כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
פורט 15 - בית לאירועים ביפו על הים

פורט 15 - בית לאירועים ביפו על הים

אולמות וגני אירועים
טלפון:0723926894
90
98 מתוך 100
לפי 80 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 7 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
אלמוג   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו לפגישה בפורט בינואר 2020, מיד התאהבנו במראה של המקום- מבנה ערבי ישן ומעוצב מהמם עם גג שמשקיף על כל תל אביב וקו הים. החתונה שלנו נדחתה ממרץ ליולי בשל הקורונה והפורט ליווה אותנו בכל התהליך ברגישות ובהתחשבות. האירוע עצמו היה מהמם מכל הבחינות!!! קיבלנו המון מחמאות על הנראות של המקום, האוכל המצוין (קייטרינג קסם הקרמל), ועל כל ההתנהלות! מאושרים שבחרנו במקום הזה!!!
הצג עוד

Sara Lee Lulu   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
האמת מהרגע שראיתי את המקום ידעתי ששם אני רוצה להתחתן, מקום יפייפה עם אווירה טובה של יפו העתיקה הצוות נתן לי שירות ברמה גבוה ועבדתי בהמון חתונות בחיי , תיקתקו את האירוע כך שלא הייתי צריכה לדאוג מכלום רק להנות, צודה על חתונה של החלומות, מקום מושלם לחתונות אינטימיות עד 300 איש
הצג עוד

idanwtzafrir   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
95 מתוך 100
מהשיחת טלפון הראשונה הרגשנו וויב מאד נוח. ברגע שהגענו לראות את המקום ידענו שזה זה! מקום מהמם, צוות מהמם שמתאמץ יותר ממה שחשבנו שדרשנו. אם הגעתם למתן ומידן אתם בידיים טובות. אחרי האירוע, המשפחות והאורחים גם אמרו שהמקום נדיר ומושלם וזה כיף לדעת שכולם נהנו ולא רק אנחנו :) אם אתם רוצים להבין קצת למה כולם מתלהבים מהמקום: https://www.4panorama.co.il/virtual-tour/view/1133?s=8
הצג עוד

nogos58   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
ראשית המקום מדהים ביופיו, מיקום מושלם, במיוחד הגג שצופה לנוף עוצר נשימה. צוות המשרד קשוב, אדיב, הבין מה אנחנו צריכים. מנהל האירוע מתן פשוט נסיך , נתן לנו להרגיש הכי טוב שיש. אנחנו שמחים כל כך שבחרנו בפורט מכל הבחינות!! המחיר שווה בעד התמורה , לאחר שבררנו עם המון מקומות במרכז הבנו זאת.
הצג עוד

yaelhashai   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
זהו אירוע בריתה מיוחד ,שהחלטנו לא להתפשר אלא ללכת על הטוב ביותר, המקום המיקום האנשים שמלווים מעיין מידן ויעקוב היו פשוט ואוו תוך שבועיים הוקם אירוע מתוקתק ומיוחד עם כל המשתמע.. אירוע צהריים שישי המון מוזמנים מאושרים, האוכל היה מעולה האוירה - ואוו איזו אוירה. אווירה של יוקרה קלאס ויופי תל אביבי יפואי באויר. צלם מוכשר אמיר ,דיגי בעל טעם כיפי ומהנה.ואורחים מיוחדים שבאו לשמוח . כל מה שאכתוב לא יספיק לתאר את גודל היופי והמיקצועיות של המקום המופלא פורט 15 . תודה ענקית מעיין שליוות אותנו במיקצועיות ובאהבה (לא ברור מאיליו) לפורט 15 ליעקוב מידן לבר קוקטיילים איתמר ,לשף והאוכל הטעים של קסם הקרמל ,לצלם אמיר לדיגי המקסיחתימה טובה ותודה תודה על אירוע מושלם. ממליצה בחום על המקום מוזמנים להתקשר לשאול וסתם לשמוע את הואוו בקולי יעלי
הצג עוד

Lee   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
We had an absolutely incredible experience at Port 15. My husband and I live in London so planning a wedding from abroad has many difficulties. Meidan at Port 15 was readily available for all of our (many) questions and queeries. We only spend a few days at the venue collectively and managed to plan the whole wedding from start to finish without any stress. The service was amazing and we 100% made the right choice getting married at this venue. The team, including Matan made sure that absolutely everything on the day went smoothly and was exactly what we wanted. Port 15 made our wedding everything we wanted and more. We would 100% recommend this unique, one of a kind, beautiful venue to anyone hoping to have special event.
הצג עוד

אור   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
60 מתוך 100
בסופו של דבר יצאנו מאוכזבים, החלטנו שעל המקום לא מתפשרים למרות המחיר הלא זול של תל אביב ובחרנו בפורט 15. הפורט הוא אחד ויחיד באמת, המרפסת היא מדהימה ביופייה וכולם עפו עליה! המקום עצמו מהמם וממש מיוחד! עם זאת, היו המון בעיות. קודם כל מבחינת חנייה, לפורט אין חנייה זמינה שקרובה לאולם עצמו, לכן הם מציאים אופציה של שאטלים מנמל יפו על ידי ספק חיצוני שהם עובדים איתנו אבל זה פשוט ממש לא עבד ואפילו הרס, נהג השאטלים השאיר את האורחים רחוק מהאולם גם אישה נכה! פשוט הוריד אותם באמצע הכביש כי לא הצליח להיכנס לפורט במהירות עקב העבודות ביפו ממש ביזיון, מעבר לכך בחזור הוא לא היה זמין כפי שהבטיחו לנו והאורחים לקחו מוניות לרכבים, כפיצוי הורידו לנו את המע"מ מהמחיר דבר שממש לא עונה על עוגמת הנפש שהייתה מסביב לדבר. מעבר לכך, האולם היה פשוט קטן מידי, לבסוף הגיעו לחתונה כ270 בערך והמקום היה מפוצץ מידי, כיוון שאנשים ישבו בשולחנות גב אל גב והיה כל כך צפוף הם לא הצליחו להיכנס למקום שלהם ופשוט הלכו לשבת ברזבות, דבר שגרם לנו להרבה סיבוכים בספירת הרזבות והרבה בלגן בסידורי הושבה, למרות שבנינו את סידורי ההושבה נעזרו בפורט ואמרו לנו שהם תמיד מושיבים ככה ולא יהיה בעיה של מקום. מעבר לכך, לחלק מהאנשים נגמרו המנות, אנשים ביקשנו מנה ראשונה ואמרו שנגמר? בסופו של דבר לעומת המחיר ששילמנו יצאנו מאוכזבים מרגישים שלא קיבלנו תמורה גבוהה למחיר.
הצג עוד

rociocelia   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
עכשיו, שעבר קצת זמן והתאוששנו, אשמח מאוד להמליץ על פורט 15, דבר ראשון מקום מדהים ביופיו!! המבנה עם הקשתות מאוד מיוחד ושמור, הגג המהמם עם הנוף הכי יפה של יפו ותל אביב. תודה לצוות האדיב והמקצועי של הפורט שהפך את התהליך לחוויה נעימה עד מאוד! :) הכל טיקטק כמו שצריך פשוט נהננו, האוכל היה מצוין האורחים לא הפסיקו לשבח את המקום ואת האוכל. אז תודה רבה לכל הנוגעים בדבר לערב מדהים!
הצג עוד

Shuli   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
65 מתוך 100
הנציגה הייתה לא משהו בכלל, כל השאר היו סבבה לגמרי.
הצג עוד

אבי וגרטה   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
מהרגע שנכנסנו לפורט זה הרגיש זה! גלית המקסימה, הפכה את ההחלטה לאפילו קלה יותר:)
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up