כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
רמי אלמקייס

רמי אלמקייס

איפור כלות
טלפון:0523219281
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Shirley   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
טוב אז התחתנתי ב7.1.19 ועשיתי שיער ואיפור אצל רמי.. רמי הוא מה שנקרא מחולל קסמים וזה עוד להוריד מהיכולות שלו. רמי הוא נשמה גדולה, הוא רואה בך את מה שאת לא מצליחה לראות, הוא רואה יופי, איפה שהחוסר ביטחון שלך שולל את האפשרות הזאת. הוא קסום, בעזרת מילים אחדות הוא נותן לך להרגיש הכי יפה בעולם וזה עוד לפני שהתחיל לעבוד. ובעניין המקצועי - ובכן וואו! הוא הצליח לעשות מהשיער המאוד מתולתל שלי, משהו יפה וקלאסי, עשה לי איפור עדין שהחזיק לאורך כל האירוע והשיער המדהים שהוא עשה, החזיק ביום גשום ומלא רוחות. רמי בנוסף לכל, עזר למלווה שלי ובן זוגי ועשה תיקונים לשיער שלהם, ללא עלות. רמי הוא נשמה אדירה ואיש מקצוע מדהים שאתן רוצות באירוע שלכן. הוא יראה את היופי שלכן לפניכן, ובעיקר הוא יגרום לכן להרגיש כמו הנסיכות שמגיע לכן, ביום שלכן. מעריכה ואוהבת מאוד, שירלי חן!
הצג עוד

Liat   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
רמי אלמקייס האחד והיחיד!!! האיפור והשיער ביום החתונה היו מושלמים. הכל היה מעבר למצופה. הרוגע והשלווה שלו מתבטאים בעבודתו והתוצאות מדהימות. ממליצה בחום!!!

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
רמי מדהים בעל כשרון שפשוט גרם לי להרגיש מושלמת וגם להיראות מדהים איפור ושיער שהחזיקו לי כל הערב ונשארו מעולים ממליצה בחום ובאהבה גדולה
הצג עוד

אנה   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
ממליצה בחום על רמי אלמקייס, הוא מוכשר בטירוף וקשוב לכל בקשה. האיפור והשיער החמיאו מאוד והחזיקו כל היום והערב המחמאות לא הפסיקו להגיע.
הצג עוד

Meital   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנתי ב-2.9.2015 קיבלתי המלצות חמות מחברות על רמי שעושה גם איפור וגם שיער ולוקח כלה ביום שזה יתרון מאוד גדול!!!. הלכתי אליו לפגישת ייעוץ,הוא היה מקסים ומסביר פנים והייתה כימיה ממש טובה. קבענו יום ניסיון והוא ממש הוציא ממני את האני הכי יפה שיכולה להיות. ביום של החתונה הוא הגיע למלון והייתה אנרגיה ממש טובה וכיף גדול וכולם אמרו שהאיפור והשיער ממש החמיאו לי ובלי קשר אני הרגשתי נסיכה!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up