כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

dj מייקל מרמלשטיין

dj מייקל מרמלשטיין

תקליטנים
טלפון: 050-4584126
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
לידור   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
הגענו למייקל דרך שני אנשים ממקום העבודה שלי שמייקל היה הדיג'יי בחתונה שלהם והם לא הפסיקו להחמיא לו והיו מאודדד מרוצים. מהשיחת טלפון הראשונה הוא היה נשמע בחור מקסים ובפגישה כבר התאהבנו בו ומהיכולות שלו. מייקל ליווה אותנו לאורך כל הדרך עם המון סבלנות בבחירת השירים והסביר לנו הכל. אפילו בפגישות עם האולם כששמעו שבחרנו במייקל הם סיפרו לנו כמה הוא מדהים ומה קורה בחתונות שלו.החתונה הייתה ביום רביעי והיינו בטוחים שעד גג 12 הרחבה תיהיה ריקה ולשמחתנו עד כמעט 2 בלילה היה קרנבל ברחבה ונהנינו מאודדדד!!!
הצג עוד

omerkasif2   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
למייקל הגענו אחרי שעברנו מספר dj ולא הצלחנו להחליט בינינו.. עשר דקות לתוך הפגישה איתו הסתכלנו אחד על השני והבנו שמצאנו.מייקל ליווה אותנו לאורך כל התהליך בצורה מדהימה, כולל דחיית האירוע ושליחת פלייליסטים לחופה המצומצמת. כשראיתי אותו נכנס לאולם ביום האירוע אוטומטית נרגעתי. לא היינו צריכים להתעסק בשום דבר שקשור למוזיקה/הגברה, מייקל פשוט דאג להכול, הוא הצליח לשלב את כל שירי העדות שביקשנו ולא נתן לאף אחד לערער אותו אלא דאג נטו לרחבה. אחרי האירוע לא הפסקנו לקבל מחמאות על המוזיקה מכל הצדדים
הצג עוד

eden   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
מייקל האלוף! הספק היחיד שסמכנו עליו ב-100%. לא היה לנו ספק שיהיה מושלם, האורחים שלנו עפו על המוזיקה. ידע לקרוא את הקהל ולגרום לחתונה שלנו להיות הכי שמחה שאפשר! מומלץ, מומלץ, מומלץ!!!!

toniaton53   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
וואווו כמה אנחנו שמחים שבחרנו במייקל לנגן לנו בחתונה, זו הבחירה הכי טובה שעשינו!! הוא היה מטורף הגיע עם שיא האנרגיות להעיף אותנו באוויר!! כל שיר היה מטורף יותר מהשני רואים שהוא מקצוען ושהוא טוב במה שהוא עושה! הוא ידע לקרוא את הקהל שלנו וכולם רקדו כל הערב! הרחבה הייתה מלאה! קבלנו אין ספור מחמאות מהאורחים כמה הם נהננו!
הצג עוד

Daniel   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
100 מתוך 100
וואו וואו וואו!הבחור פשוט חישמל את הרחבה בצורה הכי טובה שאפשר! אנשים פשוט לא הפסיקו להתלהב מהמוזיקה והמעברים! פשוט אומן שיודע לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר. תוסיפו לזה עוד אישיות מדהימה ובחור שפשוט לא מפסיק לחייך ולעלות חיוך, עוזר בהכל לא רק במה שקשור למוזיקה.קחו את מייקל ותדאגו להביא הרבה מים לרחבה כי הולך להיות אש👌🏽
הצג עוד

אור   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
מייקל המדהים עשה לנו את החתונה למושלמת! האווירה הייתה מדויקת מההתחלה ועד הסוף. הרחבה הייתה בטירוף, אנשים לא הפסיקו לרקוד! בקיצור אם אתם מחפשים דיג׳יי באמת טוב, קשוב, עם אנרגיות מדהימות ומקצוען בטירוף, תבחרו במייקל בלי לחשוב פעמיים!
הצג עוד

Shiran   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
חיפשנו DJ שנתחבר לאנרגיה שלו, וקיבלנו ה-מ-ו-ן המלצות על מייקל.ואני חייבת להגיד! שלא חשבתי שארגיש כל כך בנוח!מייקל אדם מדהים! חיובי! מרגיע! ופשוט קרא אותנו ואת הרחבה בצורה שאי אפשר היה לפספס כמה הוא מדהים!
הצג עוד

roni   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מייקל ואני הכרנו עוד כשהיה מנגן בבר כשעבדתי בו, ככה שלא היה לי ספק שהוא הולך לנגן לי בחתונה. מעבר לעובדה שהוא מבין וקולט את הסגנון המוזיקלי של הקהל, כולל בקשות מיוחדות, מדובר בנשמה גדולה ובחד האנשים הכי קשובים וטובים שיש. מייקל באמת אלוף העולם ביכולת שלו להרקיד את אחרון האורחים ולתת לכל זוג שלו את הלב שלו. ממליצה עוד אלף פעם לבחור אותו!
הצג עוד

עדן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מייקל הוא אחד הספקים שהגענו אליו וידענו שאנחנו סוגרים אותו מהרגע הראשון שהחלטנו להתחתן לא הייתה שאלה בכלל על כמות הביקורות הטובות מהאנשים והאורחים אין מה לדבר גם המבוגרים רקדו והייתה לנו חתונה קטנה של 100 איש שזה היה מורגש כמו 300 איש והכל בזכות מייקל התותח!!!! הרים את כולם באוויר !!!
הצג עוד

אור   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגענו למייקל דרך המלצה אחרי שהיינו ב2 פגישות ויצאנו מבולבלים. חבר טוב שלנו אמר לנו שאין פה שאלה ולוקחים רק את מייקל (זה אחרי שהיה ב5 חתונות איתו). ישר קבענו פגישה ולצערי היא הייתה בזום כי נדבקתי בקורונה אבל למזלי היא לא השאירה מקום לספק! מייקל היה סופר נחמד ומקצועי, היה זמין לנו לאורך כל הדרך, הרגיע אותי ב7 בבוקר אחרי שהייתי בחתונה לא ממש מוצלחת לילה לפני ועשה הכל באהבה, חיוך וסבלנות. מעבר למקצועיות של מייקל בקריאת הרחבה ואיך שהוא משפר כל שיר הוא דואג לכל פרט מסביב שיעשה לכם את החתונה הטובה ביותר! החתונה שלנו התחילה ב4 בצהריים וב12 בלילה אנשים לא רצו ללכת! סגרנו עליהם את המוסיקה כי שכנים התלוננו (חתונה בקיבוץ). אין אחד שלא ניגש אלינו ואמר שהדיגי היה מטורף והיו נשארים עד הבוקר. זה אומר הכל. ממליצה בחום ומכל הלב!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up