כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

טאו בר
94
99 מתוך 100
לפי 29 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
moran434   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
לצוות המהמם של טאו בר !מהשיחה הראשונה הבנו שמדובר ברמה אחת מעל כולם וכך היה גם בהמשך הדרך וברגע השיא- החתונה !אתם צוות של אלופים! הבר המושקע, המבחר !הצוות המושלם, שעבדו קשה בחום כבד ועדיין האירו פנים לכולם, נענו לכל בקשה, הגיעו עם אנרגיה מעולה והרימו בלי הפסקה את האווירה. והכל בשיא המקצועיות.אנחנו לא מספיקים לקבל תשבוחות על הבר המעולה והצוות. אתם אלופים וזה לא מובן מאילו ! תודה רבה על הכל, מעריכים מאוד מאוד !מורן ואדם 🤍
הצג עוד

Ohad   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
בר אקטיבי כייפי עם צוות של ברמנים אדירים וחייכנים. הם לא הפסיקו להרים ולהנות איתנו ביחד ברחבת הריקודים. הבר היה פתוח לכל דבר וסיפק לנו אווירה מחשמלת ודאג ששום דבר לא יחסר.
הצג עוד

Doron   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
צוות מקסים! אלכוהול טוב ואיכותי, כל הזמן הביאו לרחבה צ׳ייסרים ואפילו בסוף באו לרקוד ולהרים לנו. כמו שהבעלים אומר שכל הברים מגישים אלכוהול וההבדל זה הצוות
הצג עוד

Morin   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אזז קודםםם כל רוצה להגיד לכם תודה רבה!!!! הייתם סופר סופר מקצועיים וכיפיים והבאתם חוויה שלמה לבר !! קראתם את מחשבותיי והבאתם לי מים רק שחשבתי על זהה בר מהממם ברמנים כיפיים חוויה שאין כמותה !! באמת שקיבלנו הרבה תגובות טובות על הבר וזה חלק משמעותי בחתונה לדעתי באמת שכולם נהנו ממכם והייתם מהממים מקצועיים ונהנינו ממכם המוןן אז תודה רבה לכם!!❤
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
הייתה חווייה מעולה באירוע, לפני ואחריו!
הצג עוד

Dudi   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
צדוק והצוות המעולה שלו עשו הכל נכון. הקימו עמדה ראשית מהממת ועוד עמדת קוקטיילים נוספת. הכל היה מתוקתק ומקצועי. לרחבה דאגו להוציא צ'ייסרים אחת לכמה זמן ולעשות שמח. לקחנו את הדיל הבסיסי והבאנו עוד אלכוהול יקר לחיזוקים - בסוף האירוע גם דאגו להחזיר לנו את הבקבוקים שנשארו. בקיצור - מומלצים מאוד.
הצג עוד

Dikla   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
צדוק נסיך , לא הפסיקו להחמיא לנו על שירותי הבר .
הצג עוד

Anat   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
טאו בר הגיעו לחתונה שלנו, שהתקיימה בחצר לפני שבועיים. הם הגיעו עם אנרגיות מטורפות, ים חיוכים, חילקו צ'ייסרים ברחבה. האלכוהול היה איכותי וקיבלנו ים מחמאות על הבר!
הצג עוד

Viki   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
טאו בר וצדוק המהממים. לא יכלנו לבחור יותר טוב מכם ! הבר תקתק, הברמנים הרימו את האווירה ודאגו להשקות את כולם גם ברחבה, לרקוד ולעשות פשוט פשוט שמח. התפריט אלכוהול של טאו בר הוא הכי טוב שראינו, בלי שום בעיה צדוק הוסיף לנו מה שרצינו והיה כנה לגבי דברים שעדיף לנו לקנות ולהוסיף בעצמנו על מנת שיצא יותר זול. לא הפסקנו לקבל מחמאות על הצוות של הבר, על מהירות השירות, הפרגון והאווירה הטובה שהם יצרו. הם בהחלט היו חלק משמעותי מהחתונה שלנו. תודה!
הצג עוד

Rona   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
צדוק אחלה גבר, מהתחלה היה בוויב טוב. לגמרי זורם עם כל בקשה. רצינו גם אפרול שפריץ וגם מוחיטו בקבלת פנים-קיבלנו, רצינו תפריט קוקטיילים-קיבלנו, רציתי לעצב את התפריט בעצמי - בא-רור וגם צדוק הדפיס אותו בעצמו על קנווס וקנה כן ציור קטן בשביל זה. גם מה שלא ביקשנו-קיבלנו :) צדוק והצוות שלו היו חייכנים וחמודים. הביאו צ'ייסרים לרחבה. היה ממש מעולה והמחיר ללא תחרות. מומלץ בחום.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up