כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אחוזת טוסקנה אחיעזר

אחוזת טוסקנה אחיעזר

ספא
טלפון:
אתר:
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
שלומית   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
20 מתוך 100
אתמול התארחנו ב"אחוזה" רציתי לומר שהחדר היה קפוא במשך כל הטיפול קפאנו מקור הברז בג'קוזי לא עבד כלל הקירות בחדר מתקלפים המיטה חורקת על סף מתפרקת פתחו לנו את הדלת באמצע כשאנו עירומים באנו ליום כיף אינטימי ומצאנו את עצמנו מאוכזבים מבוישים בתחושת אי נוחות גדולה ובעיקר עם רצון עז ללכת לפני הזמן ואף ויתרנו על ארוחת בוקר שאתם בחרתם להגיש בצהרים מבלי לשאול את העדפתנו נראה כי בחרת בעיקר לחסוך ולא לדאוג לרווחת הלקוחות אני בטח לא אחזור בשנית אבל גם לא אחסוך ביקורת בסופו של דבר עשו לי טובה והוזלו לי ב30 שקלים שבעיני זה זלזול זו אינה לקיחת אחריות
הצג עוד

Moshe   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
40 מתוך 100
שלום בוקר טוב מרגישה צורך לתת את תגובתי למקום הזה אוירה טובה - נפלנו באמת על יום אם מזג אויר טוב ארוחת בוקר ברמה הכי הכי נמוכה שקיבלתי(אפילו נשארתי רעבה)- בחרתי לעשות טיפול ספציפי - אבל עשו לי מה שהם רוצים בקיצור לא שווה את הכסף, מקום הרמה נמוכה מאוד!!!! אפילו שהיה לי 1+1 שובר!!!!
הצג עוד

ofirshiber   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
20 מתוך 100
אני חייבת לשתף אתכם שלא תיפלו כמוני..החלטתי לעשות לבן זוגי הפתעה לסיום תקופת המבחנים ולקחתי אותו לספא אחוזת טוסקנה במושב אחיעזר. סגרתי בטלפון פרטים עם צחי שעובד שם, מסאג' 50 דק' שהייה במתחם בבריכה עד מ-- 09:00 עד 12:30 ארוחת בוקר, ג'קוזי. כמובן כשהגענו הבנו שההבדל הוא שמיים וארץ. זלזול בכסף של בני אדם! ובתור סטודנטית כאב לי מאוד להוציא סכום כזה ולהתאכזב! את הכסף כמובן הם ביקשו כשהגענו למקום ישר. במקום 50 דק' קיבלנו חצי שעה מסאג', לאחר מכן הבנו שאין לנו מים חמים בג'קוזי כי הם שכחו להדליק דוד. ביקשנו לאכול קודם ואח"כ להכנס לג'קוזי. אכלנו ומיד אח"כ ביקשו שנפנה את החדר כי הם צריכים אותו ואנשים אחרים מחכים לו. למרות הובטח לי שאני יכולה להיות שם עד 12:30. לבריכה אמרו לנו שאנו לא יכולים להיכנס כי יש מסיבת רווקות בחוץ. בקיצור הרגשה ש"עבדו עלינו" זלזול, אכזבה צחוק פשוט ככה עשו מאיתנו צחוק. אנחנו לשם לא נחזור בחיים.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up