EventPay - אישורי הגעה וסידורי הושבה לאירועים
אישורי הגעה וסידורי הושבה לחתונה
צור קשר עם בית העסק
אהבו
0
אהבתם את העסק?
לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק
דווח על בעיה בכרטיס העסק
ערוך את פרטי העסק
0
תווים
(35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:
דירוג רמקול
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
כל התחיל ונגמר בנופר. החתונה היתה מדהימה אבל נופר היא המלכה האמתית. הסבלנות היחס השירות המקצועיות. מכל החתונה המדהימה שהייתה הייתי מניחה כתר על הראש של נופר. היא עשתה לנו את החתונה , נתנה שרט ושלווה והייתה מושלמתתתתת
עשינו המון בדיקות בקשר לאישורי הגעה וסידורי הושבה משום שלקחת מהאולם לא השתלם לנו. רצינו גם חברה טובה שתעשה עבודה כמו שצריך וגם אנשים טובים. וזה היה במחיר שיכולנו להרשות את זה לעצמנו. היה לנו חשוב לקחת חברה כדי להיות בראש שקט ושלא יהיה לנו שום בלאגן במהלך הערב שגם ככה לחוץ. בחירה מצויינת שלנו. תודה רבה לשמעון היקר ששיגענו אותו לא מעט והוא היה זמין בכל שעה עם המון סובלנות. איש חם, שירותי ואיכפתי. ולדיילות המעולות שהיו לנו במהלך האירוע, עשו עבודה מדהימה.
מהשיחה הראשונה שלנו עם שמעון הבנו שמדובר במקצוען ואיתו אנחנו רוצים לעבוד! ייעץ לנו באופן הכי מקצועי!היה זמין לכל שאלה בכל שעה.נתן תחושת ביטחון וגרם לנו לתחושה שהאירוע שלנו זה האירוע שלו ומאוד חשוב לו שבכל יעבור חלק.ביום האירוע היו דיילות נעימות ומקסימות.הכל עבר מצוין!אז שמעון היקר תודה רבה לך!שמחים שבחרנו בך!
הגענו ל event pay לאחר שקיבלנו המלצות חמות מאולם שאטו ואכן היה מעולה. התוכנה קלה לתפעול כך שלא נדרשנו כלל להדרכה. אשת הקשר נופר היתה מקסימה ואדיבה, וענתה לנו לכל פניה באופן מיידי. שירות הטלפנים עבד עד הרגע האחרון ובזכותם קיבלנו תמונת מצב אמינה על כמות המוזמנים שצפויים להגיע. הדיילות היו אדיבות, הקפידו על רישום מדוייק של הנכנסים לארוע ולא עזבו עד שכל האורחים ישבו במקומם. הרגשנו בטוחים ורגועים.ממליצים בחום!
שירות מדהים. היו זמינים כמעט בכל שעה כדי לענות לכל שאלה, לכל בקשה, עשו מעל ומעבר למה שהיו צריכים ונתנו לנו הרבה טיפים שימושיים לגביי איך לנהל את כל עניין ההושבה ולחסוך מנות בהתחייבות.
אני רוצה להמליץ מכל הלב על eventpay לאישורי הגעה וסידורי הושבה!
עבדתי מול שמעון במהלך השבועיים לפניי החתונה, הוא תמיד היה זמין, היה נעים, עשה עבודה מקצועית ויש להם אתר ממש נוח לעבודה.
אז רק בגלל שאני לא ידעתי עם מי כדאי לעבוד אני רושמת פה כדיי שיהיה לכם סדר בחתונה 😊🧡
שמעון איזה בנאדם אגדה! היה שם בשבילנו תמיד, הציע ונתן לנו לשנות את ההודעה שנשלחת לפי מה שמתאים לנו. לקח לי מלא זמן לסגור אישורי הגעה והוא חיכה בסבלנות שנסגור איתו. הוא היה מדויק כל כך, ולא ויתר על התקשרות לאנשים. לא הציק להם ואנשים אמרו שהיה להם ממש נעים. המערכת שלו נגישה ומדהימה וממש התמכרנו לאתר שלו. ממליצה בטירוף!!
הגעתי לשמעון בעקבות המלצה של חברה ואחרי שיחה איתו ידעתי מיד שאני רוצה להפקיד את אישורי ההגעה וההושבות בידיו.
המערכת אישורים והושבות סופר נוחה ונגישה, התעדכנו און ליין באישורים, רואים ששמעון והצוות שלו באמת עשו את כל המאמץ כדי להשיג את כל האנשים!
הוא חסך לנו כל כך הרבה כאב ראש והיה שם בשבילנו בזמינות מיידית. בזכותו כל העניין של ההושבה הפך מסיוט לפשטות!
הוא הגיע ביום של החתונה עם עוד 2 וכל ההתנהלות הייתה מדויקת, ההושבה הייתה מהירה ויעילה.
לקחנו את החברה לטובת אישורי הגעה. הפידבקים שקיבלנו היו מדוייקים, המשיכו להשיג אנשים לפי לוחות הזמנים שהגדירו והייתה היענו של 100% מהרשומות. שמעון מאוד נעים ומקצועי.
20 מתוך 100
גרוע מאוד!! נתחיל במה כן היה טוב - אישורי ההגעה, מנסים כמה וכמה פעמים כל מספר, כולל תיעוד, עבודה טובה ( אבל זה מרכיב מאוד שולי בשירות שקניתי ולכן לא מאוד משפיע).
מה לא היה טוב ?
1. לא יודע איך, זו החברה הראשונה שיוצא שעל 403 אורחים שהגיעו הושבו אנשים על 420 כיסאות ע"י החברה (עשינו פתיחה 402 באולם- נעשה שימוש ברזרבה!!). היה עדיף שאנשים יישבו לבד, זה בטח היה יוצא נזק פחות גדול,אם בכלל.( גם שלמנו 1800 שקל כדי לחסוך במנות וגם ייצא שזה רק הגדיל את כמות ה"חורים" במקום לסתום אותם). 2. ביקשנו משמעון (והוא הסכים), וגם מהדיילות ביום האירוע, לחלק לכל אורחת שמקבלת מהן פתק של שולחן, גם מניפה שהכנו . הגיעו 403 אורחים, הוכנו 250 מניפות , חולקו רק 70 מניפות! כשאחי ראה שהן לא מחלקות, הוא העיר להן, אבל הן המשיכו לא לחלק מיד כהוא עבר לטפל במשהו אחר. 3. כשאני נכנסתי לאולם לאחר החופה, ושאלתי את מנהלת האירוע מדוע הכל בלאגן, ויש חורים , ויש שימוש ברזרבה , אז היא לא ידעה מה להגיד מלבד "אנשים בצפון לא ממושמעים" , כאילו הם כלבים או משהו כזה. ( אם אתם יודעים שאנשים בצפון לא "ממושמעים" , ונגיד שכך הדבר, מדוע לקחתם את העבודה הזו? שום דבר בסגנון של יש לנו קושי עם אנשים מהצפון לא נאמר כסגרנו חוזה- ובצדק, הם אוכלוסיה רגילה לכל דבר, לא מדובר בהושבה מיוחדת, אוכלוסיה מעורבת לכל דבר).
מרוב שלא ידעה מה להגיד מלבד המשפט המטופש הזה, היא קראה לרב המלצרים של האולם שידבר איתי, כי היא לא ידעה מה להגיד, פשוט כך. 4.כשסגרנו עם שמעון על ניהול האירוע הוא תמיד הזכיר איך הוא מנהל את האירוע ,והשתמש תמיד במילה "אנחנו" כשדיבר עליו ועל הדיילות , ולבסוף הגיעה מישהי מטעמו עם 2 דיילים\ות, שלא ידעו לימינם ולשמאלם. 5. קבלנו מלא מעט אורחים פידבק מאוד שלילי על חברת ההושבה, האורחים הרגישו שמדובר בחבר'ה לא מקצועיים בעליל ( ואלה לא מילים שלנו, ושמענו אותם מכמה אורחים שונים). היו עוד כמה דברים "קטנים" שלא אהבנו כמו זה שאת סגנון ההודעה שנשלחת ביום החתונה וביום שלאחריה שמעון שלח לנו לאשר באותו היום במקום לסכם עליו מראש כדי שלא נתעסק בזה ביום החתונה וביום שאחריו , וגם שלטים על השולחנות שאמר שיביא כי אין באולם,ובסוף לא היו, אבל אלו באמת באמת דברים קטנים וזניחים שכבר לא השפיעו על האכזבה שלנו ועל הציון שלנו. בסופו של דבר, אם מדובר בחברה שכזו, אנחנו באמת באמת ממצליצים שלא לשכור שירות אלא לתת לאורחים להסתדר לבד ולבקש מחבר/קרוב משפחה שינסה קצת לסדר מה שיוכל, זה לבטח ייגרום הרבה פחות נזק ( 17 מנות נזק!!) וגם תחסכו 1800 שקל על ניהול כושל שיבזה אתכם מול האורחים שלכם.