כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

חלום בחווה
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 3 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Batel   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
הגענו למקום כשעוד לא נפתחה העונה והמקום היה בשיפוצים, וכבר אז התאהבנו במקום! כל תהליך הסגירה היה מול צחי האלוף שזרם עם השגעונות שלנו ובא לקראתנו במלא דברים, ובזכות הצוות המדהים של המקום יצא לנו אירוע חלומיייי!! כפיר מנהל אירוע תותח שדאג לפרטים הכי קטנים שיש, ניר השף שדאג לאוכל מושלם שגרף מלא מחמאות, שרון מנהל הבר המדהים ועד אחרון המלצרים שהיו מהממים ומקסימים!
הצג עוד

דין   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
ראינו כמה וכמה אולמות וגני אירועיםאבל ברגע שנכנסנו לחלום בחווה ידענו ששם אנחנו רואים את עצמנו נישאים!צחי ואלי בעלי המקום שפשוט מקסימים, מרגישים שנכנסים למשפחה, באים לקראתך בכל דבר שרק תבקש ונענים לכל בקשה הזויה ככל שתהיה. מנהל האירוע שליווה אותנו היה כפיר שהיה פשוט תותח! אין ספק שעשינו את הבחירה הכי טובה שיכולנו.כולם רקדו איתנו ודאגו שיהיה לנו את הערב הכי טוב שרק אפשר!תודה על הצוות המקסים הזה שכולל את צחי אלי נופר כפיר ניר ועוד המון!האוכל גרף ככ הרבה מחמאות שאנשים פשוט עפו על המקום ועל הנראות שלו! היה שווה כל שקל ♥
הצג עוד

Idan   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון שהגענו לחלום בחווה הרגשנו שהתאהבנו במקום - המרחבים, העיצוב השמחה, והרחבה הפתוח - גרמו לנו להרגיש שממש נוכל לחגוג שם.צחי מנהל המקום היה לבבי ומקסים מהרגע הראשון ולאורך כל הדרך. הוא בא לקראתנו כשנאלצנו להזיז את תאריך האירוע עקב אבל במשפחה, וזרם איתנו בכל בקשה, רעיון וחלום שהיה לנו.במהלך האירוע הצוות של חלום בחווה ליווה אותנו בצורה סופר מקצועית, נינוחה ושירותית. הם ממש הקשיבו למה שהיה לנו חשוב וכל טענה שלנו לקחו לתשומת ליבם ופעלו בהתאם. האוכל היה נפלא והאורחים פשוט עפו גם על האוכל וגם על המקום.
הצג עוד

sigal   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
80 מתוך 100
האירוע עצמו היה מושלם, המקום מהמם, הבריכה כיפית ואלון שניהל את האירוע היה מעולה והכל טיקטק.לצערנו הדרך לאירוע היתה לא קלה, עם לא מעט תקלות וגם יחס לא נעים בעקבותיהן. דברים שסיכמנו מראש בחתימה פתאום כאילו לא היו. בסוף הגענו להסכמות והאירוע היה מהמם, אבל היתה תחושה של לעשות לנו טובה ולהתעקש על דברים שעבורנו סוכמו כבר מראש ובגללם חתמנו עם המקום.
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
חלום בחווה הוא המקום המושלם לחתונת קיץ!!! קיים במקום כל הציוד הנדרש לחתונה כולל מקומות ישיבה אלטרנטיבים ובריכהאין ספק שהמקום לקח חןלק משמעותי בהצלחת החתונה שלנוהיה מושלם!
הצג עוד

Shir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
החלום היה להתחתן בחתונת שישי צהריים. בריכה. שמשיות. גן ירוק. וחלום בחווה היה המקום הראשון שקפץ לנו בגוגל שקיימת בו בריכה. אז הלכנו והתאהבנו. במיקום, במקום, באנשים, בשירות, בהבנה, בהקשבה, בזרימה, ב"שגעונות" שלנו להגשמת החלום.
הצג עוד

מיכל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
קיבלנו שירות מהמם מצחי, כל מה שביקשנו הוא ישר מיהר להענות לציפיותנו האירוע היה וואוו
הצג עוד

Eden   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הכל היה המושלם!!!! אין מילים לתאר את החוויה מהפעם הראושנה שבאנו לשם. הלכנו ל3 אולמות באותו יופ (מאוד יוקרתיות יש לומר) ובאמת בגלל צחי סגרנו. הרגשנו שלא משנה מה, צחי יעזור לנו להגשים את החלום, וכך באמת היה!
הצג עוד

Nitzan   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
סגרנו את החוזה מול חלום בחווה בינואר 2020 עבור חתונה באוקטובר 2020. במהלך הזמן הזה היינו בקשר, אבל בגלל פרוץ הקורונה במרץ 2020 הבנו שיש סיכוי גבוה שהאירוע לא יוכל להתקיים, ולכן לא מיהרנו לקדם את שאר הדברים שצריך לסגור, אבל עדיין היינו בקשר רציף במשך כל הזמן הזה. צחי ואלי היו קשובים אלינו לכל בקשה, אם זה במהלך סגירת החוזה ועד יום האירוע עצמו כולל (וגם אחריו!) ופשוט גרמו לנו להרגיש שאנחנו בידיים הטובות ביותר. כאמור האירוע בתאריך הנוכחי בוטל, ונודע לנו שנקבל את המקדמה במלואה במידה ונרצה לבטל, ורק אחרי שבוטלו כל ההגבלות, באיזור מרץ 2022 סגרנו חתונה לאוגוסט 2022, שאיך לא- הייתה חתונה מהסרטים! אין מקום מומלץ מזה, מכל הלב. ובדקנו הרבה מקומות.
הצג עוד

ערן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
מהחיבור הראשוני לתכנון ולביצוע 100%!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up