כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
שחר יוסוב - איפור ועיצוב שיער לכלות

שחר יוסוב - איפור ועיצוב שיער לכלות

איפור כלות
טלפון:0545960022
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Neta   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
80 מתוך 100
***********************************

Tze'ela   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
שחר יוסוב סירקה ואיפרה אותי ביום החתונה שלי ואני ממליצה עליה בחום! הייתי מרוצה ממנה בכל פן אפשרי! מבחינה מקצועית: בתור מתולתלת היה לי חשוב למצוא מישהי עם גישה טובה לתלתלים. ואכן שחר מצוינת עם תלתלים (ומתולתלת בעצמה). בפגישת ההיכרות היא ניסתה כמה חומרים על השיער שלי והחלטנו מה הכי מתאים ואיזה תסרוקת הכי תחמיא, כולל בחירת תכשיט שיער להשאלה מהאוסף שלה. ביום החתונה היא הגיעה בזמן, עבדה על השיער בדייקנות וחוץ מהתכשיט כסף המהמם היא הביאה גם פרחי גיבסניות למקרה שאתחרט וארצה לשנות את הסגנון. פשוט מקצועית ואחראית! כידוע, באופן טבעי תלתלים נפתחים לאט לאט ועלולים לאבד את הצורה בגלל מזג האוויר בצילומי חוץ ובגלל הריקודים המטורפים ברחבה. אבל האמת שהתסרוקת החזיקה ממש יפה לאורך כל היום והייתי ממש מרוצה. האיפור היה נהדר וגם הוא החזיק מעמד עד סוף האירוע. שילוב של סגנון עדין אבל עם נוכחות בעיניים, עבודת צלליות יפה בדיוק כמו שביקשתי. מבחינה בין-אישית: יש לשחר יכולת מופלאה להרגיע וליצור אווירה שלווה ונעימה. היא מפיצה אנרגיות חיוביות, חייכנית ואדיבה. זה חשוב לכל אחת, אבל בעיקר חשוב לכלות ביום מלחיץ שכזה. בקיצור, מומלץ מומלץ מומלץ!!
הצג עוד

לירון ורובי   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
שחר יוסוב היא אחת הבחירות הכי מוצלחות שלי בחתונה! כבר בפגישת ההתייעצות המקדימה התרשמתי שמדובר בבחורה נעימה ומקצועית, ואכן כך היה ביום הארוע שחר השרתה אוירה נעימה ורגועה בחלל ההתארגנות, נענתה באופן מלא לציפיות שלי (רציתי מראה פשוט, טבעי ויפה) וכששחר סיימה הרגשתי נסיכה, במובן הכי טוב של המילה. היא איפרה גם את אמא שלי שהיתה מרוצה עד הגג. לטעמי התמונות מדברות בעד עצמן, אני ממליצה בחום!
הצג עוד

אור   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
כל כך שמחה לדעת שבחרתי בשחר ללוות אותי ביום החתונה ולהיות אחראית גם על האיפור וגם על השיער. שחר היא בדיוק הבחורה הרגועה השלווה שמשרה אווירה כל כך כיפיית ונינוחה בתוך היום הלחוץ הזה של החתונה. בתור בחורה שבקושי מתאפרת או עושה תסרוקות אין ספק ששחר ידעה בדיוק מה אני צריכה עם איפור עדין אך עם נוכחות ושיער מושלםםם. אין ספק ששחר היא הבחירה הנכונה ליום הזה . היא תהיה קשובה רגועה ותוציא אותך הכי טוב שרק אפשררר בוודאות .
הצג עוד

Anna   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
הייה נפלא עם שחר, היא באה רעננה, כלכך מרגיעה, ועדינה הייתה אווירה טובה וכייפית, שחר פדנטית כלפי כל פרט קטן באיפור והשיער ומרוכזת, לא דאגתי לרגע שמשהו יקרה, התסרוקת לא זזה סנטימטר, האיפור לא נמרח והכל הייה נהדר!!
הצג עוד

Tali   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
שחר המקסימה! תודה לך שהפכת את בוקר ההתארגנות לכייפי, חגיגי, רגוע וזורם. היית פתוחה לשינויים ברגע האחרון וזרמת איתי ועם הרעיונות שלי עם חיוך, נשארת לדאוג שאני ואחותי נהיה מרוצות ב100 אחוז ולא היה לנו ספק שכך יהיה. במהלך האירוע הרגשתי הכי יפה בעולם ואני מודה לך מכל הלב. מעריכה אותך מאוד, את אחת האנשים הכי נעימים שהכרתי. תודה!!!! אוהבת!
הצג עוד

Shaked   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
שחר הייתה מדהימה בכל מובן אפשרי- בדיוק מה שכלה מחפשת בבוקר ההתארגנות! מבחינתי הכי חשוב אלו האווירה והרוגע שהיא השרתה לאורך כל היום, שבאמת תרמו לחוויה באופן משמעותי.. היא הקפידה להיות קשובה באמת למה שחשוב לי, וייעצה כל הזמן מה מחמיא ומה כדאי. לכל אלו מתווספת כמובן העובדה שהשיער שרד עד לפנות בוקר עם כל הריקודים והבלאגנים, בלי שאף שערה זזה מהמקום.. האיפור היה באמת באמת עדין כמו שרציתי, קיבלתי המון מחמאות בזכותה! מהממת ומומלצת מכל הלב!
הצג עוד

Betania   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי אל שחר דרך המלצה של מישהי באחת הקבוצות של מאורסים בפייסבוק. חיפשתי בעיקר איפור עדין ומחיר הוגן. אין ספק שקיבלתי גם את שני הדברים האלו וגם יחס פשוט מדהים! שחר משרה רוגע , לא לחוצה בכלל שזה מה שכלה צריכה ביום הזה, לא נותנת לשום דבר להפריע את שלוותה, דואגת שהאיפור והתסרוקת יצאו לא פחות ממושלם!, רואים שהיא אוהבת את העבודה שלה ויש לה יחסי אנוש מדהימים!! נהנתי כל כך מאותו יום שכבר כשסיימנו אמרתי לה שהייתי חוזרת על אותו יום בזכותה. היה כל כך כייף!!! תודה שחר, היית פשוט מדהימה! ♥
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי אל שחר המקסימה אחרי 2 ניסיונות כושלים עם מאפרות ומעצבות שיער אחרות. בפגישה הראשונה עם שחר היה השקתה עליי רוגע והסגנון שלה היה בדיוק מה שחיפשתי. ביום החתונה היא הגיעה אליי לצייר שבו התארגנתי ועשתה לי ולאחותי תסרוקות מושלמות ואיפור עדין כמו שרציתי אין מרוצה ממני. תודה רבה שחר 😍
הצג עוד

Shir   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
שחר המקסימה!!! אם את רוצה להיות נסיכה ביום המיוחד הזה - שחר היא בדיוק מי שאת צריכה! הכי הרבה זמן לקח לי לסגור שיער ואיפור.. עברתי על אינספור אינסטגרם ופייסבוקים עד שהגעתי לשחר המוכשרת! ביום של החתונה שחר הייתה ממש נינוחה וכייפית והשרתה אווירה טובה בין כל הלחץ של היום הזה! אני לא מתאפרת ביום יום והיא פשוט הגשימה לי את איך שדמיינתי שאהיה ביום הזה והפכה אותי לנסיכה! היא עובדת בצורה יסודית ועדינה והופכת את השיער ליצירת אומנות! שחר תודה ענקית על הכל את מוכשרת בטירוף!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up