כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

קמיאלה

קמיאלה

שמלות כלה
טלפון:0546862594
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Viktoria   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
לקמיאלה (קמיל ואלה) הגעתי מהמלצות של כלות בכלות אורבניות וזה היה מדהים כמה הן נעימות, רגועות ומכילות והכי חשוב באמת שם בשבילך בתור כלה אני מאד מרוצה מכך שסגרתי איתן ובחרתי לתפור ולעצב אצלן את השמלה שלי מ0 בהחלט תמורה משתלמת מאד למחיר שהן מציאות
הצג עוד

דנה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
וואו. הן הבחירה הטובה ביותר שניתן לעשות ליום החתונה. סטודיו קסום עם שתי מעצבות מדהימות!!! מהרגע הראשון הן הבינו אותי וזרמו איתי ונתנו לי להרגיש הכי בנוח שאפשר. התהליך היה קסום, קמיל ואלה הקשיבו לבקשות שלי, גרמו לי להרגיש בנוח במדידות ועיצבו את שמלת חלומותיי!! ביום החתונה ולאחר החתונה קיבלתי אינספור של מחמאות על השמלה וכמה שהיא יפיפיה ויושבת מדהים ועל זמנית.
הצג עוד

hadar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
ההיכרות עם קמיאלה הייתה כל כך אקראית, חיפשתי ללכת לראות שמלות כלה בזמן מאוד ספונטני (בהתראה של שעתיים לפני ההגעה לפגישה). חיפשתי בפייסבוק שמלות כלה באיזור נתניה והם פשוט עלו לי בחיפוש. האמת שבגלל המחירים הזולים לא ציפיתי ליותר מידי, וגם כשאמרתי למלווה שלי להצטרף אלי שנינו היינו מאוד פסימיות ובטוחות שלא אמצא כלום חוץ מאולי שמלת כלה שנייה קלילה. אבל כשהגענו הופתענו לגלות שיש אצלן הכל מהכל!! וקניתי 3 שמלות מרוב שכולן היום מעלפותת. תכננתי לקנות רק 2 אבל פשוט לא יכולתי לוותר גם על השלישית. כל שמלה שם שונה מהשנייה, קיימים מגוון ענק של סגנונות, גם מנצנצות גם חלקות גם צמודות גם קצפות פשוט הכל מהכל! כל כלה חייבת לעבור אצל קמיאלה!!
הצג עוד

litalhuber2   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
קמיל ואלה פשוט מדהימות, מלאות סבלנות והכי חשוב יודעות להתאים לכל אחת את השמלה שהכי תחמיא למבנה הגוף שלה - במיוחד שאת בחודש החמישי להריון שלך :) אני הכי מאושרת שבחרתי בקמיאלה ליום המיוחד שלי, גרפתי כלכך הרבה מחמאות ונראיתי כמו נסיכה מהאגדות ליום אחד
הצג עוד

נופר   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
קמיל ואלה מקסימות ביותר כ"כ נהנתי בחברתן קמיאלה היה המקום הראשון והאחרון שהגעתי מהשניה הראשונה הן קלטו מה אני רוצה והצליחו להתאים בצורה מושלמת למבנה הגוף שלי. כמה ימים לפני החתונה נאלצנו לדחות את האירוע אבל כן לקיים את הטקס בבית כנסת בעקבות התפרצות הקורונה הן התעניינו והציעו לתת לי את ההינומה ללא עלות מחווה מאוד יפה מצידן. השמלה יצאה מושלמת קיבלתי המון מחמאות וזו השמלה שדימיינתי מההתחלה. קמיאלה אלופות כל מי שהייתה/תהיה תזכה אני יצאתי מרוצה.
הצג עוד

adida_edri   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מאיפה להתחיל.... בן הזוג שלי שלח לי מספר שמות של חנויות כי החתונה עוד חודש ועדיין לא מצאתי שמלה. חיפוש מהיר בפייסבוק והגעתי אליהן. באתר היו המון שמלות ולא ממש מצאתי את עצמי בכל זה. החלטתי ללכת אליהן. המבחר שמלות שיש בחנות לא משקף את מה שיש בפייסבוק / אינסטגרם -יש המון שמלות ואין סיכוי שלא תמצאי שם את השמלה שחלמת עליה. תוך 5 דק' מצאתי את השמלה שרציתי. לקחתי שמלה וחצי (חצאית נשלפת) והייתי הכי מאושרת בעולם. קמיל ואלה נותנות תחושה הכי טובה ומרגיעה. הן תמיד שם לכל שאלה ודאגה ויש על מי לסמוך. מבחינה מקצועית- היה לי קצת קשה כי השמלה הייתה בהתחלה מעט חשופה (בשבילי) והן הגיעו איתי בדיוק לתוצאה שרציתי. השמלה ישבה מושלם והייתה לי נוחה מאוד.
הצג עוד

danit   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
לקמיאלה הגעתי אחרי חיפוש מתיש במקומות שלא מצאתי את עצמי בהם מבחינת הסגנון והמחירים שהיו הזויים לחלוטין.. הגעתי לקמיל ואלה וישר הרגשתי שזה המקום! היה אחלה וייב והן ידעו לקרוא אותי ולמצוא בדיוק מה שמתאים לי השרות נהדר השמלה מושלמת מבחינת העיצוב ואיכות הבד והמחיר ללא תחרות.
הצג עוד

sharonsk2013   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
קמיל ואלה המהממות שגרמו לי להרגיש כמו נסיכה!
הצג עוד

שיר   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
קמיאלה זה המקום הראשון (והיחידי) בחיפוש שמלת הכלה שלי. כשנכנסתי לסטודיו בפעם הראשונה קמיל ואלה קיבלו אותי בהמון חום ואהבה, ישר כשראו אותי הן ידעו בדיוק איזו שמלה להתאים לי, השמלה הראשונה שמדדתי התאימה לי בצורה מושלמת. מדדתי עוד כמה סגנונות שונים אבל חזרתי לגזרה הראשונה. החלטתי לא ללכת למקומות נוספים כי מאוד אהבתי את השמלה ולבסוף השכרתי מהן שמלה וחצי. בכל מדידה שהגעתי ממש הרגשתי קבלת פנים חמה ואוהבת, הרגשתי כאילו אני מגיעה לאחיות הגדולות שלי 😃 השמלה יצאה מושלמתתתתת, קיבלתי המון מחמאות, קמיל ואלה פרפקציוניסטיות ועד שהשמלה לא ישבה עליי בול כמו שצריך הן לא נתנו לי לצאת מהסטודיו😛 הן גרמו לי להרגיש ממש כמו נסיכה⁦♥️⁩ ממליצה בהמון המון אהבהההה!!!
הצג עוד

Gili   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
קמיל ואלה המדהימות! שכנראה יש להן כוחות על ואיכשהו הצליחו לתפור בפחות מחודשיים את שמלת החלומות.. אין עליכן! ממליצה בחום היה פשוט כיף להגיע למדידות, המחיר מעולה והכי חשוב יצאתי עם השמלה המושלמת שכולם אמרו שהיא הכי אני. אין לי מושג איך עשיתן את זה אבל לגמרי הצלחתן! תודה על הכל 💗
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up