כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
מאיה אמדו
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Eden   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
נפגשנו עם מספר צלמים אבל מהרגע הראשון בפגישה עם מאיה היה לנו ברור שאנחנו הולכים לסגור איתה. אין לתאר את היום שלנו במילה אחת אבל מבחינתנו זה גבל בשלמות! היא הייתה כל כך קשובה לנו וגרמה לנו להרגיש הכי בנוח בעולם וזרמה עם כל השטויות שלנו (ויש לציין שהיו דיי הרבה כאלו!). הוייבים שלה התאימו לנו בול ליום המאושר שלנו, כל כך שמחים שבחרנו בה!
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
לפני כל ההמלצה, תסגרו איתה עכשיו!!!התחתנו ב 7.6 באשקלון, הגענו אל מאיה דרך האינטרנט לאחר חיפושים ארוכים של צלמים, קבענו איתה זום וכבר אז ידענו שנבחר בה. מאיה מדהימה ברמות! אדיבה, מקצועית, קלילה, ידעה לכוון אותנו ולעזור לנו בכל התהליך, הסבירה בדיוק מה הולך להיות והיתה הכי מאורגנת שיש ואפילו עזרה לנו והמליצה גם על צלמי וידאו. ביום החתונה היא הגיעה לצלם אותנו והיתה פשוט מדהימה!!!! היא הצליחה לתפוס רגעים בצורה מושלמת ומדויקת והכל נראה כל כך טבעי (שזה היה הכי חשוב לנו בצילום) ובנוסף, היא נתנה לנו הרגשה ממש טובה ורגועה אפילו שאנחנו זוג שלא מצטלם כמעט בכלל והיינו מאוד בלחץ מהסיטואציה! מעבר לזה שהיא מהממת ומצחיקה בטירוף, עשתה לנו גם תמונות מצחיקות וממש הרימה את האווירה עם כולם!בשורה התחתונה, ממליצים בחוםםםםםםם (צירפתי את התמונות!- מדברות בעד עצמן) ואם אתם מתלבטים או יש לכם שאלות, שלחו לה הודעה אני בטוחה שהיא תוכל לסייעמאיוש אנחנו אוהבים אותך ברמות ותודה על הכל❤️
הצג עוד

עפרה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
האישיות והמקצועיות של מאיה הביאו אותנו להרגיש הכי בנוח בעולם מול המצלמה, ומי היה מאמין עלינו. כנל לגבי המשפחות. בקושי הרגשנו אותה באירוע, למרות שהיא היתה שם כל הזמן בכל הרגעים ששווים תיעוד ובכל הזויות הנכונות. כבר מהיום של צילומי הזוגיות, התחברנו לאנרגיה שלה והרגשנו שיש על מי לסמוך. והתרגשנו כל כך מהתוצאות, שעכשיו אנחנו בכלל רגועות, ובטוחות שהתוצאה הסופית תהיה יצירת מופת. אין כמוך מאיה! אוהבות מעריכות ומודות לך מאוד, עפרה וענבר ❤️❤️
הצג עוד

עדי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אל מאיה הגענו דרך המלצה של האולם בו התחתנו. חששנו מאוד מלבחור צלם לאירוע כי גם אני וגם בן זוגי לא אוהבים להצטלם. אהבנו מאוד את הסגנון של מאיה וסגרנו דרכה בנוסף לצילום סטילס גם: צילומי זוגיות, צלם ווידיאו- רונן אבייב, צלם מגנטים- עידן סבח ואלבומים אין מילים לתאר כמה היינו מרוצים מהבחירה הזו! קודם כל ההחלטה לעשות צילומי זוגיות לפני החתונה הרגיעה אותנו מאוד, מאיה הייתה מעולה! הצליחה לשחרר את שנינו והתאהבנו בתמונות שיצאו ובאמת היה לנו כיף! ככה שלחתונה כבר הגענו הרבה יותר רגועים אין מה לומר בכלל על התפקוד שלה בחתונה, איזה מקצוענות, איזה רוגע ובאמת כישרון לתפוס את הרגעים הנכונים! לא הרגשנו שמאיה מביימת אותנו לרגע אלא תופסת רגעים טבעיים גם הצוות שהגיע איתה, מוכשרים אחד אחד! הצלם מגנטים עידן סבח היה פשוט הורס! הרים את הרחבה וכולם עפו עליהם! רונן אבייב הצלם ווידיאו היה מקסים ומרגיע! הוא הביא גם רחפן לצילומים לפני החתונה ובאמת שנהנינו איתו! קיבלנו מלא מחמאות וכל האורחים יצאו עם שלל מגנטים מהמם! שלא נדבר על זה שאנחנו גם קיבלנו בסוף הערב כמות מגנטים לא נורמלית עם חלק מהתמונות מהצילומים לפני החתונה ככה שזו מזכרת שכיף לקבל ישר אחרי האירוע עד שיגיעו שאר התמונות אחת ההחלטות הכי חכמות שלנו היה לסגור עם מאיה והצוות!
הצג עוד

פיטר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
התחתנו החודש ב3.2 , חיפשנו צלם מגנטים והגענו למאיה. מהרגע הראשון היה בנינו חיבור, היא הייתה מאוד נחמדה, עשתה מאמץ כדי שתוכל להיות פנויה בתאריך שביקשנו למרות הלו״ז הצפוף שלה, היא ישר הבינה את האוירה הכללית שלנו והיא הייתה זמינה לאורך כל הדרך, מהרגע שסגרנו את התאריך ועד לרגע שניגמר האירוע. עד עכשיו אנחנו מקבלים מחמאות על איכות המגנטים עצמם ומעבר לזה על הצילומים! מאיה היא אמנית וצלמת אדירה, ככה שהמגנטים שאנחנו זכינו לקבל לא היו פריימים גנרים אלא תפיסה של רגעים אמיתיים ולא מבויימים. בנוסף לבקשות האורחים הרגילות של להצטלם פה ולהצטלם עם ההוא, היא דאגה לתעד ערימות של רגעים בכל שלב ושלב בחתונה.
הצג עוד

rotem   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מאיה הייתה הצלמת סטילס באירוע שלנו (לא מגנטים). שמחנו ממש שבחרנו בה, אנחנו אנשים קצת יותר ביישנים שהסיטואציה לא נוחה להם, עם מאיה זה היה מעולה. היא מקסימה, קלילה, מקצועית, גרמה לנו להרגיש בנוח וטבעי. קבלנו המון פידבקים מהאורחים על כמה שהיא הייתה נעימה ומקסימה. התמונות יצאו מעולות ומקצועיות. ממליצים בחום!
הצג עוד

אור דורון   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מאיה מוכשרת בקטע אחר, והבחורה הכי קולית עלי אדמות! שמרה איתנו על קשר לאורך כל הדחיות (דחינו פעמיים בגלל הקורונה), והציעה לנו לעשות איתה צילומי זוגיות כדי להרים את מצב הרוח. הביאה איתה טון של אנרגיות, הכי נהנינו איתה בעולם! ככה היה גם בחתונה עצמה. מתעדת רגעים טבעיים ויפים, יודעת להקליל את האווירה, ושמה דגש על כל הדברים שביקשנו. המשפחות והחברים שלנו עפו עליה, היתה חלק בלתי נפרד מהאירוע, כולם הרגישו בנוח להצטלם איתה וגם לרקוד איתה ברחבה ממש עד הסוף. בקיצור שרופות עלייך!
הצג עוד

Doron   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הגענו למאיה המהממת דרך המלצה מחברה. וואו וואו וואו איזה קסם מהלך! איזה וויבים טובים! מאיה הגיעה למקום ההתארגנות בצהריים וליוותה אותנו לאורך כל היום. מאיה סבלנית, מצחיקה ונעימה. אנחנו זוג שלא אוהב להצטלם, ומאיה גרמה לנו להרגיש בנוח לאורך כל האירוע. כל החברים והמשפחה התלהבו ממנה ומהאנרגיות שהיא הביאה איתה! אנחנו שרופים עליה ומאושרים שבחרנו בה לעבור איתנו את היום שלנו❤️ תעשו לעצמכם טובה ותקחו אותה לאירוע שלכם!
הצג עוד

מיכלוחיים   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מאיה הצלמת המהממת שלנו! אחד הדברים שהיו הכי חשובים לנו בחתונה זה התמונות. כשראיתי את העבודות של מאיה לא היה לי ספק שהיא האחת בשבילנו וכמובן ששמחתי לשמוע שהיא פנויה. עוד משלבי התכנון של החתונה מאיה תמיד היתה עם יד על הדופק, שלחה לו"ז מאורגן ומתוקתק ליום האירוע וגרמה לי לתחושת רוגע וביטחון. בצילומים הרגשתי בנוח והיתה אווירה נעימה ומשוחררת וגם בחתונה מאיה וג'וני היו זמינים לכל בקשה עם סבלנות ומקצועיות. מאיה יקרה, עוד לא סיימנו את התהליך אבל כבר מעכשיו אני אומרת לך תודה ענקית.
הצג עוד

Lital   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
זכינו שמאיה האלופה תתעד את היום שלנו עם הכישרון האדיר ועם האנרגיה המדהימה שלה! היה לנו תהליך מדהים איתה ונהננו לאורך כל הדרך! גם בצילומי זוגיות וגם ביום של החתונה מאיה הצליחה לגרום לנו להרגיש כל כך בנוח ולהנות מהצילומים אפילו שזה לא בא לנו הכי טבעי. אם לשפוט לפי התוצאות של צילומי הזוגיות, אנחנו בטוחים שגם התמונות מהחתונה יהיו תמונות מהסרטים!!! בזכות מאיה יהיו לנו מזכרות מדהימות לכל החיים! מאיה היא כישרון אמיתי ואישה מדהימה ומיוחדת!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up