כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
מיטליס הפקת פול מון פארטי

מיטליס הפקת פול מון פארטי

אטרקציות וגימיקים לאירועים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 2 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
ליאת   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אחת האטרקציות השוות שהיו לנו בחתונה...זה מקפיץ בכמה רמות את האווירה של החתונה וזה בדיוק מה שהרגשנו...הייתה לנו מסיבת חתונה כל כך שמחה והרבה בזכות מיטליס אנשים נהנו כל כך ולא רצו לרדת מהרחבה.
הצג עוד

Amour   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
95 מתוך 100
חייבת להמליץ על אטרקציה מטורפת -מסיבת פולמון של מיטליס - פול מון פארטי לאירועים חוויה מטורפת,כל האורחים עפווווווו על זה!!!!! בשילוב עם דיגיי תותח - התוצאה זה מסיבה פסיכיתתתת סופר ממליצה על מיטל והשירות שלה-סופר מהממת,סופר שירותית ולגמרי עשתה לנו את הרחבה! מיטל תודה לך
הצג עוד

עדי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
רצינו אטרקציה ייחודית שתהפוך את החתונה למשהו אחר!! מסיבת הפולמון שמיטל התותחית ארגנה פשוט עלתה מעל כל הציפיות שלנו. תוך שנייה מיטל והעוזרת שלה הפכו את רחבת הריקודים שלנו לזוהרת וצבעונית והכי מזמינה שיש! אף אורח לא היה יכול להשאר אדיש ולא להכנס לרחבה. היא איפרה את כל האורחים עם המון יצירתיות כישרון מטורף וסבלנות!! תסתכלו בתמונה כמה הרחבה יפה ומקושטת ואין סיכוי שלא תקחו אותם לאירוע הקסום שלכם! ממליצים בחום ❤️🥂👰🤵💍💕
הצג עוד

מיטל   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
ואוו כבר מהרגע הראשון שדיברתי עם מיטל בטלפון היא נתנה לי להיות רגועה וידעתי שהיא הולכת להיות באירוע אין מילים לתאר את מה קרה בחתונה. מסיבת פול מון מטורפתתת! עם דובי ירוק מגניב ושלל של דברים שווים. והאורחים עפו על זה! עד היום האורחים מדברים על הפול מון בחתונה ושואלים את מי לקחתי. כי היה ממש שווה. מודה למיטל על ההשקעה וכל טוב זהה
הצג עוד

Naama   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אני וערן התחתנו ב17.5.18 ורציני אטרקציה שתשאיר את האורחים ברחבה ותוסיף צבע ופאן..הבנות שהגיעו היו סופר מקסימות! הן הביאו איתן בלונים רשתות שרשראות ובאקטים הכל זוהר צבעוני ומוסיף אנרגיות לרחבה! היה מהמם! תודה!
הצג עוד

Reut   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
מיטל היקרה הביאה אלינו לחתונה אטרקציית פול מון מטורפתתת. החבילה כללה בלוני אורז זוהרים, בלוני ראש זוהרים, קשקושים לרחבה, באקטים וציורי גוף זוהרים. כמובן שהיא באה עם תאורה מתאימה והרבה מצב רוח :) אהבנו מאוד!
הצג עוד

אופירה   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
מיטליס, ולא אחרת!!! אווירת הפול מון והאווירה הקסומה שהכניסה לאירוע בר המצווה של בננו לא יסולא בפז. הכל בנועם, בחיוך, באדיבות ובמקצועיות בלתי מתפשרת. מיטלי את אחת ומיוחדת והכי מתבקשת לכל אירוע! תודה גדולה מיטלי אהובה.
הצג עוד

Shelly   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
וואו... מה שהלך אצלנו ברחבה ביום חמישי האחרון.. אין מילים לתאר. הציורים הזוהרים בחושך, הבלונים, הבאקטים, הפיצ'פקעס.. הכול היה כל כך מושלם! כמעט כל הרחבה התמלאה בציורי גוף מדהימים, אנרגיה ואוירה טובה. מודים לך ואוהבים מאוד! :)
הצג עוד

Polina   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
פשוט אלופה!!! אין מילים לתאר איזה מוכשרת היא ואיזה אטרקציה מדהימה זאת לחתונה!! בחרנו בפול מון כי אנחנו הכרנו בתאילנד והייתה לזה משמעות בשבילנו אבל בלי קשר בעיני זאת האטרקציה מספר אחת לחתונה!! הרחבה מדהימה בזכותה!! ממליצה בחום!!! תמונה מהחתונה שלנו 15.3.17 באבניו!! תראו איזה מהממת הרחבה!!
הצג עוד

Katya   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
וואו וואו וואו!! מה שהלך ברחבה...אתחיל בתודה ענקית על היחס החם והאנרגיות המטורפות. הכל היה צבעוני ושמח, אנשים עמדו בתור לציורי הגוף ובלוני האורז וכל הזוהרים הדליקו את הרחבה. מיטל, תודה רבה על היחס החם ועל ההשקעה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up