כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

קווי חופשה

קווי חופשה

משרדי נסיעות
טלפון:036211011
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
IRIS   כתב/ה חוות דעת אתמול
40 מתוך 100
הזמנו טיסה שהיתה אמורה לצאת בשעה 17.00 יום לפני נשלחה לנו הודעה שיש איחור של 7 שעות ולכן הטיסה תצא בשעה 24.00זה אומר טיסת לילההטיסה עלתה 770 דולר לבודפשטמחיר גבוהה לכל הדעותובנוסף הפכה לטיסת לילהמה שאומר להאריך את השהייה במלוןולטוס בלילהבנוסף עם ההגעה לשדה היו תורים נוראיים ובלגאן בדלפקאין סיכויי שאי פעם נטוב שוב עם החברה הנוראית הזאתלהתרחק !!!!!!
הצג עוד

yaffadan1   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
20 מתוך 100
הם בעלי בתים של טיסות זולות, בליק ועוד. טל תזמינו אם אומרים את המילה ...." הספק" דרך להרוס לכם את החופשה והחיים בכסף ללא תמורה ובאכזבה גדולה. כגודל הצפיות גובה הכשלונות. תלמדו מהשטיח מעופף זול אבל אמת בפרסום !!!! בלי הפתעות מדכאות . מה ששילמתם זה מה שתקבלו והשאר להחלטתכם. קווי חופשה ז ענק שמחפש לטרוף אותנו הקטנים בכמויות מסחריות כמו גרעינים ההתחלה שיש אשוק והפנטזיה שהולכת לבלות עד הנחיתה מכסימום .ושם בום טראח דכאון
הצג עוד

sshh4430   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
20 מתוך 100
זהירות לא להתקרב לחברה הזאת כל יום משנים את הזמני טיסה או את היום חברה לא עמידה ולא מוכנים לבטל ולא מוכנים לתת פיצוי כמובן שפניתי לעורך דין ותובע את החברה קווי חופשה זהירות

kovalev   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
20 מתוך 100
😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢

ליטל   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
20 מתוך 100
הזמנתי לפני כחודש מקווי חופשה טיסה ומלון לי ולחברתי, התגלה בכמה ימים אחרונים לפני הטיסה שחברה שלי חולה בדלקת קרום המוח.ניסיתי למצוא פיתרון אחר שאני לא אוכל לפספס את הטיסה.מהר מאוד הבנתי שאין עם מי לדבר, בנוסף ביקשתי מהם שישלחו לי את הקבלות ומכתב רשמי על דמי ביטול.אחרי 200 שיחות ומלא מיילים לא נשלח אליי עד עכשיו הטפסים.בנוסף בשיחה עם הסוכנת (שחיפשה שנסגור כמה שיותר את הטיסה) בהתחלה הייתה מאוד נחמדה (חשוב לציין שבשיחה לא הוסבר על דמי ביטול) כשהתברר שחברה שלי חולה ולא מרגישה טוב פניתי אליה לשאול איזה עוד אפשרויות יש לי, היא אמרה לי אני לא יכולה לדבר היא עם לקוח וניתקה את השיחה.לא חיפשתי שיחזירו לי את הכסף , ביקשתי התחשבות והבנה ,ניסיון להבין את הלקוח המתוסכל ששילם כסף עבור טיסה שלא מתממשת.אם זה היחס שלכם כלפי לקוחות עדיף שתסגרו את המקום.שירות מזעזע לא הייתי ממליצה לאף אחד להזמין מהם.
הצג עוד

amithoshia   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
מזעזע!!!!!!!!!!!אנחנו 4 סטונדטיות וסגרנו טיסות לרודוס למאי למסיבת רווקות דרך חברת BLU-BIRD התשלום העביר לשלם לקווי-חופשה. (שנאמר על ידם כי הם הנציגים שלהם בישראל).לאחר חודש, קיבלנו שיחת טלפון+מייל מחברת "קווי-חופשה" כי הטיסות בוטלנו ובאפשרותינו 2 אופציות: הראשונה- לבטל את הכרטיסי טיסה. השנייה- להזיז את הכרטיס טיסה לתאריך אחר. בחרנו לבטל את הכרטיס כי יכלנו לטוס רק בתאריך ספציפי, מאותו הרגע אין מענה מהחברה, מתקשרים אליהם והם מיד מנתקים (כנראה מזהים את המספרי טלפון שלנו), אומרים כי הם "בודקים ומעבירים להנהלת חשבונות" שבפועל לא קורה דבר, עבר כבר חודשיים מאז שהזמנו כרטיסי טיסה, אין מענה, לא קיבלנו את הכסף חזרה, אנחנו אובדות עצות ואין למי לפנות!!!!!!!! אנחנו רוצות להזמין כרטיסי טיסה חדשים ותקועות ללא הכסף. דיס-המלצה הכי גדולה שאפשר!!!!!!!להתרחק כמו מאש.
הצג עוד

meir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
לא להתקרב אליהם!!! סכנה -חופשת בלהות צפויה לכם!! נסעתי לאנטליה דרכם,ברגע שהזמנת אין עם מי לדבר,לא יענו גם אם תגסוס ותפרפר.. שייקו לי את מלון the inn risort תמונות סוףף,מקום נראה מדהים,בריכות,הכל כלול… אז ככה:הם לא טורחים לספר לך שהעובדים במלון שונאים יהודים שנאת מוות,מתנהגים בצורה מחפירה ומבזה(אציין שעניתי בסלנות ובאדיבות וניסיתי לתת את הרושם הטוב ביותר כישראלי) שפת גוף של נציג הקבלה מאיימת,לא מקשיבים,מרימים את הקול עם פרצוף זועף והשוס.. כל מה שתבקש ממלון הכל כולל הכל -לא כלול!! אינטרנט אלחוטי- קח משכנתא כספת!!!כספת- בהלוואה לעשר שנים! לא רוצה לדכא אתכם לחלוטין-בקיצור המקום עצמו כשאתה מסתכל עליו לפני שאתה מגיע לקבלה נראה סבבה פלוס,בפנים במסדרונות מלוכלך,תחתית הדלתות רקובה ברובה,אסטטיקה נוראית,שירות בזיוני וגם אם עושים משהו -הכל בתוספת תשלום..הכל!! בקיצור,תברחו מהם,תשלמו במקום אחר יותר ואל תעשו לעצמכם רע במודע!
הצג עוד

Ilana   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
לא להתקרב לקווי חופשה! הם שקרנים! הזמנתי חבילת נופש ורציתי להצטרף למלון עם חברים שכבר הזמינו. התקשרו אליי ואמרו שאין במלון ההוא מקום ולכן ״ישדרגו״ אותי למלון טוב יותר. בפועל, הם פשוט שיקרו ועבדו עליי וזה לא היה שידרוג, אלא פח אשפה! הגעתי למלון ברמת אכסניה, ללא מיזוג אוויר בשיא אוגוסט ביוון, אוכל מזעזע. ועוד הסוכן הבטיח לי שהמלון החדש הרבה יותר טוב מהמקורי שהזמנתי. בושה! שקרנים! סוכנות נבזית!
הצג עוד

אילן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
חבל שלא קראתי חוות דעת כאן, ובמקומות אחרים, על קווי חופשה. יכול הייתי להיזהר ולהתרחק מהם, ובוודאי לא להזמין טיסה דרכם. תחילה, הודיעו סתם כך שהטיסות שהזמנתי בוטלו. לא אמרו למה. לא אמרו אפילו איזו חברת תעופה ביטלה. טיסות חלופיות עלו לנו כפליים. יכולנו לבטל את החופשה ולקבל החזר - אבל מי נלהב לבטל חופשה משפחתית שכל כך קשה לתאם עם כל בני המשפחה. המוכרת הנחמדה הבטיחה לנו שנהיה רשאים לקחת איתנו 5 טרולי במשקל 8 ק"ג. אז ויתרנו על מזוודה. מה שלא גילתה לנו המוכרת הנחמדה, זה שבטיסה חזור, נהיה רשאים לקחת טרולי במשקל 5 ק"ג, שזה לגמרי מגוחך. שילמנו 200 יורו קנס על משקל עודף ב- 4 טרולי שהיו לנו. עוד אציין שהטיסות הן בלי אפשרות לצ'ק אין אונליין. הטיסה חזור מכרתים התאחרה ביותר מ- 4 שעות. מיילים למוכרת הנחמדה של קווי חופשה אין באמת טעם לשלוח. איש אינו עונה. איש אינו מגיב. מוסר השכל - מוטב לא להזמין שירותי תיירות מקווי חופשה !!
הצג עוד

ג'נט   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
למרות שהיה רשום שניתן לעלות עם טרולי ותיק גב חייבו על הטרולי 420 שח הלוך חזור קווי חופשה שירות מזעזע.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up