כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

Pink Panther wedding dresses

Pink Panther wedding dresses

שמלות כלה
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
savoray   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
אז ככה, הגעתי לטניה אחרי הרבה חפירה בפינטרסט בחיפושים אחר השמלה המושלמת עבורי. קיבלתי השראה גדולה מאחת השמלות ובשיטוט אקראי בפייסבוק/אינסטגרם הגעתי לעמוד שלה וראיתי את ה-שמלה הכי יפה שראיתי בכל מקום. קבעתי במהרה פגישה ומדדתי אותה, כמובן שהתאהבתי מידיית אבל הייתי בראש פתוח ומדדתי עוד כמה דגמים. טניה הייתה עדינה וסבלנית מאוד ופתוחה לשמוע ממני בכל שלב. הלכתי אחריה לעוד 4 סטודיואים אחרים אבל מצאתי את עצמי תמיד חוזרת לשמלה הזאת. סגרתי אצל טניה 2 שמלות (ראשונה ושנייה) שהיו שיחוק!היא מייבאת את השמלות מאוקראינה במחירים מעולים ואיכות מטורפת! כל מי שחולמת על אירופה במחיר נוח ממליצה ברמות על טניה! ואו איזה חוויה מדהימה
הצג עוד

Masha   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אני ממש רוצה להודעות לכן על השירות והיחס המדהים במיוחד לאסיה שפגשה אותי בפגישה הראשונה קודם כול כשהתחלתי לחפש שמלה כבר היה לי משהוא בראש אבל הייתי פתוחה להצעות וחשבתי שיקח לי מלה זמן למצוא את השמלה בשבילי לא האמנתי שתוך שעה וחצי אני יצא עם בחירת שמלה וכול כך בטוחה בבחירה שעשיתי ממש נהננתי מהיחס האישי מהשירות ומחווית הקניה שיצרתם תודה ענקית השמלה הייתה מושלמת וקיבלתי המון מחמאות באמת שממש ממליצה לכול אחת להגיע יש מבחר ענק של שמלות ובכול מיני סוגים מאמינה שכול אחת יכולה למצוא את השמלה המושלמת עבורה ולזכות ביחס מושלם 🥰❤
הצג עוד

CHEN   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
לסטודיו הפנתר הורוד הגעתי ממש במקרה!! כשהתחלתי לחפש שמלות לחתונה ידעתי שאני רוצה שמלה שאני ארגיש בתוכה נסיכה, שוטטתי לי בPinterest וראיתי אינספור שמלות!! עד שנתקלתי בשמלה מהאגדות כזאת שחלמתי עליה כל חיי. חשבתי לעצמי חבל שאין שמלות כאלו בארץ. מפה לשם ערכתי מחקר שלם עד שגיליתי שהשמלה המושלמת מהאגדות היא שמלה מהפנתר הורוד! 🥰 קבעתי פגישה בסטודיו וקיבלה את פניי טניה המהממת! טניה הראתה לי המון שמלות מעלפות כמו של הנסיכות בסרטים! אבל הבחירה הייתה קלה, השמלה מהתמונה זאת הייתה שמלת החלומות שלי. טניה הייתה קשובה ומהממת לכל שינוי שרציתי משינוי הבד,תפירת כתפיות ועיטורים. יחד יצרנו שמלה חדשה בעיצוב שלי. הסטודיו אינטימי נעים ויפה, טניה גורמת לך להרגיש הכלה הכי יפה שיש! ממליצה בחום!
הצג עוד

Dana   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו ב10.10.19 בגן אירועים 58 בפתח תקווה. אחרי חיפושים רבים חסרי הצלחה הגעתי לפינק. כשהגענו לסלון טניה קיבלה אותנו ביחס חם, סבלני, אוהב ומבין. למרות החששות בהזמנת שמלה בתפירה אישית השמלה יצאה מדהימה (לא הייתי מוכנה לחפש אפילו שמלה שניה). השמלה הייתה נוחה, יפה וגרפה אין סוף מחמאות. ממליצה בחום והמון אהבה
הצג עוד

ענבל   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
קניתי שמלה מהממת שישבה מושלם. שירות מצוין.
הצג עוד

Meytal   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
המקום הראשון שהלכתי אליו בהמלצה של חברה טובה, התלהבתי כ"כ מהיחס של טטיאנה והשירות והסבלנות הרבה! הלכתי לעוד הרבה מקומות אחריה וכלום לא התקרב, לא לאיכות ולא ליופי של השמלות המוצעות בסלון הזה. אני ממממש ממליצה לכולן ללכת לשם, באמת נהנתי מכל רגע!! עד הרגע האחרון, מה גם שזה לקניה!
הצג עוד

valomelch   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
מקום מקסים ביותר, סטודיו קטן בפתח תקווה עם בעלת סטודיו מאוד נחמדה ומקצועית - טניה, שנותנת לך תחושה מאוד טובה מתחילת תהליך הבחירה, יש לה מגוון רחב של שמלות במחירים שפויים (עד 4000) כולם מדהימות ועשויות טוב. כל תהילך המדידות עבר בצורה חלקה, היא עשתה את כל מה שביקשתי וקיבלתי את השמלה מספיק זמן מראש, באירוע עצמו לא הפסיקו להחמיא לי על איך שאני נראת. ממילצה בחום.
הצג עוד

rita   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
מגוון ענק של שמלות מושלמות במחירים פשוט מדהימים! טניה מקסימה, ידעה לייעץ על שמלה שתתאים לי למרות שהגעתי עם רעיון שונה לגמרי, ובשמלה הראשונה שמדדתי - פגעה בול! המדידות היו בזמן, השמלה הייתה מוכנה ממש מהר, אפילו נדהמתי! מאז שלקחתי ממנה את השמלה המלצתי עליה לעוד כמה בנות ושתיים מהן כבר הזמינו דרכה.
הצג עוד

chend536   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
הגעתי למקום לאחר המלצה ולא התאכזבתי. יחס אישי ואדיב והמחיר מתאים לכל כיס. מומץ בחום.
הצג עוד

מרי   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
לכל הכלות שמחפשות שמלה מהממת ומיוחדת ובמחיר שפוי! ממליצה בחום על pink panther wedding dresses. תכירו שם את טניה, היא מקצוענית ונותנת שירות להפליא, נעימה ומתחשבת ופשוט היה לי תענוג וחוויה לקנות אצלה את שמלת החלומות שלי! תכנסו לאתר שלה ותראו בעצמכם!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up