כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
דיג'יי פיצי | DJ Pitzi | תקליטנית לאירועים

דיג'יי פיצי | DJ Pitzi | תקליטנית לאירועים

תקליטנים
טלפון:0504462712
96
99 מתוך 100
לפי 69 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Rotem   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
היינו באירוע של פיצי לפני שנתיים וכבר אז התאהבנו! היא הייתה הבחירה המושלמת עבורנו ועבור הקהל שלנו!! עשינו אירוע שישי צהריים והיא לא הפסיקה להקפיץ ולהרקיד את כל הקהל, ממש עד שכבר היינו צריכים ללכת, היא ידעה בדיוק מה לעשות ואיך לעשות. כולם לא הפסיקו להחמיא לה! שיר היא קשובה ונעימה והייתה זמינה עבורנו בכל שעה. ממש ממש ממש נהנו איתה והיא באמת מדהימה!
הצג עוד

טום   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
במסגרת התכנונים הייתה לי אידאולוגיה ברורה - להעסיק כמה שיותר נשים, בתחום המאוד גברי הזה! שיר (פיצי) הייתה הראשונה שנתקלתי בה בגוגל כשחיפשתי דיג׳יית אישה. ראיתי את התמונה שלה והיא פשוט קראה לי אליה (הקשבתי המון לאינטואיציה שלי). יצרתי איתה קשר, קבענו פגישה והיה קליק מטורף. היא עשתה לנו מסיבה מהחלומות, הקשיבה לכל הבקשות שלנו, הרימה את הקהל, הרחבה לא הייתה ריקה לרגע. כולם עפו באוויר ועל הקרקע, הייתה אווירה אדירהה! כמובן שגם עליה קיבלנו תשבוחות ומחמאות ואני ממליצה בחום רב 😊 מעבר למקצועיות שלה, היא פשוט בנאדם מדהים!
הצג עוד

tomerfine50   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
85 מתוך 100
דיג'יי פיצי הקפיצה לנו את הרחבה בחתונה!שיר מקצועית מאוד ונתנה לנו יחס אישי לאורך כל התהליך - בעיקר לפני החתונה בבחירת השירים המשותפת.בבניית הרשימה היא זרמה איתנו לחלוטין והוסיפה הצעות משלה.החיסרון היחיד - חלק מהשירים שביקשנו לא היו בסופו של דבר באירוע.
הצג עוד

eliormesilati   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
ההככייי טובה בעולם!!! ובאולם!! פיצי (הלא היא שיר פרץ הראשונה לשמה) היא הכי מקצוענית שיש, והיא לא מסתפקת רק במוסר עבודה ואהבה אינסופית למקצוע (תעקבו אחריה באינסטגרם! חוויה בפניה עצמה) אלא גם התברכה בכישרון טבעי. מרגישה אנשים, מרגישה את הרחבה, המוזיקה מדברת אליה והיא מחזירה לה אהבה שיוצרת סינרגיה והרמוניה מטורפת באירוע!!! זה הגיע לרמה שאנשים באמצע החתונה הלכו אליה לעמדה להרעיף עליה מחמאות ואהבה. הכי קולית, מגניבה, חברותית ומתחשבת שיש. כנראה הבחירה הכי טובה שעשינו בחתונה שלנו. שולטת בכל הסגנונות, ובכל התקופות והשנים עם ידע שיכול להגיע רק מאהבה וסקרנות טבעית לעולם הזה. הייתה הוגנת לגמרי מההתחלה ועד הסוף, ביררה מהרגע הראשון מי אנחנו, מה אוהבים, מה המשפחות ירצו, וגם הוסיפה עוד פגישה רגע לפני האירוע כדי לדייק הכל. לא חוסכת בזמן וזה מורגש. ממליצים עליה מכל הלב, אין מה להתלבט בכלל.
הצג עוד

דנה   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
דיג'יי פיצי (שיר) אדירה! הקפיצה את כולנו עד השעות הקטנות ומילאה אותנו באנרגיות שיא. שירים מכל הסוגים שכולם אוהבים! ידעה להתאים את עצמה מושלם אלינו ולאורחים שלנו בכל שלב בחתונה! ממליצים בחום!
הצג עוד

ירדן   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון ששוחחנו עם פיצי ידענו שזה זה! לאורך בחירת כלל הספקים היתה לנו חשובה ההתחברות ועם פיצי התחברנו מהרגע הראשון! הוויבים של פיצי כל כך נכונים, היא קלטה בדיוק לטעם שלנו עוד מלפני שידענו בעצמנו מה אנחנו רוצים! אחרי פגישת ההכנה לחתונה יצאנו רגועים וידענו שאנחנו בידיים טובות, לא דאגנו כלל לא למוזיקה ולא לטיימינג של שירי הכניסות ובאמת הכל תיקתק בזכותה! לאורך האירוע פיצי ידעה לקלוע לאורחים ולמה שאנחנו אוהביםהרימה את הרחבה באוויר!!! כולםםםם עפו בזכותה!אם אתם מחפשים דיגי מקצועית, מעיפה את הרחבה עד השעות הקטנות, ובטוח שתהיה לכם לחברה פיצי היא המדוייקת בשבילכם, לא תצטערו
הצג עוד

קרן אור   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
מהפגישה הראשונה עם פיצי, ידענו שהיא מביאה איתה משהו ייחודי ומיוחד! לא רק שהיא דיג'יי מוכשרת אלא גם הקשיבה לכל הבקשות שלנו והבינה את הצרכים הייחודיים שלנו כזוג. בחתונתנו ביונו קיסריה, פיצי עשתה מעל ומעבר - היא הביאה את המוזיקה לחיים בדרך שרק היא יודעת.היא קלעה בול לסגנון שרצינו, משלבת בין ז'אנרים שונים בצורה חלקה ומרתקת. כל בקשה מיוחדת שהייתה לנו, גם אלו שנראו מורכבות או לא שגרתיות, היא מימשה בצורה מושלמת. היא גרמה לכולם לרקוד - מהקטנים ועד למבוגרים, ועד היום אנחנו מקבלים מחמאות על האווירה המדהימה שהיא יצרה.פיצי לא רק הייתה הדיג'יי שלנו, היא הייתה חלק בלתי נפרד מהקסם של היום הזה. אנחנו ממליצים עליהם בחום! היא באמת גרמה לחתונה שלנו להיות בלתי נשכחת!
הצג עוד

לאון   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
אין מילים שיתארו את הזכות להכיר את פיצי ושהיא הייתה חלק מהיום המטורף הזה 😍היינו בשלוש חתונות של חברים בהן יצאנו לנו לחוות את התקלוט של פיצי ולא יכולנו להישאר אדישים לכמה שהיא מרימה (ולא ישבנו לרגע) וזו הייתה אהבה ממבט ראשון. מהפגישה הראשונה ולאורך כל ההכנות היינו בקשר שדאג להביא את כל הבקשות המוגזמות שלנו כולל יצירת רמיקס לריקוד הזוגי והמשיך לאפטר פרטי בבריכה 🙂
הצג עוד

שקד   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
לא יודעת מה עוד אפשר להגיד על הבחורה הזו. באמת שמילים לא יוכלו לתאר את האהבה.כבר מפגישת ההיכרות פשוט התאהבנו ואחרי פגישות עם דיג׳אים שונים היא הראשונה שהבינה אותנו כזוג וכאינדיבידואלים וידעה בול מה אנחנו רוצים. השילובים בין העולמות היו פשוט מעולים והקהל שלנו לא הפסיק לרקוד ועד היום מקבלים עליה מחמאות בלי סוף. היא ללא ספק עשתה את החתונה ובזכותה האירוע הזה היה מושלם! ועוד נקודה מהממת לזכותה - הצליחה לשלב במהלך הערב את כל הבקשות שביקשנו שהיו הזויות ולא הכי שגרתיות וזה עבד פשוט מדהים.ידי קסם יש לבחורה, עפו עליה מהכי צעירים עד הכי מבוגרים!
הצג עוד

Daniella   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
הכרנו את פיצי בחתונה של חברים והתלהבנו עד כדי כך שלא ירדנו מהרחבה והפסדנו את האוכל! פיצי הייתה מקסימה מהרגע הראשון, היה מאוד כיף ונעים לעבוד איתה (הספקית הראשונה שסגרנו אחרי האולם). בחתונה היה כיף ושמח, הרחבה הייתה מלאה כל הזמן ופיצי שמרה על האווירה הכיפית לאורך כל האירוע.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up