כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
mag.net מגנטים לכל אירוע

mag.net מגנטים לכל אירוע

מגנטים
טלפון:0523331208
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Rin   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
כבר בשיחה הראשונה עם רותי הבנו שהגענו למישהי תותחית, הוויבים שלה היו בדיוק מה שחיפשנו, אנרגיות, מקצועיות וצחוקים. באירוע עצמו לא היה אחד שיצא בלי מגנטים, ותפסה כמה רגעים נדירים שגם הצלם לא תפס. התמונות ברמה גבוהה מאוד וגם המגנטים עצמם! ובסוף קיבלנו הגדלות של התמונות הכי מהממות, בלוקים וערמה של מגנטים שתלויים לנו בכל הבית.אנחנו כמעט ויתרנו על מגנטים, ובסוף החלטנו כן ללכת על זה, ולא מצטערים לדקה. שווה כל שקל. חייב מזכרת משמחת לקחת הביתה.
הצג עוד

Hadar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
רותי נהדרת! מצחיקה, חיובית, משרה אווירה נעימה שגורמת לאנשים להיות הכי יפים בצילומים. התמונות שלה היו מעולות (חלק טובות בהרבה משל צלמי הסטילס...), אורחים קיבלו מגנטים בשפע. אנחנו קיבלנו ממנה גם כמה הגדלות ובלוקים. למרות שביקשנו ממנה להיות בעיקר "של האורחים" (כי הנחנו שהסטילס ידאגו לנו ולמשפחה הקרובה לתמונות) יצאנו עם שפע של תמונות זוגיות ומשפחתיות. המחיר הוגן מאוד
הצג עוד

Talya   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
רותי הכרתי בחתונה של חברים והכרתי אישה מדהימה חייכנית ומוכנה לצלם כל תמונה ולכן בחרתי אותה לחתונתי אז רותי את מספר 1!!! ותודה לך!!
הצג עוד

Sapir   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
רותי המושלמת וכל מי שהגיע ביחד איתה סגרנו איתה גם בחינה וגם בחתונה היו צלמים שונים ושניהם היו מקצועיים בטירוף, נחמדים ואדיבים מאוד. ממליצים בחום ובאהבה ואפילו קצת מכריחים אתכם לבחור בה באמת באמת שלא תתאכזבו! היא חושבת על כל הפרטים הקטנים ואיתה אתם רגועים שכל האורחים שלכם יהיו מבסוטים!
הצג עוד

נועה   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
60 מתוך 100
קיבלנו המלצה על רותי מזוג חברים, ושכרנו אותה לצילום מגנטים באירוע שלנו, חתונת שישי צהריים. לחיוב נאמר שהיא טיפוס מגניב ומאוד נחמדה, קפצה איתנו ברחבה וצחקה עם החברים, והיא הצליחה לתפוס רגעים מאוד מיוחדים שהצלמים האחרים לא הצליחו - תמונות שלה בהחלט יכנסו לאלבום החתונה! לצערנו, מאוד הפריעו לנו מספר נקודות: ראשית, מבחינת התמונות עצמן, התחתנו באירוע צהריים, וחלק גדול מהתמונות שצולמו בחוץ יצאו שרופות. שמלת הכלה לדוגמה, נראית ככתם לבן אחד. שנית, רותי איחרה. למרות שציינו במפורש מתי צילומי המשפחה עומדים להתחיל (ואף התחלנו באיחור קטן) וסיכמנו מראש שהיא תצלם בהם, היא הצטרפה רק בסיום שלהם. שלישית, סיכמנו מראש שרותי תשאר עד5 וחצי, ואף הוספנו כסף לצורך כך. ואכן מנהל האירוע שלנו אמר שהיא מסרה את המגנטים ולקחה את השיק בדיוק בשעה. עם זאת, בערך החל משעה 4 כבר לא ראינו אותה, ואין כלל תמונות אחרי 16:30.
הצג עוד

Hilla   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
רותי רותי רותי.. מה יש להגיד עליה? אלופה!!!!! המגנטים הכי טובים בהתחייבות! הכמות הכי גדולה (שכרגע דורשת עוד מקרר בנוסף לאחד ו2 לוחות מגנטיים) הלב הכי הכי גדול שיש!
הצג עוד

Anna   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו ב3.9.18. ידענו שבחתונה שלנו אנחנו רוצים שתהיה מזכרת יפה לאורחים והיה לנו חשוב למצוא ספק מגנטים מעולה. לרותי הגענו דרך חתונה של חברים בה היא צילמה. ישר ראינו שמדובר באדם מאד מקצועי. כבר מהשיחה הראשונה איתה מאד אהבתי את האנרגיות שלה. היא עשתה לנו מסגרת מאד יפה ומקורית למגנטים על בסיס ההזמנה שלנו. בחתונה שלנו היא כל הזמן היתה על הרחבה ולא הפסיקה לצלם. יצאו תמונות מאד יפות והמגנטים באיכות מעולה (HD). היא מכינה כפולות של מגנטים שיספיקו לכל המצולמים. מפה לשם, אנחנו צריכים עוד מקרר בשביל המגנטים (;
הצג עוד

yamitmz   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
רותי המדהימה ! אפילו שעברו כבר חודשיים קשה לשכוח אותה, את היחס המדהים והמצחיק לפני החתונה ובזמן האירוע. הקפיצה את כל האורחים, דאגה שכולם יצאו מרוצים (באמת שלא ראינו אפילו תמונה אחת גרועה !) ועשתה פשוט טירוף. אנחנו יודעים שבחרנו נכון כי לא הפסקנו לקבל מחמאות עליה! פשוט בחירה טובה
הצג עוד

Yael   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
רותי הייתה פשוט אדירה!!! צילמה בלי סוף מגנטים, התמונות יצאו יפהפיות והיא הצליחה לתפוס רגעים ופריימים יפים ומרגשים, דאגה שלכולם יהיו תמונות, הרימה את האווירה, ובסוף גם פינקה אותנו בהדפסות מיוחדות ובהגדלות נוספות. והכל בחיוך ובכיף :) עד היום אני מקבלת פידבקים על התמונות הנהדרות שיצאו. פשוט נהדרת!
הצג עוד

nofarmaydani66   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
רותיייי האלופה!!! הצלמת הכי אדירה שיש!! תודה רבה על הכל! על מגנטים מושלמים וקורנים, על כמות מטורפת שצילמת מתחילת האירוע ועד הסוף, על האנרגיות שיא שהיו לך.. שמחת בשבילנו ורקדת איתנו בלי סוף תוך כדי תיעוד רגעים נדירים ומרגשים שלנו.. את תותחית וזכינו שהיית איתנו! לא סתם חברה שלי מיהרה לסגור איתך מייד אחרי החתונה שלי. את בנאדם נדיר ושמח! תודה על הכל ואין לי ספק שעוד נתראה בשמחות☺ אוהבים ומעריכים! נופר וישראל אברהמוב 19/9/17
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up