כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
מרצ'לו צילום ארועים

מרצ'לו צילום ארועים

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0506457044
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
זהבה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מרצ׳לו שלנו האלוף, את מריק אנחנו מכירים שנים על גבי שנים והוא היה צלם בהמון אירועים משפחתיים שלנו. לא היה לנו ספק שזה הצלם שילווה אותנו ביום הכי חשוב בחיינו. מריק צילם אותנו בצילומי הטראש וביום החתונה, הוא היה זמין תמיד ושירותי ברמות. איכות התמונות פשוט השאירו אותנו ללא מילים, הכל יצא כל כך יפה ויש תמונות של כל האורחים שהגיעו. הוא סבלני, שירותי וחייכן ובזכותו היום שלנו נראה הרבה יותר מוצלח
הצג עוד

נאור   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
למרצ'לו היקר הגענו דרך הכרות מקדימה, בעת בחירת הצלם אין ספק שידענו שמרצ'לו הוא יהיה הכי מתאים לנו וצדקנו בזה ב-100%, צלם מספר 1 שיש בארץ, בעל מקצוע פשוט מקצועי ותותח, כל תמונה שלו יצאה מדהימה והשירות יוצא מן הכלל, אין ספק שבחרנו בבחירה הכי נכונה עבור האירוע שלנו, ממליץ בחום על מרצ'לו הצלם עבור האירוע שלכם.
הצג עוד

שחף   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
20 מתוך 100
אז באמת הצילומים יפים והצוות נעים. אבל, רדפנו אחריי הסרט חתונה משהו כמו 4 חודשים מהחתונה ואת האלבומים עדיין לא קיבלנו. עברו 8 חודשים מאז החתונה ואין זכר לאלבומים. מארק דואג למרוח אותנו ולהמציא תירוצים ועכשיו גם לא עונה לטלפונים.. חבל שכך נגמר.
הצג עוד

Shani   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
צלמי חברת מרצ'לו בניצוחו של מארק - חבורה של תותחים! הקלילו לנו את האווירה וביימו אותנו בצורה עדינה ונעימה. זרמו איתנו על הלוקיישן וצילמו אותנו ביער חולדה - המקום מומלץ גם- יש שם דקלים, מבנה (בית הרצל), כרמי ברקן ובהמשך באלות של חציר. מצרפת תמצית תמונות להתרשמות 🤩
הצג עוד

Michal   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
את החיפוש שלי אחר צלמים התחלתי באינסטגרם ובפייסבוק חיפשתי אחר עבודות שאהבתי. הצלמים איתם דיברתי היו לא נעימים, לא סיפקו שירות טוב והרגיש כאילו עושים לי טובה שמדברים איתי ואז השארתי פרטים אצל מרצ'לו צלמים כי ראיתי באתר את העבודות המדהימות שלו. חזר אלי בחור מקסים בשם מארק ומהרגע הראשון ידעתי שהוא יהיה הצלם שלי. השירות הנעים, ההבנה, הסבלנות וכמובן העבודות המדהימות הן אלו שמשכו אותי ואת בעלי לסגור אצל מרצ'לו. בהמשך עשינו צילומי סייב דה דייט בלוקיישן מדהים שמארק המליץ עליו ונהננו גם מהצלם וידיאו קים. ביום החתונה מארק הגיע עם קים למלון, עזר לנו לסדר את החדר כך שיהיה מאוד פוטוגני לצילום. חשוב לי לצלם שלאורך כל התהליך סמכתי על מארק מאוד כל הלוקיישנים שלו מצויינים, יש לו עין מצויינת וגם הצילומי וידיאו פשוט מדהימים! ממליצה מאוד להיכנס לדף שלו ולהתרשם גם מהתמונות וגם מסרטוני ההיילייט.
הצג עוד

Michal Mish   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
זוכרת שראיתי פרסומת על מארק וזה היה נראה זוהר ומאוד יקר, חשבתי שלא אוכל לרשות לעצמי אבל הופתעתי לטובה. הוא הציע לנו חבילה מפנקת במחיר משתלם. מארק היה הראשון והאחרון שנפגשנו איתו. לא יכולתי לאחל לעצמי יותר טוב, הסבלנות, האנרגיה החיובית, הרוגע, החיוך, המקצועיות וואו וואו וואו!!!! מאחלת לכל אחד ואחת חוויה כמו שלנו. קבלנו את האלבומים לא מזמן ונשארנו עם פה פעור. תודה תודה תודה♥️♥️ אוהבים אותכם♥️
הצג עוד

Valeria   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הוא היה הראשון והאחרון שראינו וסגרנו איתו. מארק מאוד מקצועי רגוע מסודר ומאוד יצירתי אהבנו שהכל זורם איתו שהכל התנהל כמו שצריך באירוע הצוות עבד 100% נהנו מאוד איתם .האיכות של התמונות האלבום הסרטונים הכל יצא בהכי מקצועיות ופשוט יפייפה אנחנו לרגע לא מתחרטים שבחרנו אותו.מציעה לכולם פשוט לסמוך אליו והוא יעשה הכל כדי שהזוג יצא הכי מרוצה כי זה העיקר ואצלו מרגישים את זה !!! שוב תודה רבה רבה על הכל!!!!
הצג עוד

dubov76   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
הכרנו את מארק מהמלצה של חבר קרוב שעבד איתו בפרוייקט לעיתון לאישה מארק פשוט בחור מהממם! מוכשר בטירוף היה כיף בעלי אחד שלא אוהב להצטלם אבל מארק והשותף שלו ממש הזרימו אותו התמונות והוידאו יצאו מהממות !
הצג עוד

Nofar   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מאריק צלם מקסים ומקצועי! כל הצוות שהגיע איתו היו מדהימים וסבלניים. המחיר סופר משתלם! קיבלנו חבילה מהממת כולל צילומי זוגיות! העורך וידאו, המעצבת אלבומים וכל אנשי המקצוע שהיו איתי בקשר אחרי האירוע היו מושלמים! תודה!

Amal   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
95 מתוך 100
הראשון שדיברנו איתו. אך דיברנו עם אחרים. חזרנו אליו. קבענו פגישה. מהרגע הראשון בפגישה הבנו שהוא הכתובת הנכונה. הסברנו לו שאנחנו לא פוטוגנים הרגיע אותנו ואמר לסמוך עליו. למזלנו הוא ידע מה הוא אומר ומה שהוא עושה . הדריך אותנו. צילומי הטראש היו ממש כיפיים. בחתונה עם כל הלחץ הוא והצוות שלו היו מדהימים. מקצוענים. תפסו את הרגעים הכי חשובים שאנחנו אפילו לא תיארנו לעצמנו יכולת כזו.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up