כתוב חוות דעת

הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק

פרסם את חוות הדעת שלי
Tamar   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
20 מתוך 100
הזמנו חופשה שביטלו בגלל הקורנה. עברו מעל 3 חודשים הם לא החזירו את הכסף וגם לא עונים למיילים ששלחתי. חוצפה לפחות שיגיבו שיגידו שהעניין בטיפול. התעלמות מוחלטת. בחיים לא להזמין דרכם

Itzik   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
התחיל בזאת שישבנו במטוס קרוב לשעתיים ללא מיזוג אוויר א.הטייס הגיע לאחר כשעה וחצי ולאחר מכן היתגלתה תקלה במטוס ונאלצנו להחליף מטוס והמראנו לאחר עוד שעתיים בסך הכל שלוש וחצי שעות עיקוב. מלון מרוחק מכל מקום .אין מה לעשות בעיר הזאת בערב ,מלון מתפורר,ארוחת בוקר מיתחת לכל ביקורת והכי גרוע שהמדריך הוא לא מדריך אלא אחד שביזבז לנו את הזמן ללא הדרכה אלא מנורית בלבד .

שירלי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
חזרנו אתמול מחופשה נפלאה. הזמנו ברגע האחרון וקווי חופשה היו היחידים שענו לטלפון בחג. בעקבות הביקורות מאוד חששתי להזמין דרכם. אך שוחחתי עם נציג מטעמם בשם אליאס שהיה מאוד מקצועי והחלטתי להזמין. היה נפלא. הכל: השרות, הטיסה, המלון. בהסעות בהלוך אכן הסתובבנו די הרבה, אבל מי שמפריע לו יכול לקחת מונית במקום. בחזור נסענו ישירות לשדה תעופה. ממליצה בחום !

קובי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
40 מתוך 100
חיפשנו דיל לבורגס ותקלנו במודעה של בליק שאגב התברר בדיעבד שזו בעצם אותה גברת בשינוי אדרת המחיר באתר היה קורץ והתקשרתי למ"ס שהופיע באתר ודיברתי עם נציג נחמד שאלה ראשונה ששאלתי אם אוכל לקבל ממנו את אותו המחיר שמופיע באתר (ללא עמלה של 40$)והוא השיב בחיוב שאלתי אותו על המלון והוא ענה בביטחון והיה רושם שהוא גם התארח שם.בפועל שהגענו הרבה דברים שאמר לא היו נכונים .אמינות היא ערך עליון ומקודש שיקרת פעם אחת הפסדת אותי ועוד רבים שאמליץ להם לא לפנות אליהם אגב היו איתנו עוד נופשים שסגרו דרך קווי חופשה שגם התלוננו

elish68   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
רציתי חוםשה בכרתים במלון 5 כוכבים הכל כלול יחד עם הבן שלי..שילמתי לא מעט ויצאתי לדרך בשדה תעופה המתין אוטובוס שסובב אותנו בכל מקום אפשרי במשך שעות והגענו ליעד ולחופשה המייחלת אלא שאז קיבלו את פנינו מלון שנראה כמו כלא או אכסניה ישנה עם חדר מלא בגושי אבק ריח רקבון מזגן רועש שהמנוע ממוקם במרפסת אשר קיר דק מפריד בינו לבין המיטה ואם לא די בכך בריכה מבטון צבוע בתכלת ומתקלף כשסביבו עישביה פראית...נגשנו לדלפק הקבלה והסברנו את טענותינו ביקשה שנמתין למנהל ישבנו בהמתנה ולפתע הגיח גדל מימדים עצבני והחל לצרוח שלא הצלחנו להבין מילה מבלי להקשיב..אני כבר נורא פחדתי לקחתי את הבן ומטלטליי ויצאתי את המלון מצאתי את עצמי באמצע רחוב חשוך בארץ זרה מחפשת מלון חלופי שכמובן שילמנו עליו בנפרד פנינו בכל אותה שעה מורטת עצבים לנציגי קוי חופשה שענו שאין באפשרותם לעזור בשובנו ארצה ביקשתי החזר כספי על המלון ששילמתי בכרתים וכי לא שהיתי בו קיבלתי דחייה עם מכתב מזעזע מצידם

949amira   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
הזמנו נופש באיטליה. ביקשנו לדעת את שם המלון וכמה כוכבים. אמרו 4 כוכבים ושנקבל יומיים לפני הטיסה את פרטי המלון. נחתנו ברומא ונסענו 3 שעות למלון. הגענו לכפר נידח ושומם למלון 2 כוכבים. במלון עקצו אותנו פרעושים וכנימות שטיילו במיטות. ארוחות הבוקר היו מבישות. גבו מאתנו סכומים גבוהים עבור הטיולים. זו הפעם השניה שאני מאוכזבת מחברת קווי חופשה. ראו הוזהרתם לא להתקרב לחברה זו.

Yazan   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
אין תמורה למחיר ששילמנו; בזמן שהתקשר אבא שלי להזמין חבילה מקווי חופשה, בשירות הלקוחות הלחיצו אותו שישלם פיקדון (500ש"ח) על המקום, הזמנו מאצלם חבילה לבית מלון יוקרתי בסלוניקי, ואף אחד לא הודיע לנו שבבית המלון משפצים ( למרות שהנהלת בית המלון אמרו לנו שקווי חופשה מודעים על זה), כשהגענו לא יכלנו לסבול רעש הקונגו והאזעקות, יש מלא אבק ליד הספא, כלום לא עובד בבית מלון, קווי חופשה לא עשו שום דבר ולא טיפלו בתלונה שלנו. אנחנו רוצים לעבור לבית מלון אחר. וזה מה שביקשה והמליצה הנהלת המלון מקווי חופשה שיעבירו אותנו. אבל טוענים בקויי חופשה שאין מקומות בבתי מלון אחרים כדי שיוכלו להעביר אותנו למרות שלפי הבוקינג יש מקומות. טארק זיד

Diana   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
20 מתוך 100
קווי חופשה - אכזבה גדולה מאוד מאוד !!!! לא ממליצה להתקרב אליהם !!! הזמנתי דרכם חבילת נופש , מלון 5*(ציון מלון 9) + טיסה והעברות במחיר =618 E. ביצעתי הזמנה ביום א' מלון + העברות עם טיסה ביום ה'. לאחר ששלמתי על חבילה , מיד קיבלתי מייל שהטיסה אושרה ומחכים רק לאישור של המלון. במלון כבר הייתה תפוסה מלאה , והובטח לי מלון אחר באותה רמה 5*. למחרת לא היה להם זמן לדבר איתי ולתת לי הצעות למלון אחרות . ביום שלישי קיבלתי מייל עם הצעה של מלון אחר 5* , מלון של 4* ,מלון 3*. כאשר נכנסתי לביקורות של המלונות הסתבר : המלון של 5* בפועל היה 4* עם ציון של 7.6(במקום 9 שהיה בהזמנה המקורית). המלון שהם כתבו 4* היה בביקורות 3*. החבילה של מלון 5* עם ציון 7.6 היה יותר יקר ונאלצתי לשלם E789 במקום 618 E. אם הייתי רוכשת בנפרד מלון מהאתר של המלון ובנפרד כרטיסי טיסה מאתר של חב. טיסה הייתי חוסכת לפחות 100E ומלון טוב יותר. בקיצור הרגשתי מרומה . לא אתקרב אליהם יותר בחיים.