כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
Alina Rubin Makeup Artist

Alina Rubin Makeup Artist

איפור כלות
טלפון:0545303849
95
98 מתוך 100
לפי 28 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
מרינה אבידור   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
מצאתי את אלינה במקרה אחרי חיםוש אקוך באינסטגרם. אהבתי את הסרטוני הסברים שלה, נראתה לי סבלנית ומקסימה וכמובן העבודות שלה.באתי אליה עם ים חששות- חתונה בקיץ! איך יחזיק?! השיער המתולתל והאיפור.היא דאגה להרגיע ואכן כלום לא ירד ממני עד סוף האירוע.היא מקסימה ממש, עשתה לי תלתלים מהממים.ואיפרה את אמא שלי מאד יפה ועדין.ממליצה בחום
הצג עוד

Sarah   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
Alina was wonderful to work with. She was so accomodating to everything we wanted and needed. My hair and make up stayed perfect all night, even with all the dancing and heat. She did my hair and make up (bride), and also my mothers (60 years +). She was very patient with us and made sure we were 100% happy before she left. I really recommend her

עינת   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
100 מתוך 100
חוויה מהממת. אלינה הייתה קשובה, סבלנית והייתה איתי בקשר שוטף. ידעתי שאני ביידים טובות

תום   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
אלינה סופר מקצועית וסופר נעימה, הגיעה בדיוק בזמן שתיאמנו (בחמש בבוקר, לא פשוט), עבדה ברוגע ובנועם, זרמה על האוירה המיוחדת אצלנו בבית והתוצאות נפלאות- נראיתי כמו עצמי בגרסא הכי טובה שלי אי פעם, שזה בדיוק מה שרציתי. טבעי עם הדגשה. הכל הרגיש איתה מאוד טבעי ונינוח ושמחתי מאוד בבחירה שלי בה
הצג עוד

Alyssa   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
Alina is amazing! Very professional and kind person. 💗 I love my styling results

Hen   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
את אלינה הכרתי כאשר איפרה אותי לחתונה של אחי ומאז זו הייתה אהבה ממבט ראשון מאז ידעתי שבחתונה שלי היא חייבת להיות המאפרת שלי. כמובן שישר שהחתן הציע שלחתי לאלינה הודעה לסגור לי את התאריך! נפגשנו לפגישת ניסיון ואלינה הייתה סופר מקצועית ומרגיעה יש לי שיער חלק וממש חששתי ששום תסרוקת לא תחזיק לי מעמד , החלטנו ללכת על תוספות שיער והשיער פשוט לא זז מהביביליס שעשינו. והתסרוקת עצמה הייתה ואוווווו😍😍 ביום עצמו של החתונה ההרגשה הייתה כאילו אלינה היא חברה טובה שלי והנוכחות שלה רק הרגיעה אותי. היא קלעה בול לטעם שלי, עשתה איפור עדין וטבעי והמחמאות לא מפסיקות להגיע! אין יותר מקצועית מאלינה אין!
הצג עוד

מעיין   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
דיברתי עם אלינה אחרי שדיברתי כבר עם כמה מאפרות לפני ואחרי השיחה היה לי ברור מהר מאוד שאסגור איתה. היה לנו איפור ניסיון לפני החתונה, מה שעזר לי ממש להבין פחות או יותר איך אראה ביום עצמו. אלינה הייתה קשובה לכל הבקשות והשאלות שלי ונתנה פתרונות מקצועיים. ביום האירוע עצמו היא הייתה מאוד סבלנית לעיכובים שהיו מהצד שלנו ושל המקום בו התארגנות והשרתה אווירה מרגיעה והיה איתה ממש כיף בהתארגנות עצמה!! האיפור יצא מושלם מושלם מושלם מעבר לכל מה שציפית. קיבלתי עליו מלא מחמאות ואני מאוד אוהבת את התמונות שלי מאותו היום. אלינה ידעה בדיוק איך להחמיא לפנים שלי בצורה הכי מדוייקת ושזה עדיין יראה טבעי ואני - מה שהיה לי מאוד חשוב! כל כך אהבתי את איך שהיא איפרה אותי שבאתי אלייה אחר כך גם לסדנת איפור ויצאתי עם מלא כלים! בקיצור, ממליצה ממליצה ממליצה תפסיקו לבזבז זמן על שיחות ותתקשרו אלייה עכשיו לסגור את התאריך!
הצג עוד

Noga   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אלינה הייתה פשוט מושלמת! היא גרמה לי להרגיש הכי יפה בעולם והכי נינוחה וטבעית - לא הספקתי לקבל מחמאות על התסרוקת והאיפור. והיא נתנה גם לשתיים מהמלוות שלי את אותה חוויה נהדרת! לכל מי שמחפש להישאר נאמנה לעצמה ולזהות את עצמה במראה (רק יפה יותר) אני ממליצה רק על אלינה!
הצג עוד

Miriam   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
Alina was very patient understating of what I wanted and also suggested her own ideas where I was unsure. I felt in very good hands with her and felt absolutely beautiful on my wedding day :-)
הצג עוד

Yali   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אלינה מדהימה, מקסימה ומוכשרת. אני לא מתאפרת בדרך כלל, וקצת חששתי להרגיש לא עצמי. כבר בניסיון היה כיף ונעים, וביום עצמו אלינה הצליחה איכשהו גם להשאיר אותי "עצמי" וגם לגרום לי להרגיש זוהרת וקסומה. לא יכולתי לבחור במאפרת טובה יותר. הכל החזיק מצוין, לא משנה כמה רקדתי וכמה בכיתי מהתרגשות - איפור, שיער, ואפילו הפרחים בשיער. הרגשתי מעולה וכמעט ולא השתמשתי אפילו בערכת טאצ׳ אפ. ולא פחות חשוב מזה, היה כל כך כיף ונעים עם אלינה לאורך היום, הייתה אווירה טובה ורגועה. גם החברות שלי וגם אמא שלי שמחו מהאיפור שלהן.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up