כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
שם טוב צילום | Shem Tov photography

שם טוב צילום | Shem Tov photography

צלמי סטילס
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 2 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
neta   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
לשם טוב הגענו דרך חתונה של חברים התלהבנו מהתמונות ומההשקעה. בחתונה שלנו קיבלנו אינסוף מחמאות ביחוד על כך שהוא לא פספס אף אחד ועל אביזרים מגניבים שהוא מביא איתו כמו מסגרת, רינג ועוד.
הצג עוד

יאנה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אז לאחר חיפושים רבים הגענו ללירן! לאחר הסבר מפורט על העיצובים השונים שיש לו, ביקשנו עיצוב משלנו ולירן עיצב לנו מסגרת מהממת למגנטים. במהלך כל האירוע הוא כיכב בכל מקום, צילם בלי סוף, הרים לאורחים שלנו והוציא תמונות מדהימות!!!!! בנוסף לכל המגנטים, קיבלנו מלירן גם אינסטבלוקים שווים, שהכי עפנו עליהם!
הצג עוד

Shira   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגענו ללירן האלוף אחרי שהוא צילם בחתונה של חברים ממש טובים שלנו, וכבר שם עפנו על האנרגיות שלו! והיה לנו ברור שאנחנו לא מוותרים עליו גם לחתונה שלנו.. לאורך כל הדרך הייתה לנו התנהלות משותפת מקצועית, זמינה ומהנה. מלא אורחים בחתונה לא הפסיקו להגיד לנו אחרי שהיה לנו את הצלם מגנטים הכי מרים שיש, והנוכחות שלו ממש הורגשה לאורך כל האירוע. במבחן התוצאה קיבלנו תמונות אדירות, מגוון אדיר של צילומים לכל האורחים ואין ספק שמדובר במקצוען על!
הצג עוד

eliana   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
על לירן שמעתי המלצות חמות מכמה חברות שונות. ואוו כמה שאני שמחה שלקחנו אותו. כמה אנרגיות וכמה כיף מהשיחה הטלפונית הראשונה ועד שקיבלנו את התמונות. הרגשנו שלקחנו עוד צלם סטילס לאירוע. הוא השקיע בקישוטים שהרימו ברחבה, עשה שטויות שהצחיקו במגנטים.
הצג עוד

bat-el   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ואו!! אין מה להתלבט בכלל. תמורה היסטרית למחיר. לירן מהמםם והוציא את המיטב מהזמן שלנו יחד. הפתיע בטירוף עם המון שטויות על הרחבה שלגמרי הרימו את האירוע והכניסו את כולם לוייב מעולה. המגנטים יצאו מושלמים, הכי לנו כמה מדליקים בגודל מיוחד וגם בלוקים לבית. הוסיף אפקטים ששידרגו ממש על חלק מהמגנטים ובגדול בא בטוב ממש! ממליצים בטירוף
הצג עוד

אביה איבגי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
התחתנו ב28/8, ושמעתי המלצות על לירן לקחנו אותו ופשוט לא מתחרטים לרגע!! במהלך הערב צילם תמונות בשפע, כל תמונה יותר יפה מהשניה כל החברים עפו עליו, שווה ברמות. וגם לאחר האירוע, לא נגמר השירות, והיה זמין אלינו לכל דבר מודים ברמות❤️ וממליצים בחום
הצג עוד

Lital   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מהרגע שלירן הגיע הוא נכנס עם אנרגיות מטורפות. צילם תמונות מהממות שלנו וגם של כל האורחים בלי שהיו צריכים לרדוף אחריו. מביא אביזרים שהוסיפו המון לתמונות והוסיף מגע אישי עם תוספות מצחיקות ועריכות למגנטים. המגנטים באיכות מצוינת ובסוף גם פינק בכמה מתנות מעבר למצופה. בקיצור, מצוין! ממש מרוצים וממליצים:)
הצג עוד

Yaki   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
סגרנו מגנטים בדקה ה90. לא זוכר איך הגענו ללירן, אבל ראינו המלצות טובות ופשוט סגרנו. באמצע האירוע ראינו את המגנטים שיצאו, ותוך כדי ראיתי שמעבר לאיכות התמונות והצילום המקצועי, יש כל מיני שטיקים קטנים ומצחיקים על גביי התמונות (לא אגלה כדי לא להרוס לאחרים). ופשוט נפלה לי הלסת (אחריי שנקרעתי מצחוק). לא האמנתי שנפלתי על מישהו כל כך טוב וכל כך מתאים לנו כזוג (שטותניקים). מבחינתי היה ההפתעה של הערב לגמריי. לירן, שיחקת אותה בענק !
הצג עוד

חן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אחלה לירן! בא לחתונה באנרגיות שיא, ממש השקיע בלצלם אותנו כזוג למרות שהיינו מותשים אחרי כמה שעות של צילומים, וההשקעה השתלמה. התמונות הגיעו ממש מהר, האורחים היו מבסוטים ולנו יש מגנטים מהממים תלויים על המקרר , וגם כמה תמונות על עץ :) ממליצה בחום
הצג עוד

שירלי ומאור   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגענו ללירן בעקבות המלצות של חברים ומהשוואות מגנטים שעשינו בבית על איכות המגנט גם לאחר זמן מה. לירן בחור מקסים, קשוב, גם כששיגענו אותו על עיצוב המגנט הוא זרם באהבה גדולה. באירוע אנשים פשוט עפו עליו ברמות! נקרעו מצחוק מהעריכות שהוא עושה במגנטים וכמובן שקיבלנו המון מגנטים שלנו. ממליצים בחום!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up