כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
דרור גבע

דרור גבע

שמלות כלה
טלפון:0549837000
94
99 מתוך 100
לפי 48 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 2 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
ליאור   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מעצב נפלא! מומלץ :) הייתה חוויה נפלאה ומהנה במהלך המדידות וכמובן שהתקבלו מחמאות רבות.
הצג עוד

Linoy Maruani   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
בדרור נתקלתי באינסטגרם וישר התלהבתי מהסגנון תפירה שלו. במהלך כל החתונה וגם אחרי לא הפסקתי לקבל מחמאות על השמלה! דרור זרם עם הבקשות שלי עד שהייתי מרוצה! הדבר שהכי שמחה עליו מהחתונה זה שסגרצי אצלו את השמלה!

shir   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לדרור אחרי חיפוש בין כל המעצבים באנטרנט , למרות שאני דיי מכירה את התחום לא הכרתי אותו והייתה לי הרגשה טובה כשראיתי את העבודות שלו. כשהגעתי אליו ומדדתי את השמלה הראשונה כבר ידעתי שזה פשוט זה! אחרי שינויים ממש קטנים בשמלה כבר הייתי בטוחה לגמריי שמצאתי את האחת ואפילו שאלתי אותו איך הוא ידע לעצב בדיוק מה שחלמתי עליו! גם את השמלה השניה מצאתי אצלנו, שמלה מדהימה שהיא פשוט תכשיט ! הרגשתי הכי מיוחד בעולם וכל כך שונה מהשמלה הראשונה, וזה הרי כל הרעיון! תודה דרור על שתי שמלות שהן הגשמת חלום בשבילי (: שיר. 9.8.18
הצג עוד

Limor Niv   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
הגעתי לדרור דרך המלצות בחיפוש אחר שמלה לחתונה של אח שלי. זו היתה אהבה ממבט ראשון. דרור ישר הבין בדיוק מה אני מחפשת ומה הכי יתאים לי (כי הגוף שלי רחוק מלהיות של דוגמנית, אבל זו ממש לא היתה בעיה עבורו). כל תהליך יצירת השמלה היה נעים וכיפי. בסופו יצאנו אני ואמא שלי עם שמלות מיוחדות ומדהימות, נראנו והרגשנו נפלא וגרפנו אינספור מחמאות. דרור מקסים ומוכשר בטרוף. שמחה כל כך על ההזדמנות להכיר אותו ומחכה בקוצר רוח לארועים נוספים כדי שיהיה לי תרוץ לשמלה נוספת.
הצג עוד

yaelminko   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
לא האמנתי שאמצא שמלה שארגיש בה כל כך אני! איך שמדדתי אותה בפעם הראשונה- ידעתי שזה זה! התחתנתי לפני חודש ועד היום לא מפסיקים לשאול אותי מי עשה לי את השמלה! התחתנתי בשמלה מיוחדת, ממש כמו תכשיט, שמלה שלא רואים בכל אירוע! הרגשתי בערב הזה הכי אני וזה הרגיש לי הכי טבעי ונוח! דרור בן אדם מקסים ונעים ופשוט כיף לבוא למדידות בסטודיו שלו! לפי החתונה דרור היה זמין אליי ועזר לי לבחור נעליים עד שמצאתי את הנעל המתאימה ביותר, לא פחות ולא יותר! מומלץ בחום!!
הצג עוד

michalgez2014   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
כשהתחלתי לחפש שמלה לחתונה ידעתי מראש שזו צריכה להיות שמלה שהיא תכשיט, ממש לא מהשמלות הבנאליות והקלאסיות. הגעתי לדרור וכל שמלה הייתה יותר יפה מהשנייה, פשוט לא יכולתי להוציא את השמלות שלו מהראש! התחלנו את התהליך וגיליתי איש מוכשר בחסד עליון, עם הרבה מעוף ויצרתיות מטורפת. למען הגילוי הנאות אציין כי התהליך לא היה פשוט, אני בחורה מאוד לא החלטתית וממדידה למדידה הגעתי עם רצונות אחרים ושונים, להפתעתי דרור היה קשוב אליי, זמין, נעים וסבלני, תמיד אמר את המילה הנכונה, פירגן ועודד, קיבלתי יחס אישי שאי אפשר לתאר במילים! השמלה שלי הייתה מושלמת ועל זה יעידו כל 350 האורחים שהיו בחתונה שלא הפסיקו להחמיא ולפרגן גם אחרי החתונה תודה רבה לדרור היקר שהפך אותי לנסיכה! מומלץ בחום!
הצג עוד

Rotem   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
אל דרור הגעתי אחרי חיפוש מעמיק באינטרנט אחר שמלת חלומותיי. הקולקציה של דרור, מכל המעצבים המוכרים בשוק, השאירה אותי עם פה פעור כך שידעתי שיהיה המקום הראשון בחיפוש שלי.. דרור היה מקצועי ונעים, כנה ואיכפתי. ברור לי שעוד אשמע עליו ועל הכישרון שלו הרבה!
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
מהשנייה שהתחלתי לעבוד עם דרור על שמלת חלומותיי, ידעתי שזכיתי. ההקדפה שלו על איכות, על הפרטים ובכלל המקצועיות והמקצוענות שאופפים את הסטודיו שלו, שבו את ליבי. כל מדידה שהגעתי רק התאהבתי יותר בשמלה. דרור היה קשוב, אדיב ואכפתי וכל עצה שלו הייתה זהב. כל כך נהנתי מהתהליך שהייתי מוכנה להתחתן שוב רק כדי ליצור שוב פעם חלום עם דרור. האמת הייתי שמחה להתחתן עוד 12 פעמים כדי ללבוש את כל הקולקציה שלו שכל שמלה יותר נדירה מהשנייה.
הצג עוד

daniela.prus   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
הגעתי לסטודיו של דרור גבע לאחר חיפוש ארוך מאוד אחר שמלת כלה. בכל מקום אחר שמדדתי, הדברים היו זהים אחד לשני, בנאליים ומשעממים... ואז הגעתי לדרור. לא יכולתי למצוא בנאדם יותר מוכשר ממנו. כל שמלה אצלו הייתה יפה יותר מהשנייה. השמלות שלו מיוחדות, עם סטייל מגניב וברמה שאין לאף אחד אחר. לאורך כל הדרך החוויה הייתה מעולה - הוא התאים את השמלה בדיוק לגוף שלי, היה נחמד, נעים וזמין לכל שאלה. ביום החתונה אנשים נדהמו מהשמלה ואמרו שלא ראו כזאת לפני - זו פשוט הייתה יצירת אמנות- אני הרגשתי כמו נסיכה :) אז לסיכום, דרור מוכשר ויצירתי והשמלות שהוא מעצב יגרמו לך להרגיש הכי יפה בעולם.
הצג עוד

Shani   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
דרור והצוות היקר, מאיפה אפשר להתחיל? הגעתי אלייך לגמרי במקרה לאחר חיפושים באינטרנט וכמה מזל שמצאתי אותך! יחס מדהים! התשומת לב לפרטים, האיכות, והשמלה! כמה מחמאות קיבלתי על השמלה! באמת שהרגשתי בידיים הכי טובות שאפשר, הזמינות לכל שאלה (כמו איזה צבע נעליים כדאי...) והיחס בכל מדידה! מי שרוצה ראש שקט וצוות מוכשר דרור גבע זה המקום! תודה!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up