כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
אלי שטרית
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Ortal   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
וואוו וואוו וואוו! איזו בחירה נכונה וטובה עשיתי כשבחרתי באלי לעצב לי את השמלת כלה! את אלי גיליתי במקרה באינסטגרם לפני כמה שנים והתאהבתי ישר בעיצובים שלו, לא היה לי ספק שכשאתחתן אבחר בו לעצב את השמלה שלי! ואז הגעתי אליו לראשונה, חיבוק נשיקה כאילו אנחנו חברים כבר שנים! דיברנו על הויז׳ן שלי, הוא קלט את האופי שלי והתאים לי את השמלה הכי יפה בעולם! והכל הלך בצורה מושלמת! ואז הגיע ה 7/10. החתונה שלנו היתה אמורה להתקיים ב 31/10 ובגלל המלחמה נאלצנו לדחות אותה. בדקה ה90 החלטנו שנקיים את הטקס חופה בגינה אצל ההורים עם 35 אורחים.. ובשניה שאלי שמע את זה הוא ישר דאג לי ושאל מה אלבש, בלי לחשוב פעמיים הוא אמר לי לבוא לסטודיו לבחור איזו שמלה שאני רוצה בחינם!!! תגידו לי אתם אם יש לב רחב כזה?? עם דמעות של אושר והתרגשות בתוך תקופה חשוכה מאוד, הגעתי לאלי והוא הפך אותי להכי שמחה שיש! מדדתי מספר שמלות יפהפיות ופשוט נתן לי בחינם את השמלה שרציתי ואפילו התעקש לעשות לה תיקונים שתהיה מושלמת בשבילי. מעבר לכשרון האינסופי שלו, היחס החם והאישי, מדובר בבנאדם עם לב זהב ואני לעולם לא אשכח לו את זה!
הצג עוד

Dorine   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
100 מתוך 100
הגעתי לאלי אחרי שהייתי בכמה סלוני כלות וחוץ מיזה שהתאהבתי בשמלות שלו, היחס שלו היה מדהים ואחרי כמה מדידות ישר סגרתי! הכי מקצועי, עשה התאמות לפי הרצונות שלי, הקשיב ודאג לכל לכל דבר קטן שרציתי.
הצג עוד

Avivit   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
הגעתי בחשש מאוד גדול לכל הנושא של בחירת שמלה בגלל שאני לא אישה רזה וחשבתי ששמלת כלה זה רק לרזות.אבל אז פגשתי את אליעם החיוך הענק שלו האנרגיות החיוביות והמקצועיות לדעת בדיוק איזה שמלה להתאים לך.את השמלה שסגרנו הוא שלף ראשונה והיא התאימה לי כמו כפפה ליד!יש לו חוש מטורף להתאים לך בדיוק את מה שמתאים לךאין כמו אלי ממליצה עליו בחום
הצג עוד

דניאל   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לאלי אחרי שהייתה לי חוויה מזעזעת (!!!) אצל מעצב אחר.אלי מהרגע הראשון גרם לי להרגיש כמו מלכה. לא הרגשתי לרגע את עניין המשקל שהיה ממש אישיו אצל מעצב אחר שהייתי אצלו.היו לו כ"כ הרבה אפשרויות. מעבר לזה, הוא פשוט ידע מהרגע הראשון מה תהיה השמלה שלי. אמר לי את זה מראש וצדק.הוא באמת כ"כ מוכשר, ונתן לי למדוד את השמלה שפשוט הייתה השמלה המושלמת והמדויקת בשבילי (וההפך הגמור ממה שרציתי לפני האמת).כל התהליך איתו היה הכי מרים וכיפי. השמלה השנייה הייתי בסגנון יותר בוהו כזה, יכולה לשלוח תמונה בפרטי.
הצג עוד

גיא   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
כל החוויה בסטודיו של אלי הייתה פשוט מדהימה ! אלי הוא סופר מקצוען והוא חד בטירוף- השמלה הראשונה שהוא הוציא לי למדוד זו השמלה שנבחרה בסוף. בנוסף אלי דואג לכל המעטפת (הינומה, מחטבים, מדידות וכו) ככה שהרגשתי שאני בידיים טובות. חוץ מזה אלי הוא בן אדם מדהים לאורך כל הדרך, ההתנהלות איתו הייתה כיפיית זורמת והכי מפרגנת. השמלה עברה תיקונים תוך כדי התחשבות בפרטים הכי קטנים והתאמות עד שהיא הייתה הכי מדויקת בשבילי. רואים שאלי אוהב מה שהוא עושה ! השמלה יצאה פשוט מושלמת ואין אחד שלא עף עליה כולל הצוות,המאפרות והצלמים. ממליצה בחוםםם
הצג עוד

כליל   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
וואו אלי שטרית!!מגיע לו את כל המחמאות שבעולם.הגעתי לאלי אחרי *8* סלוני כלות.כבר איבדתי סבלנות מלמצוא שמלה שאני אוהבת באמת.מהשניה הראשונה אלי קלט בדיוק את הראש שלי,עבר איתי שמלה שמלה בסטודיו בסבלנות והקשבה להבין בדיוק מה אני רוצה ואיך!קיבלתי שירות שבחיים לא קיבלתי מא' עד ת' והכל עם חיוך,כנות ועם קולקציות מהממות שהיה לי קשה לבחור.בסוף הגענו לשמלה המושלמת כאילו נתפרה בשבילי, אלי עשה לה קצת שינויים לפי כל הבקשות והרגשתי איתה הכי מיוחדת שיש!בסוף גם תפרנו אוברול שנעשה לפי פרי דמיוני ואלי זרם איתי על כל הרצונות והשגעונות שלי.קיבלתי כלכך הרבה מחמאות גם מהצלמים.הרגשתי בעננים והכל בזכותו.
הצג עוד

zohar   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
אלי היה המקום הראשון שהלכתי למדוד שמלות כלה ומהרגע הראשון התאהבתי, קודם כל היחס והאותנטיות שלו, מורגש מאוד שהוא אמיתי ולא סתם אומר מהמם על כל דבר, השמלות באיכות מאוד טובה ורואים חשיבה על הפרטים הקטנים.הוא מאוד מהר הבין את הראש שלי ומצאתי את השמלה המושלמת, בגלל שזה היה המקום הראשון הייתי חייבת ללכת לעוד כמה מקומות ושום מקום לא השתווה אליו מכל הבחינות.במהלך כל התקופה הוא היה זמין לכל שבר שהייתי צריכה, אם זה להתייעץ על נעליים ואיזה סניקרס לקנות, היה זמין בשבילי בכל שעה.ביום החתונה ואחרי אנשים לא הפסיקו לומר לי כמה שהשמלה יפה ומיוחדת ושזו השמלה הכי יפה שהם ראו.ממליצה בחוםםם!!!
הצג עוד

Nofar   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
לאלי האהוב הגעתי לאחר מספר המלצות של חברות. מהרגע הראשון התאהבתי בשמלות המושלמות, באווירה של הסטודיו ובבנאדם עצמו. מדובר בקסם של אדם שכולו לב אחד גדול! היחס האישי והחם וההתחשבות ברצונות שלי זה משהו שמייחד את אלי. אלי קלט אותי מהשנייה הראשונה ותמיד היה זמין לאורך כל הדרך. כמות המחמאות שקיבלתי בחתונה על השמלות הייתה אדירה! השמלות של אלי נוצרות מאהבה גדולה וללא ספק רואים את זה בכל שמלה ושמלה.
הצג עוד

Shir   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לאלי ראשון מתוך רשימה ארוכה של מקומות. כמובן שלאחר עוד שני מקומות שביקרתי בהם, הבנתי שזה בכלל לא בר השוואה ושאלי מספר אחת.הוא היה מקצועי, נעים, מצחיק, קשוב לכל בקשה, זמין…הכל היה בעיקר ברוגע ובכיף כי ידעתי שיש לי על מי לסמוך!ממליצה בחום!!
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
אלי המהמם וההורס! התאהבתי בשמלה שלו מהרגע הראשון… הגעתי לסטודיו שלו (יתרון גדול שהוא בתל אביב, עם חניה!) שהרגיש הכי נעים ואישי. אלי קיבל אותי בחיוך ובחיבוק והבטיח לי שאני אצא הכי מרוצה שיש. אין ספק שהוא התעלה על כל הציפיות. השמלה שלי הותאמה בול למידות, עשינו קצת שינויים ביחד כדי להגיע לתוצאה מושלמת, וכמה מחמאות קיבלתי… וואו! כמובן שמיד הבנתי שאני בידיים טובות ונתתי לאלי להיות אחראי גם על הלוק השני שקיבל לא פחות מחמאות מהשמלה!!!! ממליצה ברמות! היחס, החיוך, העיצוב והאדם שהוא… אין עליו! והייתי בוחרת אותו שוב אם היה אפשר!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up