כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עדשה רחבה

עדשה רחבה

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0546511891
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
איתי   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
אמיר הצלם היה הבחירה הכי טובה שעשינו בחתונה! ממפגש ההכרות ועד ליום האירוע הוא היה הכי נחמד, ונעים והכי חשוב מקצועי בצורה יוצאת דופן! הצילומים לפני האירוע ותוך כדי האירוע היו תענוג אמיתי, הוא זרם עם כל בקשה והיה יצירתי מאוד. בתמונות שהגיעו (מהר מאד) אמיר תפס רגעים מדהימים ומרגשים. האירוע שלנו היה יפה מאד מבעד לעדשה שלו. ממליצים עליו לכל אחד ובלב שלם!
הצג עוד

lei.anat   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
בחרנו את אמיר מתוך ארבעה צלמים שפגשנו. מעבר לזה שהמחיר היה סביר ביותר,אמיר הראה רצינות מהרגע הראשון, הקשיב למה שאמרנו והיה נראה מאד מאד רציני וקשוב. כל ההתקשרות איתו הייתה נעימה ונוחה, אמיר היה זמין לשאלות וענה לטלפונים וחזר אלינו ועמד בכל הזמנים שהמפיק שלנו הקציב לו ולאירוע. ביום האירוע אמיר הראה מקצועיות, הגיע לפני הזמן ויחד עם עוד איש צוות של צילום וידאו. לא ויתרו לנו וצילמו עוד ועוד שוטים ותמונות עד שהכל יהיה מושלם. ועם זאת, לא הורגש כאילו הם מכריחים או מכבידים עלינו בלעשות דברים שלא נוח לנו איתם. אלא נתנו להכל לזרום. בתחילת החתונה היו רגישים לבקשות של המשפחות ולכל השגעונות של כל האנשים שמבסיס וניהלו את הכל ביד רמה וברגישות. במהלך האירוע התווסף איש צוות שלישי ככה שהם כיסו את החתונה מכל הצדדים, הכיוונים והאורחים. לאחר האירוע קיבלנו את התמונות כל כך מהר, בזמן שחברים שהתחתנו חודש לפנינו עוד לא קיבלו כלום,אמיר כבר העביר לנו הכל ! ( הוא כבר היה צריך לרדוף אחרינו :) כל התמונות יצאו מדהימות - אמיר היה קשוב לשינויים שרצינו לעשות באלבומים ובוידאו. צילמו את כל האורחים באופן טבעי ומיוחד. ממש תפס את האופי של אנשים, לא תמונות יבשות ובנאליות - תמונות מיוחדות שעשו לנו את האירוע המדהים. אנחנו ממליצים לכל בנאדם לקחת את אמיר כצלם - בן אדם טוב אחלה גבר שכיף להיות במחיצתו ולדבר איתו - בקיצור ממליצים בחום. לכל חתן וכלה שרוצים צלם מפוצץ בכישרון שלא עף על עצמו - קחו את אמיר "עדשה רחבה" https://www.facebook.com/Widelens/?hc_ref=ARQtm22UEipQpK7uJwMFN0Rxm_RpZ5uyI_PIPm90A616nVJ1w_LYC6F2lALAButSgMU&fref=nf&__tn__=kC-R
הצג עוד

Romi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
קיבלנו המלצה על אמיר ואיזה כיף שהוא היה חלק מהחתונה שלנו! אמיר היה איתנו משלב ההתארגנות ועד סוף החתונה. הוא מקסים, קשוב, מבין את הדינמיקה באירוע והכי מקצועי שיש! הוא גרם לנו להרגיש בנוח בצילומים והפך את החוויה למרגשת וכיפית. תודה על הכל! מומלץ בחום.
הצג עוד

נמרוד   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
20 מתוך 100
אכזבה גדולה ביותר. סגרנו חוזה מול אמיר בחודש ספטמבר 2020 עבור חתונה שתתקיים במאי. בחודש פברואר 2021 (כ-3 חודשים לפני האירוע) הודיע לנו אמיר, בהודעת וואטספ, כי לא יגיע לצלם את החתונה שלנו בגלל שעשה "דאבל בוקינג" והכלה השניה התקשרה להודיע לו שהאירוע שלנו ושלה באותו תאריך (כלומר אם הכלה השניה לא הייתה מתקשרת הוא לא היה יודע). בכזה ביזיון וזלזול עוד לא נתקלנו. ראו הוזהרתם.
הצג עוד

אסף   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
קיבלנו המלצה על אמיר מהמקום בו התחתנו, ואנחנו שמחים על הבחירה - אמיר הוא צלם מוכשר ומקצועי, ובכלליות אדם נעים שיודע איך לגרום לאנשים להרגיש בנוח מול המצלמה ולתפוס רגעים בצורה טבעית.
הצג עוד

Rinat   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אמיר צלם מדהים ומוכשר בטירוף! הגענו לאמיר לאחר שראינו תמונות שצילם בחתונה של חברים טובים, ונורא אהבנו. האינטרקציה עם אמיר הייתה מאוד נעימה לכל אורך הדרך. התמונות מצילומי הזוגיות יצאו מיוחדות מאוד, הקומפוזיציה פשוט נהדרת ויש חשיבה על כל הפרטים הקטנים. אמיר גם גרם לנו להרגיש מאוד בנוח מול המצלמה. התמונות האלו הן מזכרת אדירה מהחתונה ואנחנו מאוד שמחים שבחרנו באמיר!
הצג עוד

fatelevichma   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
אמיר בחור מדהים! היה ממש כיף להיות איתו ביום החתונה. עשה לנו תמונות טבעיות וגרם לנו להרגיש נוח מול המצלמה, דבר שהוא לא ברור מאליו! מומלץ בחום!!!!!

Arie   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
במילה אחת – מושלם!!! אמיר ועידן היו סופר מקצוענים, עשו לנו הכי שמח שאפשר ותפסו בעדשה שלהם את כל הלילה המדהים שהיה לנו. כבר תוך שבוע קיבלנו את התמונות ברמה הכי גבוהה שאפשר, וכל תמונה יותר נדירה מהשנייה- תופסת רגעים של אושר רצוף. תודה ענקית לכם, הייתם אלופים ברמות שאין לתאר!!!
הצג עוד

Dovrat   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
אמיר וסרגיי היו מקצועיים ונעימים! כיף לעבוד איתם! התמונות מדהימות והוידאו יותר ממושלם.. תודה! אמיר היה מקסים לכל אורך הדרך ומאוד הרגיע אותי. אני מאוד רציתי להצטלם בבית חנניה וכשדיברנו מראש, הוא אמר שלדעתו לא נוכל להגיע לשם כי זה לא בדרך. בסופו של דבר, באותו יום הוא הפתיע אותנו ונסענו ליעד המופלא. אמיר (סטילס) וסרגיי (וידאו) היו פשוט מקסימים בשקט ובזרימה שלהם והיה לנו כיף איתם. בחתונה אפילו לא הרגשנו שהם שם והתמונות מדברות בעד עצמן.
הצג עוד

Suzanna   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו לאמיר בעקבות המלצה של חבר קרוב היה חשוב לנו בעיקר שהתמונות יהיו טבעיות ושלא נרגיש על סט צילום אמיר יצא תותח לא הרגשנו אותו התעסקנו בשלנו נהנו והוא פשוט צילם ותיעד את כל הרגעים והמצבים היפים בחתונה התמונות יצאו מקצועיות ברמה שהיו רגעים שלא זכרנו ורק שראינו את התמונות נזכרנו ברגעים מדהימים אמיר נתן יחס אישי ואכפתי וידע לזהות את הצרכים האישיים שלנו במילה אחת אלוףףףף
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up