כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

ק.א צילום אירועים

ק.א צילום אירועים

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0503338219
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
ליה   כתב/ה חוות דעת אתמול
verify
100 מתוך 100
את ההמלצה על אוראל קיבלנו מהצלם שלנו, רן שיינברג, שאמר שאוראל הוא גם מקצוען אבל גם יעשה לנו שמח ואווירה טובה. אוראל הגיע לקראת צילומי המשפחות ועשה לי ולבן זוגי סשן צילומים קטן משלו, והמגנטים שיצאו מהסשן הזה הם פשוט מטריפים! חוץ מזה כל האורחים קיבלו המון מגנטים של עצמם, הוא והצלם שלצידו עבדו נון סטופ על הרחבה וצילמו את כל מי שביקש וגם צילומים ספונטניים יפייפיים.
הצג עוד

Dana   כתב/ה חוות דעת לפני 6 ימים
verify
100 מתוך 100
אוראל היה צלם מגנטים בארוע שלנו,מעבר למקצועיות שלו ולתמונות שיצאו מהממות אחת אחת. אוראל עושה הכל עם חיוך, סובלנות ואהבה רבה. את התמונות קיבלנו במהירות האור. משפחה וחברים לא הפסיקו לתת מחמאות על התמונות והאווירה הטובה שהייתה.
הצג עוד

קרין   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
אוראל היקר איש כל כך נעים. היה קשוב, כיף איתו ואנשים עפו על איכות המגנטים.מרוצים ושמחים שבחרנו בךאנחנו לגמרי ממליצים, קרין ומתן❤️

מעיין   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
95 מתוך 100
אוראל היה צלם המגנטים שלנו, כמה שעות וכבר שלח לנו לינק ויכולנו לראות תמונות מהאירוע, תמונות איכותיות וברמה מדהימה!! בתוך כל ההתרגשות וחוסר איפוס זוכרת שאוראל ניגש אליי והציג עצמו בנחת להסביר לי שהוא כאן בשבילנו, יש לו נוכחות ממש מרגיעה ולא ידעתי מראש כמה זה חשוב באותו יום 😮‍💨 תודה אוראל, ממליצה בחום!!
הצג עוד

Guy   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
צלם מעולה! גרם לנו להרגיש רגועים וצילם תמונות ממש טובות! התמונות שלו הגיעו ישר בפורמט דיגיטלי וגם שבוע אחרי החתונה אנשים מדברים על המגנטים שלו. ממליץ בחום!
הצג עוד

rotem   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
אוראל צלם מדהים!! אנחנו כל כך מרוצים מהתוצאות. הוא סופר מקצועי, מישהו שאפשר לסמוך עליו (שזה חשוב כל כך ביום הזה) והכל באווירה ממש ממש טובה ומצחיקה. תפס את כל הרגעים המוצלחים, הוציא אותנו הכי יפים שיש, קיבלנו מלא מחמאות מהאורחים על התמונות ואפילו המשפחות ממש התלהבו ממנו.
הצג עוד

גל   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
100 מתוך 100
קודם כל ולפני הכל מי שלא לוקח אותם לצילום מגנטים פראייר.עוד לפני שקיבלנו בכלל תמונה קיבלנו יחס ושירות שלא מאפיינים אף צלם מגנטים שפגשתי בחיי.והתמונות שקיבלנו ובמהירות שקיבלנו היו ברמה הגבוהה ביותר.ממליצים בחום!!!
הצג עוד

Arthur   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
פנינו לאוראל בחיפוש אחר צלם מגנטים לחתונתנו. מהרגע הראשון קיבלנו מענה לכל שאלה ויחס בכל רגע עד שסגרנו את הכל עד הפרטים הקטנים ביותר. ההתנהלות באירוע עצמו רק חיזקה את ההבנה באיזה אדם מוכשר, מקצועי ואדיב מדובר. נהנינו מאוד מנוכחותו של אוראל בחתונתנו, התמונות יצאו איכותיות ביותר והמגנטים באיכות מעולה!
הצג עוד

Yael   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
למזלנו (הענק!) צלם הסטילס שסגרנו אתו עובד עם אוראל, והוא הראשון (ותכלס היחיד) שהוא המליץ עליו.מה״הלו״ הראשון היה ברור לנו שאין שאלה בכלל.בתור זוג ששונא להצטלם ובורח ממצלמות, וככאלה שבכלל חשבו לוותר לגמרי על המגנטים, זכינו בחויה מתקנת עם אחד האנשים המקסימים, ההוגנים, והמקצועיים ביותר שפגשנו.אוראל כולו לב, ומרגישים את זה בכל צעד.עושה את מה שהוא עושה מאהבה נטו, הביא לנו ציוד נוסף מיוזמתו, ופשוט עשה לנו הכי כיף שיש.חודש אחרי אנשים עוד מדברים על המגנטים שלו.המלצה שלי - סגרו אתו. באמת שאין טעם לחפש יותר.
הצג עוד

סיוון   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
שירות מקצועי, נעים, כיפי ומתחשב!הכל נעשה בסבלנות ואדיבות, המשפחות הרגישו בנוח.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up