כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
עינת שליט איפור ושיער

עינת שליט איפור ושיער

איפור כלות
טלפון:0508092048
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
natalpi   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
את עינת הכרתי בעבר כקולגה, ומאז שעזבתי את התחום חיפשתי לאירוע משפחתי מישהי שעליה אוכל לסמוך בעיניים עצומות. ללא ספק, עינת היא הבחירה הנכונה. מקצועית ונעימה, מאפרת עדין ומרשים, כך שלמעשה קיבלתי את הגרסה המשודרגת של עצמי. מעצבת שיער מעולה, תקתקנית ותותחית.בהמשך גם חזרתי אליה למיקרובליידינג בגבות.. אלופה ומומלצת בחום! ❤️❤️
הצג עוד

Keren   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
קיבלתי המלצה מחברה והזמנתי את עינת לאפר אותי לבר המצווה של הבן שלי.עינת מקסימה ומאפרת מדהים ועדין! אחרי כל המחמאות שקיבלתי בארוע, הטלפון הראשון לפני הבת מצווה של הבת שלי, היה לעינת…
הצג עוד

Orr   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
לעינת הגעתי במקרה שנה לפני שהתחתנתי, היא איפרה אותי לחתונה של אחותי, ומאותו הרגע ידעתי שכשאתחתן אקח אותה!עינת המושלמת איפרה אותי עדין ויפה כמו שאני אוהבת ובקבלת פנים כשהיה חם ומזיע האיפור לא זז!היא תמיד הייתה קשובה אליי לאורך הדרך ועזרה לי לבחור גם את הסגנון של השיער. תודה שגרמת לי להרגיש מלכה ביום הכי מדהים בחיים שלי.מחכה כבר לפעם הבאה שתאפרי אותי🥹❤️
הצג עוד

מיכל   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
עינת היקרה והמדהימה,וואו!!! אין לי מספיק מילים לתאר את מה שהרגשתי כשראיתי את עצמי במראה במיוחד בתור אחת שלא מתאפרת! הכל היה מושלם, ישב מעולה, נראה מעולה ולא זז כל הערב ותאמיני לי שלא הפסקתי לרקוד ולקפוץ חחח תודה רבה על המקצועיות חסרת פשרות שלך, על הסבלנות, היחס החם והמרים! תודה רבה ❤️❤️❤️הכלה המאושרת,מיכל
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
100 מתוך 100
קודם כל עינת היא מהממת , קשובה , סבלנית, אכפתית וחייכנית . כל כך נוכחת בעת הטיפול וזה המפתח להרגשה רגועה ושלווה ביום של אירוע שיכול להיות יום יחסית מלחיץ. עינת היא מקצועית ומוכשרת ברמה מאוד גבוהה! לאורך כל הדרך, הכל התנהל בנעימות, סבלנות, רגישות ומקצועיות רבה. ומיותר לציין שהאיפור והשיער היו מושלמים!! בדיוק כמו שרציתי ובדיוק כמו שתיכננו ביחד. קיבלתי כל כך הרבה מחמאות. ואיזה כיף שהאיפור והתסרוקת החזיקו עוד שעות לאחר האירוע...ממליצה על עינת בחום!! אין ספק שגם באירוע הבא עינת תאפר ותסרק אותי.
הצג עוד

נעמה   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
100 מתוך 100
מדהימההה עינת המושלמת זו היתה בחירה שווה זהב. סבלנית נעמה אנרגיה מדהימה. איך שהגיעה התחלנו בחיבוק מרגיע. היא כ"כ ק וענית.מאפרת בשיטה מדהימה של הכוכבות בחו"ל .הרגשתי אני עצמי לא היה לי שפכטל על הפנים,הכל כולל שיער ואיפור החזיקו מעמד בחום הלוהט.אני עפה עליה ואיזה כיף שהיה פנויה בתאריך שלי.
הצג עוד

חן   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
100 מתוך 100
עינת היא אישה עוצמתית עדינה ומאפרת מקצועית ברמה בינלאומית. אני כל כך מרוצה מהשירות והעבודה מהמקצועיות מהרגע הראשון שבו עינת היקרה קיבלה אותי ואת אימי בחיוך גדול בנעימות אינסופית ובעיקר המקצועיות האדירה של עינת.באיפור הכי מקצועי . עינת מאפרת באופן כל כך מדויק מקצועי. אני כל כך שמחה ומרוצה עד השמיים על הבחירה שלי בעינת כמאפרת לחתונה שלי השם יברך אותך עינת היקרה!!!
הצג עוד

gal   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
את עינת הכרתי לאחר שחיפשתי ובדקתי 9 מאפרות שונות.. חברה אמרה לי לחפש מאפרת בשיטת air brush ובמקרה מצאתי פוסט של עינת שהיא מאפרת בשיטה הזאת.אחרי שיחה קצרה היה לי ברור שאני סוגרת איתה.קודם כל היא כנה ואמיתות היא רואה כלה כבנאדם ולא ככסף, היא אומרת מה לדעתה צריך ומה לא.לי היה חשוב לעשות איפור נסיון כי אני לר מכירה את השיטה ולא את עינת, וגם לאחר האיפור נסיון שהדברים ישבו והסתכלתי בתמונות והיו לי שאלות עינת הייתה זמינה בכל רגע ורגע!!!! כל הזמן אמרה לי לא לדאוג והיא בעצמה דאגה לי ביום האירוע שאני יאכל ואשתה..ועכשיו למקצועי- לעינת יש יד ועין מדהימה היא עשתה לי איפור שלא זז למטר כל האירוע עד 2 בלילה ששטפתי עם סבון פנים כלום לא זז! לא זיעה ולא הדמעות לא נשיקות של הדודות כלום לא השפיע.מבחינת שיער היא לגמרי זרמה עם מה שרציתי והוציאה אותי יותר וואו ממה שציפיתי רצתי, קפצתי, רקדתי ועפתי באוויר והשיער? נשאר כמו שהוא גם אפילו אחרי חפיפה ראו גלים שזה מראה על איכות החומרים.כל מי שאוהבת איפור עדין- עינת היא המאפרת שלך! באמת אל תעשו זאת לעצמכן ותשימו ים חומר על הפנים לא משנה כמה נגעו בי לא הרגשתי עם איפור לשנייה.מתאים למי שרוצה להיות עם להרגיש בלי...אין כמן עינת!
הצג עוד

אחיות,   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
כשחיפשתי המלצה על מאפרת ומסרקת, קיבלתי המלצות רבות על עינת. שוחחנו בטלפון והיא היתה מאוד שירותית, אדיבה, משרת ביטחון וגילתה מקצועיות וידע רב. הרושם שנוצר התאים גם לתוצאות. ביום האירוע הרגשתי הכי יפה, נשית, טבעית ועדינה, בדיוק כפי שרציתי. לא הייתי זקוקה לבדוק אם נמרח או זז משהו, כי הכל היה עמיד והשימוש היה בחומרים איכותיים מאוד. הבנתי שיש לה ידי זהב ומאז אני מתאפרת רק אצלה, כל פעם יותר יפה מקודמתה.
הצג עוד

פםל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
חיבור ממבט ראשון!!!!! במקרה במקרה הגעתי לעינת וכבר משיחת הטלפון הראשונה היה לי ברור שזה זה! סופר מקצועית, מרגיעה, מבינה יודעת מה כן ובעיקר מה לא (וזה מצויין כשהכלה to be מתרגשת מידי) ואז ביום המיועד, עינת הגיעה מלאת אנרגיה, שמחה ובוטחת. היתה קשובה אלי לכל אורך הדרך וידעה מה נכון ואיך עדיף כדי שאשאר מאופרת ויפהפיה גם בעוד שעות רבות וכך היה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up