כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
רותם רז שניידר מאפרת ומסרקת

רותם רז שניידר מאפרת ומסרקת

איפור כלות
טלפון:0723935346
95
99 מתוך 100
לפי 88 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
ליאור   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
רותם מקסימה ממש!החל מפגישת היכרות שעשינו וניסיון של התסרוקת והאיפור. רותם מאוד מקצועית ועזרה לי להבין מה יהיה מתאים לי ומאוד הקשיבה לרצונות שלי.ביום האירוע היא הגיעה עם אנרגיות מעולות והשרתה רוגע ושמחה עלי ועל המלוות שלי. כל התהליך עצמו היה ממש רגוע ונעים. והיה ממש ממש כיף!!היא עזרה לי בהתלבטויות והייתה מאוד סבלנית. התוצאה הייתה מדהימה וקיבלתי מחמאות לאורך כל האירוע!!
הצג עוד

טל   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
עם רותם היה חיבור מיידי. היא זמינה, מקסימה בטירוף והיה נעים וכיף להיות איתה. קיבלתי מחמאות רבות על האיפור והשיער שעמד ללא פגם כל הערב, גם כשהתחתנו באוגוסט! ממליצה!!!
הצג עוד

טל   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
חוויה מדהימה, החל משיחת הטלפון הראשונה ועד ליום החתונה המושלם שלנורותם סופר מקצועית, אבל מעבר למקצועיות והדיוק לצרכים שלי היא תמכה, הכילה והייתה בכל התהליך
הצג עוד

Daniel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ואו רותם מדהימה! מעבר לכך שהיא מאפרת מושלמת ! היא בנאדם מדהים! רותם איפרה את אחותי הגדולה לפני כמה שנים , וכשהגיע היום שלי ידעתי שאני רוצה אותה ליידי! היא מהאנשים הנדירים האלה שממלאים כל מקום עם אנרגיה טובה ורוגע ואין דבר יותר טוב מזה בהתארגנות ! מעבר לכך היא מוכשרת ברמות ! יש לה יד עדינה ומדוייקת והיא לא תוציא אותך פחות ממושלמת !
הצג עוד

שי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
הגעתי לרותם דרך המלצה מחברה וזו הייתה בחירה מושלמת! רותם מקסימה ומקצועית, העבירה לי את ההתארגנות באווירה הכי נעימה שיש. האיפור והשיער יצאו מהממים, רותם הייתה קשובה למה שביקשתי ויצא עדין ומדויק. קיבלתי המון מחמאות והרגשתי אני :) ממליצה בחום ממש!
הצג עוד

נעמה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
ואווווו כמה מחמאות קיבלתי!! הרגשתי כלכך יפה ועדינה!🤗 רותם הייתה רגועה, נעימה ומקצועית מה שהעביר לי את היום ממש בנעימים! תודה רבה רבה על הכל😘
הצג עוד

רוני   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לרותם דרך המלצה מחברה שהיא איפרה וסירקה לחתונה שכמובן הייתה מרוצה ממנה מאוד! ואיזה מזל שהגעתי אליה! רותם מקצועית, נעימה, מוכשרת ויודעת לאפר עדין וטבעי כל כך! בזכותה כל היום של ההתארגנות היה נעים ורגוע והתוצאה מהממת! קיבלתי המון מחמאות והרגשתי הכי אני בחתונה. פשוט מושלמת!!!!!!!
הצג עוד

עדן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
כבר בשיחת הטלפון הראשונה עם רותם הרגשתי שאני בידיים טובות. היה לה חשוב לדעת בדיוק מה אני רוצה ולהבהיר שהיא לגמרי כאן בשבילי ביום הזה, כולל נתינת טיפים ואנרגיות טובות. ביום הגדול, היה לה חשוב להוציא אותי בדיוק כמו שאני רציתי ותוך כדי כל הזמן לבדוק שאני מרוצה, יש לה את הכישרון להתאים את האיפור והתסרוקת בדיוק לאופי שלך ולא רק מה שמתאים מבחינת נראות , אלא שילוב של הכל יחד. בסיום הרגשתי הכי יפה שבעולם, שהיא קראה אותי בדיוק. שרואים את האיפור אבל שהוא עדין בדיוק כמו שרציתי. והתסרוקת היתה יותר יפה ממה שדמיינתי לעצמי שתהיה. היא ידעה בדיוק מה יחמיא לי לפנים ואיך לעשות את זה שהכל ישתלב יחד בצורה מושלמת. אין ספק שהגעתי למישהי מוכשרת, מקצועית ואלופה שחוץ מהאיפור והתסרוקת גם השרתה אווירה נעימה ומרגיעה. ממליצה עליה בחום ענקי לכל אחת.
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לרותם בעקבות המלצות חמות מחברה טובה. התחתנו בחתונת שישי, ולכן הארגונים החלו מוקדם לפנות בוקר. רותם הייתה מקסימה! הייתה זמינה לשאלות, פתחה את הבוקר המוקדם לפני הטירוף של החתונה בכיף וברוגע, הייתה סבלנית וחייכנית, איפרה בצורה עדינה כמו שרציתי (ובהתאם לסגנון החתונה) ונתנה ערכת טאצ'-אפ חמודה לחתונה עצמה (שלא היה צורך להשתמש בה כי האיפור החזיק יפה עד הסוף) 😊 גם התסרוקת החזיקה ואפילו נשארה לשבת חתן בבוקר שאחרי 😉 בקיצור - ממליצה מאוד!
הצג עוד

הילה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
את רותם המהממת הכרתי כשאיפרה חברה טובה לחתונה, וידעתי שאותה ארצה איתי כשיגיע היום שלי!!! רותם כלכך מדהימה, נעימה, מרגיעה, כל מה שאת צריכה בבוקר החתונה שלך! האיפור היה מושלם, החזיק מעולה עד סוף האירוע ולא נמרח לרגע על אף כל הבכי, השיער היה וואאוו והחזיק מצוין גם עד סוף האירוע! קיבלתי מלא מחמאות ואני מאוד מאוד מרוצה וממליצה !!! מושלמת !!❤
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up