כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
EventPay - אישורי הגעה וסידורי הושבה לאירועים

EventPay - אישורי הגעה וסידורי הושבה לאירועים

אישורי הגעה וסידורי הושבה לחתונה
טלפון:0505270152
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Sharon   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הגענו ל event pay לאחר שקיבלנו המלצות חמות מאולם שאטו ואכן היה מעולה. התוכנה קלה לתפעול כך שלא נדרשנו כלל להדרכה. אשת הקשר נופר היתה מקסימה ואדיבה, וענתה לנו לכל פניה באופן מיידי. שירות הטלפנים עבד עד הרגע האחרון ובזכותם קיבלנו תמונת מצב אמינה על כמות המוזמנים שצפויים להגיע. הדיילות היו אדיבות, הקפידו על רישום מדוייק של הנכנסים לארוע ולא עזבו עד שכל האורחים ישבו במקומם. הרגשנו בטוחים ורגועים.ממליצים בחום!
הצג עוד

סהר ומעין   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
שירות מדהים. היו זמינים כמעט בכל שעה כדי לענות לכל שאלה, לכל בקשה, עשו מעל ומעבר למה שהיו צריכים ונתנו לנו הרבה טיפים שימושיים לגביי איך לנהל את כל עניין ההושבה ולחסוך מנות בהתחייבות.

Meshi   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אני רוצה להמליץ מכל הלב על eventpay לאישורי הגעה וסידורי הושבה! עבדתי מול שמעון במהלך השבועיים לפניי החתונה, הוא תמיד היה זמין, היה נעים, עשה עבודה מקצועית ויש להם אתר ממש נוח לעבודה. אז רק בגלל שאני לא ידעתי עם מי כדאי לעבוד אני רושמת פה כדיי שיהיה לכם סדר בחתונה 😊🧡
הצג עוד

May   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
שמעון איזה בנאדם אגדה! היה שם בשבילנו תמיד, הציע ונתן לנו לשנות את ההודעה שנשלחת לפי מה שמתאים לנו. לקח לי מלא זמן לסגור אישורי הגעה והוא חיכה בסבלנות שנסגור איתו. הוא היה מדויק כל כך, ולא ויתר על התקשרות לאנשים. לא הציק להם ואנשים אמרו שהיה להם ממש נעים. המערכת שלו נגישה ומדהימה וממש התמכרנו לאתר שלו. ממליצה בטירוף!!
הצג עוד

יפית   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לשמעון בעקבות המלצה של חברה ואחרי שיחה איתו ידעתי מיד שאני רוצה להפקיד את אישורי ההגעה וההושבות בידיו. המערכת אישורים והושבות סופר נוחה ונגישה, התעדכנו און ליין באישורים, רואים ששמעון והצוות שלו באמת עשו את כל המאמץ כדי להשיג את כל האנשים! הוא חסך לנו כל כך הרבה כאב ראש והיה שם בשבילנו בזמינות מיידית. בזכותו כל העניין של ההושבה הפך מסיוט לפשטות! הוא הגיע ביום של החתונה עם עוד 2 וכל ההתנהלות הייתה מדויקת, ההושבה הייתה מהירה ויעילה.
הצג עוד

Danielle   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
לקחנו את החברה לטובת אישורי הגעה. הפידבקים שקיבלנו היו מדוייקים, המשיכו להשיג אנשים לפי לוחות הזמנים שהגדירו והייתה היענו של 100% מהרשומות. שמעון מאוד נעים ומקצועי.
הצג עוד

idanmor88   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
20 מתוך 100
גרוע מאוד!! נתחיל במה כן היה טוב - אישורי ההגעה, מנסים כמה וכמה פעמים כל מספר, כולל תיעוד, עבודה טובה ( אבל זה מרכיב מאוד שולי בשירות שקניתי ולכן לא מאוד משפיע). מה לא היה טוב ? 1. לא יודע איך, זו החברה הראשונה שיוצא שעל 403 אורחים שהגיעו הושבו אנשים על 420 כיסאות ע"י החברה (עשינו פתיחה 402 באולם- נעשה שימוש ברזרבה!!). היה עדיף שאנשים יישבו לבד, זה בטח היה יוצא נזק פחות גדול,אם בכלל.( גם שלמנו 1800 שקל כדי לחסוך במנות וגם ייצא שזה רק הגדיל את כמות ה"חורים" במקום לסתום אותם). 2. ביקשנו משמעון (והוא הסכים), וגם מהדיילות ביום האירוע, לחלק לכל אורחת שמקבלת מהן פתק של שולחן, גם מניפה שהכנו . הגיעו 403 אורחים, הוכנו 250 מניפות , חולקו רק 70 מניפות! כשאחי ראה שהן לא מחלקות, הוא העיר להן, אבל הן המשיכו לא לחלק מיד כהוא עבר לטפל במשהו אחר. 3. כשאני נכנסתי לאולם לאחר החופה, ושאלתי את מנהלת האירוע מדוע הכל בלאגן, ויש חורים , ויש שימוש ברזרבה , אז היא לא ידעה מה להגיד מלבד "אנשים בצפון לא ממושמעים" , כאילו הם כלבים או משהו כזה. ( אם אתם יודעים שאנשים בצפון לא "ממושמעים" , ונגיד שכך הדבר, מדוע לקחתם את העבודה הזו? שום דבר בסגנון של יש לנו קושי עם אנשים מהצפון לא נאמר כסגרנו חוזה- ובצדק, הם אוכלוסיה רגילה לכל דבר, לא מדובר בהושבה מיוחדת, אוכלוסיה מעורבת לכל דבר). מרוב שלא ידעה מה להגיד מלבד המשפט המטופש הזה, היא קראה לרב המלצרים של האולם שידבר איתי, כי היא לא ידעה מה להגיד, פשוט כך. 4.כשסגרנו עם שמעון על ניהול האירוע הוא תמיד הזכיר איך הוא מנהל את האירוע ,והשתמש תמיד במילה "אנחנו" כשדיבר עליו ועל הדיילות , ולבסוף הגיעה מישהי מטעמו עם 2 דיילים\ות, שלא ידעו לימינם ולשמאלם. 5. קבלנו מלא מעט אורחים פידבק מאוד שלילי על חברת ההושבה, האורחים הרגישו שמדובר בחבר'ה לא מקצועיים בעליל ( ואלה לא מילים שלנו, ושמענו אותם מכמה אורחים שונים). היו עוד כמה דברים "קטנים" שלא אהבנו כמו זה שאת סגנון ההודעה שנשלחת ביום החתונה וביום שלאחריה שמעון שלח לנו לאשר באותו היום במקום לסכם עליו מראש כדי שלא נתעסק בזה ביום החתונה וביום שאחריו , וגם שלטים על השולחנות שאמר שיביא כי אין באולם,ובסוף לא היו, אבל אלו באמת באמת דברים קטנים וזניחים שכבר לא השפיעו על האכזבה שלנו ועל הציון שלנו. בסופו של דבר, אם מדובר בחברה שכזו, אנחנו באמת באמת ממצליצים שלא לשכור שירות אלא לתת לאורחים להסתדר לבד ולבקש מחבר/קרוב משפחה שינסה קצת לסדר מה שיוכל, זה לבטח ייגרום הרבה פחות נזק ( 17 מנות נזק!!) וגם תחסכו 1800 שקל על ניהול כושל שיבזה אתכם מול האורחים שלכם.
הצג עוד

Omer   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
את ההמלצה הזו היה חשוב לנו לכתוב עוד לפני החתונה. שבוע לפני החתונה קיבלנו תמונה כמעט מלאה של האורחים העתידים להגיע אלייה והכל בשיתוף מלא , ברגישות ובנעימות. שמעון היה עם היד על הדופק ובתוך שלושה ימים סיפק לנו את תמונת המצב. משמח לדעת שיש עוד אנשים אדיבים ונחמדים בעולם.
הצג עוד

שיר   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
מהרגע הראשון היה לנו חוויה מעולה עם שמעון. התחלנו את אישורי ההגעה 10 ימים לפני האירוע ושמעון והצוות שלו עשו עבודה מדהימה, מהירה ומדוייקת! ביום האירוע שמעון תקתק את ההושבה באולם בצורה מופתית, כך שלכולם היה איפה לשבת ואנו לא שילמנו מחיר מיותר על מקומות פנויים. והכי חשוב- בכל התהליך שמעון היה זמין אלינו 24 שעות ביממה! התקשרנו אליו לפחות 10 פעמים ביום לפני האירוע והוא תמיד ענה והיחס היה נעים מאוד! היה תענוג לעבוד איתך תודה! שיר ושי
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
קיבלנו אחלה שירות משמעון! החברה השיגה לנו תשובות מכל האורחים כבר שבוע לפני הארוע ועשו עבודה נהדרת! תודה רבה מומלץ בחום עדי ואלעד 27.3.18

להמשך גלישה באתר
up