כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
תמרי - אוצרת את הזמן

תמרי - אוצרת את הזמן

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0506403844
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
lior   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
הצילום בניצוחה של תמרי היה הבחירה הכי מוצלחת שלנו! ההקשבה, האכפתיות, הזמינות בכל שעה, מהפגישה הראשונה ועד לסיום האירוע הפכו את החתונה שלנו לבלתי נשכחת! כל האורחים לא מפסיקים לדבר על הצלמת המקסימה שהייתה באירוע! התמונות יצאו מ-ק-ס-י-מ-ו-ת. אין כמוך, תודה על הכל. אוהבים!
הצג עוד

Maayan   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל מחיפוש צלמת לחתונתנו, לי היה ברור שאני מחפשת צלמת אישה בכדי שארגיש בנוח ביום הלחוץ שלי, לאלעד זה לא היה משנה..מה שחשוב זה שלא רצינו שיביימו אותנו ושנרגיש שמצלמים אותנו. התייעצנו עם שכנה שעובדת בתחום הצילום וקיבלנו המלצה על תמרי, מעיון בעבודותיה המיוחדות היה צריך רק לשמוע את קולה בטלפון כדי לדעת בוודאות שהיא האחת לצלם את היום המאושר שלנו! חתונת שישי בצהרים, משמע, תמרי הגיעה השכם בבוקר לביתנו ביסוד המעלה, בחיוך ענק ומצלמה שהרגיש כאילו מחוברת לה בטבעיות לכף היד. תחילה הרגשתי מובכת, אך תמרי ביקשה שאמשיך כרגיל ומכאן הכל זרם. יצאנו לצילומי חוץ מזיעים אך מרוצים, האווירה הייתה נעימה וקלילה ועזרה לנו להשתחרר ולהתנהג בטבעיות. לאחר מכן הגענו לגן, נכחנו בקבלת הפנים, לאחר מכן חופה וריקודים. תמרי הצליחה לתעד תמונות מרגשות שגרמו לנו לדמוע (טוב, בעיקר לי..) נראה היה כי היתה בכל מקום ובכל זמן!
הצג עוד

Shelly   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
תמרי הייתה הצלמת בחתונה שלנו, אבל האמת שהיא הייתה הרבה יותר מזה. בתור כלה קצת לחוצה, תמרי עזרה לי המון להרגיש בנוח, הייתה שמחה בשבילנו באמת, ודיברה בגובה העיניים. יש לה אישיות מהממת וסגנון צילום אמיתי - זה גם מה שקנה אותנו מלכתחילה. התמונות משקפות מציאות ולא סתם פוזות למצלמה. ממליצה בחום!
הצג עוד

אורי   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
היה לנו מדהים עם תמר היא זורמת רגישה ומקשיבה למה שאנחנו רצינו יצאו תמונות מושלמות
הצג עוד

nufifi   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
תמרי מדהימה! זרמה איתנו על הכול, צחקה איתנו ופשוט הייתה באותו ראש שלנו. התפיסה הקסומה שלה לוכדת בתמונות את הרגעים האמיתיים באירוע, החיבוקים, המבטים, הצחוקים והרגש. לא רק אנחנו התלהבנו מהעבודה שלה, גם האורחים חשבו שיצאו תמונות מהממות. אנחנו ממש שמחים שלקחנו את תמרי, בסופו של דבר מה שנשאר מהחתונה זה התמונות והן בדיוק מה שרצינו.
הצג עוד

keren   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
תמרי מהממת! משרה אווירה רגועה, נינוחה ומשפחתית... קשובה לרצון הזוג ורגישה לצרכים שלהם לאורך כל האירוע.
הצג עוד

Efrat   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
תמרי המדהימה היתה עבורנו הרבה יותר מצלמת! זה התחיל כמובן באלבומי חתונה של תמרי שראינו בפייסבוק שהיו בדיוק מה שחיפשנו- צילום תיעודי, כזה שלא מפריע ולא מתאמץ;המשיך דרך שיחות טלפוניות כיפיות וזורמות שמהן הבנו שהיא האחת ועד ליום האירוע עצמו. אז, היא תיפקדה גם על תקן צלמת וגם כיועצת ופסיכולוגית מעולה שהצליחה ממש להצחיק ולהרגיע כלה לחוצה- הישג! מה נגיד,פשוט שתיים באחד, איזה כיף לנו. ממליצים בחום אוהבים אותך תמרי! מאפרת ורעי, נס הרים
הצג עוד

avielbo81   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
צלמת מעולה. הכי חשוב: יודעת להתאים את עצמה ללקוח (בניגוד לבעלי מקצוע אחרים שמנסים להכריח אותך לשלם על רכיבים שאתה לא מעוניין בהם. לא רק אנחנו התלהבנו מעבודתה, אלא כול האורחים... לא פשוט להיות בקרב אדם שאתה לא מכיר במשך יום שלם (בעיקר ביום החתונה שלך), אבל תמרי עשתה את כל כך נוח, כל כך נעים, כל כך טבעי - שהיה פשוט מושלם. תודה ענקית.
הצג עוד

Naama   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
תמרי הייתה פשוט מושלמת! כבר מהפגישה הראשונה - הייתה ספונטנית וגמישה (מי עוד היה פוגש אותנו מהרגע להרגע ביום שישי בצהריים, בגשם??) וכבר מהתמונה הראשונה - ידענו שיש לה עין וכשרון מיוחדים. מרגישים עליה מיד שהיא אותנטית ועושה את העבודה שלה מכל הלב. ביום החתונה תמרי הגיעה בזמן, הייתה מהממת מקסימה ורגישה לכל פיפס, לא ביימה אותנו ורק חיפשה לתפוס רגעים מיוחדים. שירה שהגיעה בערב הייתה פשוט מעולה! כשהצלמות שלך מגיעות עם מגבוני קליה ושולפות אותם בשנייה שצריך (למשל כשהרב שופך עלייך בירה בלי כוונה) - את יודעת שיש לך על מי לסמוך! ;) התמונות הגיעו תוך שבועיים וגרמו לנו להתמוגג! מומלצת בחום!!
הצג עוד

Moran   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
תמרי צלמת מדהימההה!! מהפגישה הראשונה איתה ידענו שהיא תיהיה הצלמת שלנו באירוע, היה קליק מצויין, השרתה המון רוגע וידענו שאנחנו ביידים טובות ואפשר להיות רגועים. קודם כל היחס שלה מאוד אישי, מקצועית ברמות עם ציוד צילום מצויין. הייתה איתנו לאורך כל היום, למרות שזה היה משעה מאוד מאוד מוקדמת הגיע עם חיוך על הפנים ודאגה שכל מי שסביבה לא יפסיק לחייך. דאגה להשאיר את כולנו רגועים, מחוייכים ולא משנה מה עשינו לה או איך שיגענו אותה היא תמיד צחקה וזרמה על כל שטות. כל מי שהיה בחתונה לא הפסיק לפרגן לה. היא לא עוד צלמת אירועים, תמרי מביעה המון רגש בכל תמונה שלה, אין רגע בחתונה שהיא לא תפסה בזוויות הכי מדהימות שיש.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up