כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

ווין | Win

ווין | Win

אולמות וגני אירועים
טלפון:0723909956
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
אילן   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
30 מתוך 100
ההינו באירוע אתמול המנות יצאו בסגנון מסעדההסלטים חסרי טעםהדג טפל וקרהפילה בקר יצא בכלל לא מבושל וקרשולחן שלם אוכל שניצל וציפס
הצג עוד

Elina Hait   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
WIN היה אחד האולמות הראשונים שראינו. כשנכנסים למקום ישר יכולים להרגיש אווירה טובה המים שזורמים בכניסה הצמחייה, הגן המקסים והאולם המדהים ביופיו אהבנו אותו מהרגע הראשון שהגענו אליו. הצוות באולם התחשב בנו מאוד לאורך כל הדרך, היה קליל וזרם איתנו. המנהלת אירוע שלנו נעה שאין כמותה!!! דאגה כל הזמן להרגיע אותנו, לתת לנו הרגשה טובה ולדאוג לכך שהכל ידפוק כמו שעון. לא הפסקנו לשגע אותה בשיחות ועידה בנוגע להושבת האורחים ולסידורי השולחנות, וכשהגענו לאולם הכל היה מסודר ומרווח בצורה לא פחות ממושלמת. האורחים שלנו לא הפסיקו להחמיא על החתונה ואמרו שלא היה חסר כלום. החל מהיופי של המקום, על כמה שהיה שמח ועד לחלק העיקרי ה- "אוכל". לא הפסקנו לקבל מחמאות על האוכל הממש טעים שהגישו ועל הגודל של המנות שעשה רושם ממש טוב.אנחנו כל כך שמחים על הבחירה ב-WIN להיות אבן דרך עבורנו ❤ עשינו בחירה נכונה.
הצג עוד

sapir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגעתי לפגישה עם עדן. בחורה מדהימה עם גישה חיובית מאוד ! זרמה עם כל שיגעון שלי והייתה זמינה לי בשעות הקטנות של הלילה אם היה צריך. ביום דל האירוע כיסא הגלגלים של חמי נשבר והיא יחד עם שלומי מנהל האירוע ארגנו לו כיסא חדש !!! צוות של אלופים באמת. האוכל היה מאוד טעים האורחים לא מפסיקים להחמיא. חשוב לציין רק במידה ואתם רוצים להזמין מנות כשרות לדתיים לסגור את הנושא מכל הכיוונים אצלי לא אכלו מנות לא סגורות. מעבר לזה היה אירוע מדהים! כל דבר שביקשנו בוצע בצורה הטובה ביותר. החלטה הכי נכונה שלנו !
הצג עוד

Maor   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
90 מתוך 100
מתחם אירועים עם גן יפהפה ושני אולמות (גדול וקטן) באזור תעשייה עמק חפר. התחתנו ב7.22 באולם הקטן. האוכל היה מעולה באירוע וקיבלנו פידבקים טובים. שירות המלצרים היה יוצא מן הכלל! התנהלות מול מחלקת מכירות ובעלי האולם: רוב הזמן הייתה תקשורת חיובית ומענה מהיר. בתחילה היו אי הבנות אך בעיות תוקנו מהר ולשביעות רצונינו. לאחר מו"מ ניתן להגיע לתנאים הוגנים .
הצג עוד

טל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
כשסגרנו, סגרנו עם הבעלים הקודמים של האולם וכשהמועד התקרב הבנו שהחליפו בעלים. דיברנו עם שלומי שעזר לנו, ישר ראינו את הרצינות והמוכנות שלהם שיהיה לנו את היום הכי טוב.. האוכל היה מדהים אנחנו עד היום מקבלים תגובות שהיה טעים מאוד.. העיצוב היה מושלם ולא יקר, ובכללי דאגו לנו להכל בחיוך גדול..
הצג עוד

Daniel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
מהרגע הראשון שנכנסו לאולם ידענו שכאן נתחתן היה אירוע פצצה שלומי מנהל האירוע פשוט נדיף ואלוף דאג להכל שיצא הכי טוב שיש בן אדם זהב עם לב ענק ועדן התותחית שדאגה להכל האוכל היה ברמה והכל היה מושלם
הצג עוד

אביטל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
כבר מהפעם הראשונה שהגענו לאולמי win הרגשתי שפה אני אתחתן ! התאהבתי במקום מיד ! הגן אירועים מושלם ומעוצב, האולם בפנים גדול עם מסכים והרבה מקום לרקוד ולשמוח! השירות מעולה, צוות האולם ובעל המקום מיכאל היה אדיב ועזר לנו בכל ! שלומי האחראי על כל המעשי עשה עבודה מהממת והאירוע תיפקד מושלם הכול היה מתואם ושמח. האוכל טעים ברמה גבוהה מאוד!! מרוצים מאוד והיה אירוע מרגש ושמח במיוחד!
הצג עוד

טל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
קיבלנו מענה חם וכיפי למרות כל הלחץ מיכאל אלוף עולם הציל אותנו! שלומי וכל הצוות מדהימים בהחלט נמליץ
הצג עוד

יובל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אז אחרי שהתאוששנו מהאירוע המושלם שלנו (14.10.21), אני רוצה לפרגן מכל הלב. הכל התחיל בסבב אולמות, בחרתי כמה אולמות שאני רוצה להגיע אליהם להתרשמות, כשנכנסנו לווין ידעתי שזה המקום בו אתחתן וסגרתי תאריך במקום! יוסי היה תמיד קשוב וזמין לכל בקשה. הסטנדרטים הגבוהים שלי לא היו לו זרים ;) כל האורחים עדיין מדברים על האוכל המובחר והטעים (במיוחד על הסטייק המטורף), על התאורה המטורפת באולם ועל הצוות המקסים שלא החסיר דבר. הכל היה בדיוק כפי שחלמתי ❤ ממליצה בחום
הצג עוד

Rubi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
האולם הראשון שראינו וידענו שנסגור שם- האווירה, העיצוב, האוכל, השירות, הכל פשוט וואו. יוסי בעל האולם היה פשוט מדהים- מהרגע הראשון ועד האחרון היה זמין אלינו, קיבלנו כל מה שהיינו צריכים, הרגיע אותנו כשהיינו לחוצים, הסביר לנו ובא לקראתנו בהכל. באמת היה פשוט מושלם. עד היום אנחנו מקבלים פידבקים מטורפים על האירוע וכולם פה אחד אמרו שהאוכל היה פשוט מושלם!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up