כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
מגנטיקו - מגנטים ועמדת צילום לאירועים

מגנטיקו - מגנטים ועמדת צילום לאירועים

אטרקציות וגימיקים לאירועים
טלפון:0545818825
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
ניצן   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
איגור ממגנטיקו פשוט מדהים הלכנו אליו בעקבות המלצה של בת דודה שלי הוא הגיע בזמן וצילם מלא מגנטים מרגעים נדיריםהעמדה של הפיתוח מגנטים יפיפיה והאיכות ברמה ואוו! היה לו חושב לצלם כמה שיותר אנשים והוא הורגש מאוד ברחבהאת העיצוב של המגנטים הוא עשה בהתאם להזמנה שלנוהוא היה קשוב לכל הבקשות שלי אם זה להגיע מוקדם יותר, או לצלם דברים ספציפים שהיו לנו חשבים
הצג עוד

ofri   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
איזה תמונות מעלפות....איזה איכות של מגנטים...איזה איש עם וויב כל כך מרים וכיפי!!תפסת רגעים בלתי נשכחים בעדשת המצלמה..אין לנו מילים חוץ מלהגיד לך תודה רבה....אם מגנטים רק מגנטיקו!!
הצג עוד

Shahar   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
לפני שלוש שנים וחצי התחתנו והיום יש לנו ילדה :) אני לא סתם כותב כזה מאוחר, כי אני מסתכל על המקרר וזה פשוט מדהים איך המגנטים נשמרו אחרי כל כך הרבה זמן! ולא סתם, כל המגנטים הישנים האחרים מזמן כבר התבלו, נהרסו או סתם דהו :( אני מצרף תמונה שלמרות המצלמה הגרועה שלי והתאורה החשוכה בשעת ערב רואים כמה המגנטים עדיין איכותיים! איגור היה כל כך נעים ודקדקן, זמין לאורחים ובכלל לכל הבקשות שלנו, ובזמנו לא התפשרנו על צלמי הסטילס והוידאו אז חיפשנו מגנטים לא במחיר הכי גבוה - וקיבלנו דווקא את הכי טוב שיש, לא רק שהמגנטים עדיין מדהימים, התמונות שלו גם התחרו בתמונות של הצלמים האחרים!
הצג עוד

נופר   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
95 מתוך 100
איגור אדם מקסים, נעים הליכות עובד בשקט אך במרץ. שמחנו שלקח חלק באירוע שלנו, איגור עזר לי לעצב מסגרת מגנטים מיוחדת לאירוע שלנו והיה זמין תמיד! מומלץ בחום!
הצג עוד

Eliane   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
שירות מעולה מהרגע הראשון, מגנטים מהממים, היה נוכח לאורך כל החתונה וצילם בלי הפסקה, יצאו תמונות מעולות לכולם! ומעל הכל בנאדם שכיף לעבוד מולו. ממליצה בחום!!
הצג עוד

advaw89   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
הגענו לאיגור אחרי שצילם בחתונה של חברים. לוקח מחיר הוגן לחלוטין, האיכות של המגנטים מעולה, הוא מצלם בלי הפסקה ותפס ממש כל רגע מהחתונה. בקיצור ממש מומלץ!!

תמר   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
הגענו אליו אחרי שהיה בחתונה של חברים והיינו מאוד מרוצים מהתמונות. נתן שירות מצוין, הרגשתי שכל הזמן היה באזור. המחיר הבסיסי שלו כולל מגנטים ללא הגבלה ולא חסרו מגנטים בכלל! ממליצה מאוד :)
הצג עוד

דינה ומאור   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
איגור פשוט מעולה, סגרתי איתו הרבה לפני החתונה, מכיוון שידעתי שהוא תמיד תפוס :) המגנטים מהממים ואיכותיים, בעלי צבעים חדים ביותר, איגור הורגש היטב ברחבה, צילם ללא הרף והוציא מלא מגנטים, פשוט מזכרת מהממת!!! ממליצה לא להתלבט ולסגור במהרה רק מגנטיקו :)
הצג עוד

Lior   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
איזה מגנטים איכותיים! ובשפע! יצאו מגנטים מעולים, ברמה והרבה! אין מישהו שהצטלם ולא קיבל את המגנט שלו! איגור הכין מסגרת מגניבה לפי עיצוב ההזמנה ששלחתי לו לפני האירוע ויצא מהמם! מעבר לזה הוא צילם אותנו כמה תמונות מעלפות ומיוחדות. צלם מדהים ללא קשר למגנטים :) תודה רבה! ליאור ויוסי 24/10/18
הצג עוד

Chen   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
התחתנו בטבע בשטח די גדול, איגור היה פשוט אגדה! מלבד זאת שהוא לא פספס אף רגע מצחיק, מרגש, חשוב... כל האורחים שלנו החמיאו לו באוזנינו לאחר האירוע איגור אתה קסם של בחור, מאוד שמחנו שאתה היית הבחירה שלנו לצילום מגנטים! התמונות איכותיות מאוד וכן, הקסם שלך כאדם עושה את כל ההבדל - שמחים ששמחת איתנו ביום הזה! מומלץ מאוד
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up