כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

שרון אדרי
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
עינת וטל   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
המליצו לנו על שרון (תמיד טוב דרך קשרים), ואחרי שיחה לא היה לנו ספק שנבחר בו לחתונה שלנו. נפגשנו עם שרון והוא היה אנרגטי, קשוב, הבין את הוייב שלנו לגמרי.
הצג עוד

שיר   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל בפגישה במשרדים של שרון, קיבל אותנו באהבה, שמחה וחיוך ענק שלא היה לנו ספק שהוא הבן אדם שירים את החתונה שלנו. כל האורחים נשארו עד מאוחר בזכות זה שהוא ידע איזה סגנון מתאים לאורחים שלנו וידע להשאיר את כולם ברחבה ולהקפיץ את כולנו. בלי קשר למקצועיות שלו, הוא בן אדם מדהים ואנושי וקשוב ואחראי. בקיצור סגרו אותו כי הוא תותח עלל!!
הצג עוד

Revital   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
שרון אדרי פשוט אלוף !!!! הייתה אווירה מטורפת , אנשים פשוט לא הפסיקו לרקוד ! בחירה הכי מוצלחת ומומלצת ! לא תתחרטואוהבים רויטל & שלומי 31.3.24
הצג עוד

תמר ואופיר   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
וואוו וואו וואוו אז התתחתנו ב18.3 באולמי ריין .שרון היה הבחירה פשוט מושלמת עבורנו!! התאריך שלנו נדחה שלוש פעמים בעקבות המלחמה. ולא משנה מה היינו צריכים משרון ישר קיבלנו אוזן קשבת מהתחלה ועד הסוף ! ברמה שבכל האירוע דאג לשאול אותנו הזוג אם משהו שהאורחים ביקשו הוא בסדר עבורנו או לא ואם אנחנו מאשרים .האורחים לא הפסיקו תוך כדי האירוע להגיד וואו איזה די גי אחלה מעברים קלע בול בכל המובנים! הוא קלע בול לטעם שלנו שהוא מיוחד ולא רגיל וגם לקהל שלנו שהגיע ! היה פשוט שמח ! אין מדויק כזה ! הבחירה הכי טובה שאתם יכולים לעשות לעצמכם זה שרון אדרי!!! תודה רבה רבה רבה רבה ! אין עליך! בעולם! אם אתם מחפשים שקט ללא דאגות מיותרות זה רק שרון אדרי!!!
הצג עוד

Roi   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
שרון אדרי זה מותג כמה וכמה אירועים במשפחה הוא עשה ברמה הכי גבוה שאפשר לעשותתודה על הכול מגיע לך בזכות .
הצג עוד

קרין   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
אין כמו שרון בעולם! מקצועי ותותח בתחומו! מהרגע הראשון נוצר בנינו החיבור, שרון מצחיק וקליל! היה זמין עבורנו לכל שאלה ובקשה, בא עם ראש פתוח, נתן את דעתו המקצועית והיה חלק בלתי נפרד מהאירוע המרגש בחיינו! תודה עלייך, אין כמוך.
הצג עוד

Ben   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
די ג'יי אלוף, משמח ומנצח! מספר 1! היה מגוון וקשוב לצרכים שלנו והתאים את עצמו לבקשות ולרצונות שלנו. המון שמח וקשת רחבה של אפשרויות נוספות אם רוצים, פרגמטי ויחסי אנוש מצוינים. אוירה טירוף

נעה   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
דיגיי מספר 1!!!!!! דאג לעשות לנו את החתונה הכי שמחה בעולם ממליצים בחום!!!!! נעה ומיכאל
הצג עוד

Rafael   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
Sharon was more than just our wedding DJ, he felt like part of the family. His dedication and attention to detail were beyond anything we could have hoped for, making our wedding not just memorable, but a dream come true. Beyond his professionalism, Sharon is a genuinely good person who made us feel incredibly supported and at ease. Absolutely trustworthy, he arrived several hours early to meticulously arrange everything, without us even asking. He was incredibly present, providing personalized attention that made our day special. We're so grateful for his passion and for making our wedding an unforgettable experience. Thank you, Sharon, for everything!
הצג עוד

נופר   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
אמאלההה הדיגי הכי מושלם שיכולתי לבקש בחתונה שלי !! הרים את כל הקהללל למרות שעשינו חתונה מצומצמת , ממליצה עליו בחום בכל סכום ובכל דרך !!!אלוף העולםם 🥰🥰
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up