיל בזה שדיברתי עם ה-מ-ו-ן!!!! מאפרות ומעצבות שיער! ומהרגע שדיברתי עם טס ידעתי שזה זה! כל כך שלווה, מקצועית, יודעת בדיוק מה היא עושה, מקשיבה, ומתאימה לך בדיוק את מה שיגרום לך להראות מיליון דולר, בלי לאבד את המראה הטיבעי שלך - שזה לא פשוט בכלל. היה לי מאוד חשוב להראות כמו שאני ביום יום אבל באופן משודרג וזוהר. רציתי להיות אני ולא מחופשת לכלה. טס עוד בניסיון התאימה לי את הצבעים שהכי מחמיאים לי והתאימה את התסרוקת למה שרציתי תוך התחשבות במבנה הפנים שלי. היא הגיעה בבוקר רעננה ומחוייכת, בול בזמן. לאורך כל ההתארגנות הרגשתי לגמרי בנוח. האיפור והשיער (כולל התוספות) לא זזו מילימטר - והתחתנו בקיו - גינה פתוחה ולא אולם ממוזג. טס הביאה לי ערכת טאץ -אפ מהממת שאפילו לא הייתי צריכה להשתמש בה. לאורך כל התהליך טס הייתה סופר קלילה, כייפית, מוכשרת בטירוף ופשוט מי שאת רוצה שתלווה אותך ביום כזה לחוץ. אין לי ספק שעשיתי את הבחירה הכי נכונה שיכולתי! בנות אין לכן מה לחפש - טס היא הדבר הכי טוב שיכול לקרות לכן ביום החתונה!
הצג עוד

Moria   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
טס מדהימה!! כשרונית בטירוף! מלאת סבלנות ונחת שהפכו את כל האווירה לרגועה וכיפית האיפור והשיער החזיקו כל הערב למרות החום ולמרות הריקודים שהיו מההתחלה ועד הסוף נוןסטופ! החזיק בצורה מפתיעה גם אחרי הבריכה את פשוט אלופה טס!
הצג עוד

שני ברמן   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
טס פשוט אלופת עולם. חווית החתונה שלי לא הייתה מושלמת ללא ידי הזהב של טס, תשומת הלב שהעניקה, הרוגע והמקצועיות שטבועה בה ושהיא משדרת. טס מגיעה אליך בחיוך ענק, כל כך שלווה וחיובית פשוט תענוג אחד גדול. תודה על הכל - האיפור המושלם ללא רבב שלא זז, נזל, ונשאר כמו שהוא לכל אורך האירוע. כנ
הצג עוד

michalf   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
טס מדהימה, איפרה וסירקה אותי - היתה תמיד זמינה וסייעה מהרגע שיצרנו קשר ועד ליום האירוע - הגיעה כמה דקות לפני הזמן, סופר רגועה, מדויקת ומתוקתקת - הרגשתי לגמרי אני, אבל פשוט הכי יפה שלי. והדבר אולי הכי מדהים - היתה לנו תקלה קשה עם המאפרת של אמא ואחיות שלי - וטס ישר אמרה שאין שאלה ושהיא כאן בשבילן - ותקתקה אותן - כולן יצאו מרוצות, מהממות, והיא אפילו היתה סופר (סופר!) הוגנת במחיר, על אף ההתראה הקצרצרה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up