כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק לא פעיל
עסק מאומת
תזמין - הזמנות דיגיטליות | אישורי הגעה | מתנה באשראי ועוד

תזמין - הזמנות דיגיטליות | אישורי הגעה | מתנה באשראי ועוד

הזמנות לחתונה
טלפון:0500000000
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Sapir   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
מצאתי את רועי פה דרך mit4mit, ואני ממש שמחה שמצאתי אותו! סגרתי דרך רועי אישורי הגעה + שירות מתנות באשראי. המחירים היו פיירים לגמרי, התוכנה הייתה נוחה לשימוש וברורה, גם לי כזו שתפעלה אותה וגם לאורחים שלנו שענו להודעות ושלחו מתנות דרכה. יש אופציה דרך ההודעות לעדכן הסעה, סוג מנה (צמחונית, ללא גלוטן, כשרה מהדרין וכו'), לכתוב ברכות, להעלות תמונות מהאירוע(!) ועוד כל מיני אופציות ייחודיות ומגניבות מאוד. רועי היה זמין 100% מהזמן, הוא עזר לי לתפעל דברים סביב השעון ווידא שהכל מתקתק. ממליצה לגמרי לקחת את השירות של "תזמין"!
הצג עוד

dana   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אחרי חיפושים ארוכים ומייגעים אחר חברה שעושה גם אישורי הגעה וגם מאפשרת תשלום באשראי - הגענו לתזמין. רועי נתן לנו שירות מעל המצופה והיה זמין תמיד לכל שאלה ובקשה שלנו. האתר קל ונוח לתפעול, הכל ברור ומקבלים סטטוס יומי בסוף כל יום (ניתן גם לראות בלייב באתר). השירות היה גמיש, לא קטנוני ועם מחיר מעולה. לגמרי מומלץ!!
הצג עוד

Ilana   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
מערכת נוחה לשימוש, רועי זמין לכל שאלה ובקשה. אפילו האורחים התלהבו מהאפשרות שאפשר לבחור מנה ולהרשם להסעה בהודעה עצמה. ממליצה!

גפן   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
תודה רבה לרועי והצוות על שירות מצוין! האישורי הגעה פשוט היו טובים ועזרו מאוד ורועי היה זמין לכל שאלה ! תודה רבה רבה רבה!!! ⁦❤️⁩ גפן ועומרי

gil.levi100   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
שירות מעולה, רועי היה זמין לכל שאלה, המערכת עובדת מצויין והמחיר משתלם מאוד.

Dana   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לתזמין דרך המלצה של חברה. מאוד אהבתי את העיצוב של ההזמנה הנשלחת. רועי היה זמין לנו לשאלות , הממשק באתר מאוד נוח - הצעת ייעול להוסיף גם מספר ילדים באישור הגעה. :)
הצג עוד

אוסנת   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
הגענו לתזמין דרך חיפוש באינטרנט, רציתי לציין שהאתר ממש קל לשימוש וידידותי ההזמנה יצאה מאוד יפה. רועי מאוד נחמד, קשוב זמין. ועונה לכל שאלה וענין בשמחה ובמהירות. שמחים שעשינו את ההזמנות והאישורים דרככם! המחיר הוגן מאוד.... משהו קטן שיכול להועיל הרבה, שהזמן מקבלת ההזמנה עד הזמן שקופץ אישור ההגעה צריך להיות גדול יותר, על מנת של אורחים יהיה פשוט יותר. תודה רבה אוסנת ושרון
הצג עוד

Katya   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אנחנו ויתרנו על הזמנות נייר, הן סתם הולכות לפח. עיצבנו בעצמנו הזמנה ושלחנו לאורחים דרך מערכת תזמין. מערכת מאוד נוחה, שנותנת סטטיסטיקה בכל רגע על כל מי שמגיע או לא, מאפשרת לתת בחירה להסעות, למנות, וגם העברת מתנות באשראי. חלק מהאורחים השתמש במערכת הזו וזה היה ממש נוח. המינוס היחיד זה שחלק מהאורחים לא בודקים סמסים- אז להקפיד להכניס אימייל לאורחים היותר מבוגרים. סהכ יצאנו מרוצים ברמות!
הצג עוד

Adva   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
ממליצים בחום! בהתחלה חשבנו לחסוך את הכסף ובצע בעצמו או בעזרת קרובי משפחה את האישורי הגעה. לאחר מכן החלטנו להוריד מעצמנו את העול הנוסף הזה ופשוט לשלם לחברה חיצונית שתעשה עבורנו את העבודה. ממש מומלץ. קודם כל קיבלנו אחלה שירות שבעולם. רועי תמיד שם כשצריך, לכל שאלה, בעיה או תהייה שעולה בראשכם. המערכת מגניבה וקלה. שיחקנו איתה דיי הרבה... גם הכל רואים בזמן אמת. למען האמת ביצענו דיי סקר שוק בתחום והחלטנו לבחור בתזמין, ואנחנו לא מצטערים לרגע. היינו בוחרים בו שוב ושוב...דבר אחרון: אנחנו לא לקחנו את האופציה של התשלום באשראי ודווקא בדיעבד-היינו לוקחים. התמחור הוגן למדיי וזה יכול לעזור לזוגות. המון תודה!!
הצג עוד

חן וערן   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
שירות מצויין, מהרגע הראשון ידענו שאנחנו בידיים טובות. האתר ידידותי למשתמש ונוח לתפעול. תודה רבה על הכל!! מקסימים!!

להמשך גלישה באתר
up