כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
אלירן שדה - הלהקה

אלירן שדה - הלהקה

להקות, הרכבים וזמרים לחתונה
כתובת:אלקנה
טלפון:0542113435
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Liat   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אין מה להתלבט - פשוט תסגרו איתו! היו לנו אורחים מגוונים (דתיים, חילוניים, אמריקאים, ישראלים, ועוד) אז חששנו מהבחירה של להקה לעומת דייגיי, וכו'. אלירן הפיק לנו אירוע מטורף מתואם בול לרצונות וחלומות שהיו לנו לחתונה. כבר מהפגישה הראשונה עם אלירן, הרגשנו רק רגועים ובטוחים עם ההחלטה - מעבר למסירות ולהשקעה שנכנסו לכל בחירה של שיר וחלק מהלהקה, אלירן גם דאג לעזור לנו בכל מה שידע מבחינת הצעות וענייני החתונה .אני כותבת את ההמלצה הזו חודשים אחרי החתונה ואני עדיין מקבלת מחמאות מחברים ומשפחה על האירוע המיוחד, שחלק מאוד גדול ממנו היה המוזיקה והאווירה שאלירן והלהקה הביאו.
הצג עוד

Oshrit   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון קיבלנו מאלירן יחס חם ואדיב, הוא היה איתנו לגמרי במה שרצינו וביקשנו. הייחודיות של אלירן והלהקה היא שהם מתאימים את עצמם לכל הסגנונות וידעו לגעת גם בצד הדתי שלי וגם בצד החילוני של בעלי. אלירן נתן את הטריליון אחוז שלו באירוע, ובנוסף לשירה, לכישרון ולווקאליות המרשימה אלירן מפוצץ באנרגיות ושמחה וזה הדביק את כולם ברחבה! דבר יחודי נוסף שלא ראינו בלהקות אחרות זה שאלירן והלהקה משלבים דיג׳יי ומערכת ממוחשבת במקביל לנגנים וזה פשוט נותן אימפקט הרבה יותר חזק ועוצמתי! בנוסף הד׳יג׳י רוי סמיה שבא ביחד איתו, מקסים ומקצועי ופוצץ את הרחבה עד לשעות המאוחרות. התפשרנו בהרבה דברים אבל ידענו שעל להקה אנחנו לא מתפשרים, ואלירן היתה החלטה הכי נבונה שלנו! קיבלנו מלאאאא מחמאות על הלהקה וכמה שמח ומיוחד היהה! ממליצים מכל הלב!
הצג עוד

Aviad   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
את אלירן אני מכיר מהחתונה של אחותי. כבר אז היה דיי ברור מי הולכת להיות הלהקה שתופיע בחתונה שלי, אבל כמובן שלרגע לא חשבתי שאקבע בלי לתת לאשתי לבחון אותו. אחרי שעברנו על חומרים שלו ביוטיוב, קבענו להיפגש איתו בביתו. חצי שעה אחרי תחילת הפגישה, ברגע שאלירן הלך להביא תה, אשתי לחשה לי - זאת הלהקה שלנו, לא אכפת לי מה אתה חושב!
הצג עוד

שיר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
וואו, אין מילים!!! אלירן מהרגע הראשון נכנס לנו ללב, עם כנות והקשבה אמיתית לרצונות שלנו, הצליח לשמח אותנו ואת המוזמנים יותר ממה שציפינו!!! הוא היה הספק שסיפק גם תשומת לב וייעוץ בכל, תוך רגישות לשנינו וגם מקצועיות מטורפת זה התחיל כקליק מהשיחה הראשונה והמשיך כפגישה פרונטלית שהיתה נעימה כיפית ומקצועית, והסתיים בחתונה מטורפת שהצליח להרים לנו!!! אנחנו הכי מרוצים שיש וממליצים על אלירן והלהקה בעיניים עצומות, לכל מגוון האוכלוסיה, הם פשוט מתאימים את עצמם ואלופים בכל הסגנונות! אין אחד שלא התלהב ושאל אח״כ מי הייתה הלהקה שלנו. פשוט תודה!!!!
הצג עוד

ליאל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ואוווו !!!! בארגונים לחתונה היו התלבטויות לגבי ספקים אלירן היחיד שלא היה לגביו שום התלבטות הייתי באירוע שלו לפני חמש שנים וכבר אז עפתי עליו החלטתי שהוא הראשון שאני מרימה אליו פלאפון והייתי נעולה עליו מההתחלה הייתה לנו פגישה מהממת היינו שם עם אלירן כמעט חמש שעות הוא אירח איתנו ונתן לנו יחס אישי מעולה הקדיש לנו מזמנו הפרטי מבלי שסגרנו איתו וגם המליץ לנו לגבי ספקים לחתונה לאורך כל הדרך אלירן היה קשוב זמין נתן מענה ווייעץ לנו בכל שעה בסבלנות בהכלה והבנה ולאו דווקא רק לגבי הלהקה אלא גם בדברים אישיים היו לנו כמה חילוקי דעות עם הסגנון של השירים עם שתי המשפחות ואלירן פשוט דאג שכל הצדדים יצאו מרוצים וצלח את זה בצורה מושלמתת גם באירוע דאג שהכל יתנהל מושלם בא במאתיים אחוז ונתן מעצמו מעל ומעבר למצופה פשוט תותחח ושלא נדבר על הלהקה אמאלהה מושלמת בפני עצמה נגנים מעולים יודעים וקולעים בול איזה שיר מתאים לכל סיטואציה ועושים הכי שמח בעולםם הרחבה של הריקודים הייתה מפוצצת ואנשים עפו באוויר היו לא מעט חברים שלא רוקדים אף פעם והם לא הפסיקו לרקודד חוויה של שירות לאורך כל הדרך שלא ראינו כזאת גם אחרי החתונה אין אין אין ולא יהיה אלירן איש קסם עם נשמה גדולה אין כזה נכנס לנו עמוק ללב ממליצה בחום פשוט אלוף אפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות שהאירוע יהיה פשוט מושלםםם
הצג עוד

קרן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
התחתנו ב5/4/22 וידענו מהרגע הראשון שאנחנו רוצים לקחת את אלירן ולהקתו. ההופעה שהוא נתן בחתונה היתה מעל למצופה והרבה מאוד אורחים מסוגי אוכלוסיה שונים אמרו לנו שנהנו בטירוף מלהקה. כולם נשארו ברחבה עד כמעט סוף האירוע
הצג עוד

נעה ועידו   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
פשוט מהממים! אלירן מנהל את האירוע בצורה מושלמת ואחרי הסבב איתם לא יכלנו לעמוד על הרגליים

נעמי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
ההתנהלות כם אלירן הייתה מעולה תמיד היה זמין לנו ועזר בכל מה שצריך. הלהקה הייתה פשוט מדהימה וענתה לנו על כל הצרכים. הוא באמת אלוף!!!!
הצג עוד

Ronit   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
אלירן וההרכב המורכב הרימו לגמרי את האווירה בחתונה.

הדר   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו לפני שבועיים בחתונת קורונה. לפני החתונה קבענו עם אלירן פגישה, באנו טיפה לחוצים מכל המצב. אלירן הרגיע אותנו בטירוף, בא לקראתנו בכל מה שאפשר, והבטיח שיהיה שמח. וכמובן- כמו שהבטיח, הוא ושאר הלהקה עשו לנו חתונה כמו שחלמנו עליה! היה מרגש ממש בחופה, ומטורף בריקודים! אנחנו מאושרים שלקחנו אותם ליום שלנו!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up