כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
מעיין שוורץ צלם | Maayan Schwartz Photographer

מעיין שוורץ צלם | Maayan Schwartz Photographer

צלמי סטילס
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
gila   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מאוד הביכה אותנו המחשבה שיצלמו אותנו ויביימו אותנו כמו "כל" תמונות החתונה. הבנו אנחנו רוצים וצריכים תמונות מהיום הזה וידענו שאנחנו הולכים על מישהו שלא יביים ושיהיה לנו נוח בחברתו ומעיין קלע בול ויותר ממה שדמיינו.קודם כל! מעיין הרגיש פשוט כמו חבר שבא לצלם אותנו, לאורך כל הצילומים פשוט צחק ודיבר איתנו והקליל את האווירה הגם ככה מלחיצה של היום הזה. הוא באמת היה אחד הגורמים המרגיעים. התמונות יצאו פשוט מדהימות, נראה שמעיין קלט כל אדם וכל מערכת יחסים שצילם ותיעד לנו לנצח רגעים שלא חשבנו שנזכה לראות או לזכור מהיום הזה.
הצג עוד

Nofar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
למעיין הגעתי במקרה, אחרי שראיתי המלצה וביקשתי לראות את האתר שלו. באתר שלו יש אלבומים שלמים של זוגות, וכבר משם אפשר להבין את הוויב, האיכות הטובה, הזרימה והתמונות הקלילות. מעיין דאג לצלם את כולם, לעשות אווירה ברחבה ולרקוד תוך כדי ולהקליל את האווירה. התמונות ספונטניות, לא מתאמצות, והוא הופך את היום הזה לרגוע במיוחד! התמונות הגיעו גם די מהר והוא נענה לכל בקשה שלנו וזרם איתנו בהכל למרות הדחיות הרבות בעקבות הקורונה :) אלוף - מרוצים מאוד!
הצג עוד

דפנה   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
אז ככה, את מעיין לקחתי אחרי שראיתי עבודות שלו. בואו נגיד שאחרי שיחת טלפון אחת הרגשתי שמעיין חבר ילדות שלי. הוייב שלו כל כך מעולה! הוא מבין את האנשים, הוא יודע לעזור לחתן והכלה להשתחרר במהלך האירוע, הוא זורם לאללה ורוקד ברחבה מדי פעם. הוא תופס רגעים, קליל וכיפי. דברו איתו ותבינו
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
את מעיין אני מכירה מצילומי חתונה של חברה טובה שלי, וברגע שהייתי צריכה לסגור צלמים לא הייתה לי בכלל התלבטות שהוא יהיה הצלם שלנו. מעיין מצלם מהלב, מחפש את הרגעים המיוחדים וממש לא מביים או מתיימר להיות כזה. מעיין נעים, גורם לזוג להרגיש בנוח ואפילו לא לשים לב שהוא שם! זו הייחודיות שלו. ממליצים עליו בחום !
הצג עוד

galdinstag   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
אמ;לק- אם אתם מחפשים צלם שהוא גם מוכשר בטירוף וגם בנאדם זהב- תעשו לעצמכם טובה ענקית ודברו עם מעיין!! למעיין הגענו דרך המלצה אישית ומשיטוט באתר שלו התאהבנו ישר בצילום שלו. מעבר לתמונות המהממות הן נראו סופר טבעיות ולא מאולצות, וזה אחד הדברים שהכי היו חשובים לנו מבחינת צילום החתונה. הדבר השני שהיה חשוב לנו הוא שנרגיש בנוח ושיהיה וייב טוב עם הצלם ואחרי שנפגשנו עם מעיין התאהבנו גם בבנאדם! מעיין הוא פשוט מלך העולם אין דרך אחרת לתאר אותו. מקסים, זורם, מצחיק, פשוט חבר, כל מה שיכולנו לבקש עבור מישהו שאמורים להעביר איתו חוויה כזאת שיכולה להיות גם לא טבעית בזמנים מסויימים בעיקר עבור מי שלא רגיל להצטלם כל כך ביום יום... גם ביום החתונה עצמו מעיין כמובן הביא את השילוב של המקצועיות, הסבלנות והאופי הכיפי שלו לידי ביטוי, היה הכי זורם ומגניב, הכל כדי שנהיה שמחים ושקטים. אפילו האורחים לא הפסיקו לדבר על כמה שהוא היה כיפי ברחבה ובכלל ובסוף אפילו נתן עבודה ברחבה! כמובן שהתמונות לא איחרו לבוא, יצאו מדהימות!!! כצפוי ומן הסתם לא איכזבו 🙂 מעיין הוא בלי ספק אחת ההחלטות הכי טובות שעשינו ואנחנו ממליצים בחום ענק לכל מי שקורא את זה פשוט להסתכל קצת על התמונות שלו ולדבר איתו, תודו לנו אחר כך 😉 תודה רבה מעיין!! אוהבים המון. נופר וגל.
הצג עוד

מעין   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אחד השמות שעלו אחת לשעה בערך מאז החתונה זה השם של מעיין! היה כל כך נעים לשהות במחיצתו לאורך כל היום. כל האנשים שחששו מנוכחות של צלם התאהבו במעיין קשות והחמיאו לנו על הבחירה בו כצלם. האיכות של התמונות מדהימה ואנשים שלא אוהבים לראות את עצמם בתמונות אמרו לנו כמה הם אוהבים את התמונות (שהגיעו אלינו ממש תוך זמן קצר). תודה מעיין!!
הצג עוד

Ella   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו ב15.8.19 בקיסר ים והספק הראשון שסגרנו איתו היה מעיין. מעיין צילם שנה שעברה בחתונה של אחותי ולא היה לנו ספק שאנחנו חייבים אותו בחתונה שלנו. מעיין מצליח כל פעם מחדש להפתיע, לתפוס רגעים מרגשים ולצלם את הכל!! אין לנו מושג איך הוא מצליח לקלוט כל כך הרבה דברים במצלמה למרות שבמהלך האירוע בקושי הרגשנו שהכל מצולם כל הזמן. כבר בהתארגנות מעיין גרם לנו להרגיש בנוח וצילם את הכל בטבעיות. יצאו לנו תמונות מהממות ואנחנו הכי מרוצים בעולם!
הצג עוד

kerlev   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מעיין הוא קודם כל אדם יקר. הוא ליווה אותנו לאורך כל ההכנות ועד הרגע האחרון בחתונה ולאורך כל הדרך זה הרגיש שנמצא איתנו חבר קרוב. הוא גרם לנו להרגיש בנוח ובכיף בצילומים, למרות שהיה שם פוטנציאל למבוכה גדולה. בחתונה עצמה, הוא צילם את כל הדברים והאנשים החשובים, מבלי שנשים לב ורקד ושמח איתנו ברחבה. התמונות מרגשות ומסכמות היטב את התחושות שיצאנו איתם מאותו הערב. תודה מעיין, היה נפלא!
הצג עוד

Tom   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מעיין המדהים, גם לפני שקיבלנו את התמונות המדהימות לא היה לנו ספק שעשינו בחירה מדויקת. היה לנו כל כך כייף איתך, תוך שנייה הפכת ביום הזה לעוד חבר, משפחה. היית סבלני, מצחיק וקליל. גרמת לנו להשתחרר בשניות ולשכוח מהמצלמה... לאחר שקיבלנו את התמונות היינו בשוק איך הצלחת להעביר את התחושות, האווירה וכל הרגעים המיוחדים בדיוק כפי שהיו. אין לנו מילים חוץ מ- וואוו!!!
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
כבר מתחילת הדרך ראינו שמעיין באותו ראש כמונו, בדרך גם ראינו סרט שמעיין הפיק ואז הבנו שבאמת בחרנו נכון! ביום החתונה נהנינו מאוד לבלות עם מעיין לאורך כל היום, הוא השרה הרבה ביטחון ורוגע. אחרי שקיבלנו את התמונות לא היה ספק - הבחירה הכי טובה שעשינו בחתונה! התמונות סיפרו את הסיפור של החתונה ואפילו השלימו לנו קטעים שפיספסנו. קיבלנו המון מחמאות על התמונות מהחברים והמשפחה, וחברים שמתחתנים בקרוב כבר ביקשו את הטלפון של מעיין. אם אתם רוצים צילום חתונה מדהים, במחיר הוגן ואווירה כיפית - אל תחשבו פעמיים!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up