כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

שוויצריה הפקות

שוויצריה הפקות

מגנטים
טלפון:0526828118
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 2 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Diana   כתב/ה חוות דעת אתמול
verify
100 מתוך 100
מהשנייה הראשונה שפניתי ללירן הוא היה כל כך שירותי ואדם שמח וכיפי!יצאו לנו תמונות מהממותתתת וכל האורחים עפו על המגנטים שיצאו!יצאנו עם ערימה ענקית של מגנטים ויום למחרת כבר קיבלנו קישור לכל התמונות!היה פשוט מושלם!
הצג עוד

רותם   כתב/ה חוות דעת לפני יומיים
verify
100 מתוך 100
המלצה רותחת על הצוות האגדי של שוויצריה!לא ידענו שתמונות מגנטים יכולות להיראות כאילו יצאו מקטלוג.בנוסף- ממשק נוח ויעיל לבחירת מסגרת למגנטים, שירות מעולה וצוות נעים ומקצועי.

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
חיפשנו משהו ייחודי לחתונה שלנו והרגשנו שאצל שוויצריה נוכל למצוא וצדקנו!בחתונה אצלנו עשינו מגנטים בקבלת פנים וברחבה מסך שחור לבן, ואווו אין מילים להגיד כמה שזה הרים את הרחבה, האורחים עפו על התמונות ויום למחרת קיבלנו לינק ישיר לתמונות שצולמו באירוע ! התמונות ברמה גבוהה מאוד שלא נופלות מסטילס !!
הצג עוד

Hadar   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
כבר בשיחת הטלפון הראשונה עם לירן הבנו כמה הוא מקצועי וסבלני. הוא ייעץ וענה לשאלותינו כדי שנהיה הכי מרוצים.התוצאה היא ממש כמו צלם נוסף לכל דבר. לירן הוציא תמונות מהממות ואיכותיות מיום האירוע. קיבלנו כמות ענקית של מגנטים באיכות מעולה.ממליצים בחום על לירן!
הצג עוד

אלעד   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון הרגשנו שמדובר במקצוענים. השירות היה אדיב ומהיר. כל החברים שלנו יצאו עם הרבה מגנטים ומאוד מרוצים מהצלם שהיה נחמד סובלני, ממש חיפש אנשים לצלם. בנוסף הצלמים היו מאוד מקצוענים והוציאו תמונות ממש טובות, ממש כמו עוד צלם סטילס. לדעתי ממש שווה את הכסף
הצג עוד

Nittai   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
כבר בשיחה הראשונה היו מאוד אדיבים, גיא הצלם שהגיע היה שמח ומרים, נעים ונחמד, הכיר את העבודה ועשה אותו מצוין. היה זמין ממש בווטסאפ וענה לכל שאלה. גיא היה הצלם שהגיע לצלם אותנו והוא עשה עבודה מעולה. ממליצים בחום
הצג עוד

Saar   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
נתחיל מהסוף - שליש מאלבום החתונה שלנו הגיע מתמונות המגנטים... למרות שלקחנו צלם סטילס באמת מעולה (שלא קשור לשוויצריה הפקות) - בשורה התחתונה, בהמון תמונות דומות (שצולמו במקביל גם ע"י הסטילס וגם ע"י המגנטים) - התמונות של שוויצריה היו משמעותית יותר איכותיות. בהרבה מקרים, בתמונות של הרגעים הכי חשובים באירוע (כניסה לחופה!!!) - מצאנו מבחר הרבה יותר גדול של תמונות *מוצלחות* במגנטים מאשר בסטילס (למרות שכמותית, היו פי 3 יותר תמונות סטילס)... מי ציפה לזה בכלל.פשוט הצליחו לתפוס את הרגעים הנכונים. את הזוויות המחמיאות, את החיוכים, את המבט הנרגש של האחיינית בכניסה לחופה, את החיוך של הילדה שבא לה לחרב כל תמונה במבט זועף כי היא בת 3... את האנשים הכי שמחים ושיכורים על הרחבה, את כל הדודות בקבלת פנים - פשוט לא פספסו אף רגע. בשלב מסוים בתחילת האירוע, כשהחלטתי שיש די והותר תמונות משפחה וכל מה שאני רוצה זה מזגן עד לחופה כי קיץ ודביק - הצלם של שוויצריה התעקש איתי, ואמר "אתה תודה לי על זה מחר" - ידע על מה הוא מדבר.מודה שלא ייחסתי חשיבות יתרה לצלם מגנטים, עד לחתונה ראיתי בזה סוג של גימיק, מזכרת שצריך שיהיה, אבל לא העיקר - בדיעבד, רק בזכותם יש לנו תיעוד איכותי של לא מעט רגעים של פעם בחיים.המון תודה לשניר ולירן, אלופים.
הצג עוד

נרי וגלעד   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
הצוות הכי טוב שאפשר לקחת למגנטים!כבר מהצעת המחיר והשיחה הראשונית היו שירותיים ונעימים,בבחירת המסגרת- עזרו לי לבנות מסגרת אישית לאחר מספר פעמים שלא הצלחתי לבדובאירוע עצמו הגיע גיל, מעבר לזה שהוא שרד בגבורה את החום ולא הפסיק לצלם אותנו ואת האורחים, הוא היה מאוד נעים וחברתי! מצד אחד הוא לא נדחף בשביל לצלם תמונות ומצד שני כל הזמן הציע לאנשים להצטלם.התמונות אגב מעולות!! בסוף האירוע קיבלנו המון מגנטים והגדלות.סופר ממליצה
הצג עוד

Iael   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
95 מתוך 100
התחלנו לחפש ולחקור על חברות שונות שעושות מגנטים, והשם שוויצריה עלה די מהר מבחינת כמות ואיכות ההמלצות. אחרי שיחה קצרה עם לירן הבנתי שיש עסק עם איש מקסים, נעים, סבלני ובעיקר מקצועי! היה לנו חשוב שהצלמים אצלנו יהיו כמו מעין זבוב על הקיר ובשאיפה כמו עוד צלם סטילס, ופשוט כך היה. קיבלנו את התמונות יומיים אחרי החתונה והן פשוט ואווווווו! תמונות יפיפיות, איכותיות וסופר אותנטיות בדיוק כמו שרצינו :) אציין שהייתה תקלה קטנה עם כמה מגנטים שאנחנו קיבלנו לחדר חתן כלה, אבל איך שפנינו לחברה הם אמרו שהם היו מודעים לתקלה, לקחו עליה את מלוא האחריות ותיקנו את הכל במקום, כל השאר יצא לא פחות ממושלם. אני ובן זוגי מאוד הערכנו את לקיחת האחריות והתרשמנו ממידת המקצועיות. בקיצור- אחלה שוויצריה!
הצג עוד

Jo   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
מצאתי אותם מתוך המלצה פה באתר!הצלם שבחרנו היה גיל, וגיל היה מותק וסבלני!!עשה לנו תמונות ברמה גבוהה ביותר!והגרפיקאית שהצטרפה איתו עשתה עריכה מצוינת!תודה רבה
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up