כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק לא פעיל
עסק מאומת
לילות בראשית

לילות בראשית

מקום להתארגנות
טלפון:0508214925
95
97 מתוך 100
לפי 16 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 5 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
limorc664   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
לרותי הגעתי כשחיפשתי מקום להתארגנות ליום החתונה ולליל הכלולות עצמו, רותי המקסימה היתה זמינה לכל אורך הדרך והכינה לי ולבנות שליוו אותי ארוחת בוקר מקסימה באווירה קסומה. הווילה יפה ככ ומספקת מקומות רבים להצטלם בה . וכשחזרנו בליל החתונה המקום עצמו היה נקי מסודר ומוכן לנו כאילו לא התארגנו בו הרבה אנשים לפני זה. ממליצה בחום על המקום המקסים של רותי
הצג עוד

Galit   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
80 מתוך 100
מקום נהדר נעים וכיפי. באנו להתארגן לחתונת אחי ונהננו מאוד מהמקום השלו והרגוע. הופתענו מהבריכה המתוחזקת היטב והגקוזי. פינת חמד באמצע המרכז. חייבת לציין את הצוות הנהדר שקיבל את פנינו בחום והנעים מאוד את שהייתנו במקום.

Dana   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
הבחירה להתארח, להתארגן ולהצטלם שם הייתה ללא ספק מוצלחת. מקום קסום ופסטורלי. כל כך אהבנו את המקום שהחלטנו להצטלם רק שם. היחס של רותי חם, אישי וסופר מפנק!!! מומלץ בחום!!
הצג עוד

rubinmoran1   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
באנו ליום התארגנות לחתונה ולינה והמקום פשוט מושלם!!! הצימר הכי מהמם שהייתי בו, והייתי המלא. אני ואחיות שלי היינו היום ההתארגנות, ברגע שהגענו הדבר הראשון שאמרנו זה: וואו! המקום פשוט מדהים ביופיו רותי הגישה לנו ארוחת בוקר טעימה ומושקעת במרפסת ופשוט היה לנו שליו נעים וטעים. הצימר עצמו מהמם ויש בו הכל כל דבר שאפשר לחשוב עליו גם אם בטעות שכחנו משהו, הכל היה שם. ממשלות אוזניים עד פן ומגהץ. הכל נקי ומרגיש מאוד יוקרתי. והכי חשוב, השרות המקסים של רותי, פופו העוזרת והדס המזכירה. כולן נתנו לנו להרגיש הכי טוב שיש. אחת ההחלטות הטובות שעשינו. המון תודה
הצג עוד

Orya   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי עם שתי המלוות שלי לילה לפני החתונה. הבחירה המושלמת. מקום מדהים ומרגיע. למרות שהיה ערב קריר, התפנקנו בג'קוזי החיצוני החם. רותי נענתה לכל בקשותינו בסבלנות. מקום מדהים ביופיו להתארגנות לפני חתונה, מומלץ בחום!
הצג עוד

Michal   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
אל לילות בראשית הגענו לאחר חיפושים רבים אחר מקום התארגנות ליום חתונתינו. כבר מהשיחה בטלפון עם רותי המקסימה ידעתי שזהו המקום הנבחר ובהתחשב במיקום המושלם והמקום המהמם, זה רק גרם לנו לחזק את החלטתינו. הזמנו את הסוויטה הגדולה ליומיים, יום לפני החתונה וביום החתונה, כך יכלנו לקום בבוקר בנחת, לאכול ארוחת בוקר מעולה שמוגשת עד המרפסת ולהתחיל את היום המרגש בחיינו. המאפרת והמעצבת שיער הגיעו עד אליי וכך ירד ממני הלחץ וההטרטרות. התחתנו ב 1.9 יום קיצי חם מאוד. מכיוון שהמקום כ"כ יפה לא היה צורך לתור אחר לוקיישנים אחרים מה שהתברר כהחלטה טובה! יכלנו לצאת להצטלם בחוץ וכל כמה זמן לחזור לחדר הממוזג, לשתות ולהתרענן. בזכות כך הגעתי לחתונה רעננה כאילו הרגע קמתי מכסא המאפרת והמעצבת שיער!!!! בנוסף רותי המדהימה נתנה לנו הרגשה חופשית , איפשרה לנו להצטלם בכל המתחם וזרמה איתנו לאורך כל היום. בקיצור מומלץ בחום!!!! רותי, הרוגע והשלווה שלך עשו את היום הזה למושלם! מומלץ בחום, גם אם אתם מחפשים סתם מקום שלו ושקט בלב גוש דן!
הצג עוד

Kineret   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
במילה אחת- מושלם!! התחתנו ביום שישי 16/9. הגעתי ללילות בראשית כבר ביום חמישי אחה"צ. הצימר מהמם ביופיו, נקי ומרוהט בטוב טעם. רותי המקסימה אפשרה לי להזמין כמה חברות חבלות את הערב במתחם ושתי חברות אף נשארו לישון. המאפרת הגיעה כבר בשש בבוקר. ארוחת הבוקר היתה מוכנה כבר בשעה הזו!! ארוחה מפנקת וטעימה. ההתארגנות היתה כיפית ונוחה. בן הזוג והצלם הגיעו לצילומים משותפים שיצאו מהממים!! אחרי החתונה הגענו ללינה הצימר. שוב, ארוחת הבוקר למחרת היתה מעולה ורותי טרחה לסמס ולשאול איך בדיוק אנחנו אוהבים את הביצים שלנו. עזבנו את הצימר מאושרים ולאחר מנוחה טובה. ממליצה בחום על המתחם ההתארגנות לפני וגם לליל הכלולות. רותי אישה מקסימה ומארחת מכל הלב. התמונות שם יוצאות מהממות!!!
הצג עוד

רעות   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
המקום מדהים! בין המקומות היחידים שהתמונות שרואים הן בדיוק כמו במציאות! רותי ואדר המקסימות העניקו לנו שירות מצוין! אווירה חמה וביתית וכיף גדול! הצלחנו לנוח כמו שצריך אחרי החתונה שלנו ונהננו מאוד! תודה על אירוח מדהים! 😊
הצג עוד

Tal rozen   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
התחתנו בגני כנען, בגלל זה בחרנו להתארגן ולהתארח בליל הכלולות אצל רותי, היה נפלא, רותי מקסימה דאגה לה-כ-ל ועזרה בכל דבר ודבר, נתנה לנו הרגשה של בית. המקום עצמו קסום, נכנסים דרך השער ומתגלה עולם שלם, הכל מעוצב בטעם וכולנו רצינו לעבור לשם :) אגב שעידכנתי שנהיה ההתארגנות 6 בנות ומאפרת וספר רותי הציעה מיוזמתה שנלך על הסוויטה הגדולה ללא עלות נוספת! בנוסף ארוחת הבוקר היתה טעימה ומפנקת ורותי גם פינקה אותנו בשיחה על זוגיות שהיתה מאוד מעניינת ומשמעותית! ממליצה בחום כצימר, מקום התארגנות, מקום למסיבת רווקות ובטח לליל הכלולות...
הצג עוד

Iris   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
בתאריך 19.7 התחתנו באלה בנס ציונה ובחרנו לבלות את ליל הכלולות שלנו אצל רותי המדהימה. האולם במרחק 3 דקות נסיעה ולכן בחרנו דווקא שם, אבל ללא ספק השירות והמקום המדהים מצדיקים יותר את הבחירה שלנו. רותי אישה נפלאה שכזו לא ראיתי הרבה זמן, דאגה לנו מהרגע שהגענו בצהריים ועד הבוקר שאחרי. היא מפנקת בשוקולדים וחלב לבוקר, ארוחת בוקר מדהימה ושירות נהדר. אין ספק שהמקום מושלם וממליצה עליו מכל הלב.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up