כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
נדב כהן יונתן

נדב כהן יונתן

צלמי סטילס
טלפון:0547722090
98
99 מתוך 100
לפי 523 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 4 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
שיר   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
את נדב החתן פגש במקרה בטיול בירקון והיה חיבור מיידי. כבר בפגישה נתן לנו הרגשה של מישהו מקצועי שאפשר לסמוך עליו. נדב הגיע עם צלם וידאו חייכן ומקסים, היה חשוב לו כל כמה זמן להראות לנו את מה שצילם לראות שאנחנו מבינים את הוייב ומרוצים. היינו בהתחלה סקפטיים על הלוקשיינים אבל גם מגשר של קניון ידע להוציא תמונות מרהיבות!! מוכשר ברמות. ואיך יודעים שהוא לא בא רק לצלם וללכת? החתן נפצע מהנעל ונדב בעצמו חבש אותו ונתן לו הרגשה נעימה לכל אורך הצילומים גם כשלחתן לא היה נוח ללכת. מעבר למה שנדב בחר בצילומים אנחנו גם הצענו הצעות לצילום ונדב זרם על הכל, מהדבר הטיפשי ביותר. בערב עצמו קיבלנו מחמאות שהיה סבלני לכל האורחים והיה ניכר שמצלם מהלב. אז תודה!
הצג עוד

אילן מיכאלי   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
צלם סטילס + וידאו - נדב כהן יונתן והצוות✨נדב הוא אדם על טורבו, אם תרצו צלם שגם נותן אווירה כיפית, מצחיק ושיעשה לכם תמונות מדהימות ולא שגרתיות, תבחרו בנדב! בשביל שיצאו התמונות הכי טובות הוא הוביל אותי עם שמלת כלה בשדות אבל עשה את זה בקלילות ופשוט סמכתי עליו ב100%. התקשורת מולו הייתה מעולה והוא תמיד זמין. אנחנו מאודדדדד מרוצים גם מהתמונות זוגיות וגם מהעבודה של נדב והשותפים שלו במהלך האירוע!
הצג עוד

tal   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
100 מתוך 100
אני אתחיל בזה שאני לא אוהב להצטלם, אבל עם נדב זה היה שונה. הוא נתן הרגשה מצויינת, ליווה והכווין, והכל היה בטאקט כדי לתת לנו את ההרגשה הכי נעימה וטבעית, ובו זמנית להוציא את התמונות הכי מקצועיות והזכרונות הכי אוטנתיים.נהננו מהצוות של נדב מההכנסות לחתונה ועד סוף האירוע, מעבר לבעלי מקצוע הם היו מקום בטוח, ומלא ניסיון בשביל להוריד את המתח והפאניקה.תודה!
הצג עוד

סתו   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
כבר בשיחת הטלפון הראשונה לבירור ראשוני נדב היה מאוד אדיב, נעים, ברור ומסודר. נתן לנו טיפים לבחירת הצלם האידאלי ולא "דחף" את עצמו בכלל! הרגשנו בנוח לשאול שאלות ולהתייעץ בנושא הצילומים.תוך פחות משבוע קיבלנו את כל התמונות בצורה נוחה, קלה וידידותית גם ל'טכנופוביים'.נדב עובד בצורה מסודרת ומאורגנת מאוד - שימוש FORMS ובקבצים נוחים לבחירת שירים לסרטון הסופי. הכל מאוד ברור, בהיר, נעים, איכותי ומקצועי!!
הצג עוד

Nadav   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
נדב הוא הבחירה הכי טובה שעשינו בחתונה כולה! השרה עלינו ועל כל האורחים אווירה נינוחה, שהופכת אותנו ואת האירוע למרכז העניינים. ובסוף - התוצאה מדברת בעד עצמה - התמונות מיוחדות, תופסות את הרגע ומדברות את השפה שלנו. נדב קיבל אותנו בסטודיו הביתי שלו לשיחה קצרה שאחריה כבר היה ברור שההמלצות כאן באתר היו עם בסיס איתן. עבורנו הצילומים הם אינם עניין נוח, ועדיין מדובר באירוע של פעם בחיים.כחתונת חורף, בבוקר ירד גשם והתלבטנו איפה מצטלמים - נדב הצליח לקחת את הסביבה הביתית שלנו ולהפוך אותה לסט צילומים - השכונה שלנו, הפארק שלנו, החיים שלנו הפכו למקום הכי נוח להצטלם בו. משם המשכנו לנווה צדק ולים - היה יום מרגש, נינוח ומיוחד - בזכותו. החתונה עצמה - זה השלב שבו לא שמנו לב שהוא שם. הצליח לתפוס את כל האירוע בלי שאנחנו התעסקנו בדבר. המשפחה התרשמה ממנו מאוד וכולם אמרו לנו תוך כדי האירוע שהוא מקסים, רגיש ומשתלב היטב בקהל האורחים. קיבלנו ממנו המלצה לצלם מגנטים, וזו הייתה המלצה מעולה. הכי הכי חשוב - נהנו באותו יום.ולאחר מכן - התמונות מיוחדות ויישארו איתנו להמשך החיים. האלבומים מעוצבים היטב. הבחירה הכי טובה שעשינו בחתונה שלנו
הצג עוד

נופר   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
הבחירה הכי מדויקת שיכולנו לעשות! צלם מקצועי, זורם, כייפי ומוכשר מאוד התחתנו בחתונת שישי וגם במעט זמן שהיה לנו להצטלם דאג להוציא את המיטב ובאנרגיות הכי טובות שיש.יצאו לנו תמונות מהממות ובאמת שלא יכולתי לבקש יותר טוב מזה. תודה נדב ♥️
הצג עוד

MIKEY   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
צלם מדהים , תמונות מדהימות , לוקיישנים מדהימים , אין עליו בעולם !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הצג עוד

Ori   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
נדב היה הצלם הראשון שנפגשנו איתו ולא היה צורך להיפגש עם עוד צלמים אחריו- הוא מספק את כל החבילה ביחד- וידאו סטילס אלבומים, חוויה, ייחודיות ואיכות!זמין, זורם קליל התמונות הגיעו בזמן, החבר'ה עפו עליו הוא עשה אווירה נדירה במהלך היום היה נוכח ברגעים ופשוט היה הצגה!
הצג עוד

קורל   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
100 מתוך 100
אין על נדבהכל באווירה קליל. צחוקים כייפית לצד מקצועיית

אביב   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
כל מה שיש לנו להגיד על החוויה שלנו עם נדב זה- וואווווו אחד גדול.כל התהליך עם נדב היה מדהים, מהרגע הראשון שדיברנו איתו- ידענו שהוא יהיה הצלם שלנו. האנרגיות, הגישה, היצירתיות- אין דברים כאלה.היה לנו יום מושלם בזכות נדב. התחתנו ביום שישי בצהריים ולמרות שמדובר בלו"ז סופר צפוף, נדב והצוות שלו ניהלו הכל בצורה רגועה וכיפית.קצת אחרי סוף האירוע קיבלנו טעימה והתמונות היו מדהימות! מלאות ברעיונות יצירתיים.נדב נתן לנו המון שקט, חיבר אותנו לשידוכים מעולים לדן צלם וידיאו ולאורי הצלם מגנטים, קיבלנו על כל הצוות ים מחמאות!!!ממליצות בחום ענקי.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up