כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
מצפה רועים

מצפה רועים

מקומות לאירועים בטבע
טלפון:0506286950
95
100 מתוך 100
לפי 15 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
יעל ואלירן   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
זה היה המקום הראשון שראינו, אחריו כל מקום אחר פשוט לא בא בחשבון. האווירה קסומה, נעימה וזורמת. קיבלנו כל מה שביקשנו והרבה יותר. שלמה ליווה אותנו בכל התהליך, במסירות וסבלנות ענקית, העיקר שנהיה מרוצים. אחרי החתונה קיבלנו מלא מחמאות והבנו שבאמת אין עוד מקום כזה בארץ. מומלץ בטירוף!!!
הצג עוד

אנט   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
היה לנו ברור שהחתונה שלנו תהיה בטבע, בדקנו כמה אופציות עד שהגענו למצפה רועים, שם פגשנו את שירי והבנו מייד שהחיפושים הסתיימו. שירי המדהימה עשתה לנו סיור בפיסת גן העדן שנקראת מצפה רועים, ואין לי מה להגיד, התאהבנו.. הליווי הצמוד שקיבלנו משירי, החיבוק הבלתי נגמר ותחושת הביטחון מרגע חתימת החוזה ועד סוף האירוע, או שבעצם למען האמת עד היום! אנחנו עדין לא הצלחנו להרגע מהחתונה, ומה שממשיך להלהיב אותנו זה התגובות של האורחים שפשוט לא מפסיקים לדבר על החתונה שלנו וכמה מדהימה היא הייתה! חתונה בטבע היא השקעה גדולה, ואת התמורה אין לתאר! אז אם כבר בחרתם להשקיע, ממליצה לכם להנות מזה במצפה רועים❤
הצג עוד

Tamar   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
עדי ואני התחתנו ב20.09 חתונה הפוכה במצפה רועים. ברגע שהגענו למקום ידענו שזה "זה". טבע קסום ובתולי אם נוף שלא נגמר והכל במרכז הארץ. לוקיישן מושלם לחתונת טבע כמו שחלמנו. שלמה ושירי המקסימים תמיד היו קשובים וזמינים לכל שאלה, בקשה ואפילו הצקה. הקשיבו לכל חלום שהיה לנו והפכו אותו למציאות. יכולנו להגיע ולהנות מהאירוע בראש שקט.
הצג עוד

גלאברה   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
שלמה היה הבחירה הברורה שלנו, מהרגע הראשון. הנוף המדהים והטבע היו בונוס מטורף! כל ההפקה - החל בחלק הפורמלי וכלה בסגירת הפינות ביום האירוע - הייתה סופר מקצועית, והכל עם יחס חברי מלא אמון ואהבה. גם ביום האירוע הרגשנו הכי בנוח בעולם עם כל בקשה ועניין ובסופו של דבר באמת לא היינו צריכים להתעסק בכלום חוץ מאשר בשמחה ובאורחים. אם יש משהו שעשה לנו את האירוע מדהים כמו שהיה, זה האווירה והאנרגיות של הצוות ושל המקום. אין מילים לתאר כמה שאנחנו ממליצים!!
הצג עוד

אמיר   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
כל התהליך מהרגע הראשון ועד אחרי האירוע היה פשוט מעולה! המון עזרה ויעוץ בהכנות, התאמת הדברים לתקציב שלנו. האירוע עצמו היה פשוט מדהים וכל האורחים עדיין מדברים על כמה המקום היה יפה והאוכל שהיה נהדר!
הצג עוד

shiralang   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
הגענו אל מצפה רועים בהמלצת חברה, אחרי שעברנו בכמה גני אירועים ולא מצאנו את המקום ש"עשה לנו את זה". איך שרגלנו דרכה במקום ידענו שיש כאן משהו אחר. ואחרי פגישה עם שלמה כבר היה די ברור שאנחנו מאוהבים במקום ובו. אז כמו שכתבתו לפני - זה המקום המושלם למי שרוצה חתונת טבע אבל לא בעלויות של הפקה מאפס, ומי שרוצה ראש שקט ומפיק שאפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות - שלמה איז יור גאי. וגם האורחים נהנים מהאווירה השונה!
הצג עוד

Dana   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
מצפה רועים זה המקום הראשון (והאחרון) אליו הגענו בחיפוש אחרי מקום לחתונה. כשהגענו למקום, והכרנו את שלמה, ידענו שזה שזה ומאותו רגע, בלי עניינים, התחלנו להרים את החתונה, כששלמה לצידנו בכל רגע. התהליך היה קל, רגוע, נעים וזורם... והתוצאה... חתונת החלומות שלנו!! מקום מיוחד, אווירה מדהימה, אנשים טובים והגונים... בקיצור- ממליצים בחום ואהבה💗
הצג עוד

Ben   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
קודם כל, ולפני הכל - חובה להגיד ששלמה המפיק מהמצפה היה פשוט מעולה ומטריף. הבין את ה"ראש" שלנו הישר מההתחלה ועזר לנו לבנות את החתונה שלנו בדיוק כפי שדימיינו. מצפה רועים הוא מקום שהיופי שלו מדבר בפני עצמו. אין אורח שלא דיבר איתנו על הנוף, התחושה הנעימה והאוכל. ברגע שסגרתם עם המצפה, אתם יכולים להיות רגועים. את רוב החתונה כבר סגרתם :)
הצג עוד

benakavia12   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
החוויה שלנו התחילה כשפגשנו את שלמה ובמהלך הסיור שעשה לנו במקום התאהבנו בו ובמקום, עבר איתנו פרט פרט ועזר לנו לדמיין את אירוע חלומותינו. לגבי המקום עצמו בחרנו בו כי הוא משלב מיקום קרוב למרכז, יש לו נוף יפייפה ותחושה אמיתי של טבע וזה מה שרצינו. שלמה עזר לנו לתפור את האירוע בדיוק כמו שרצינו ואם הינו יכולים להתחתן שוב זה בטוח היה שם.
הצג עוד

Ofir   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
מיכל ואני החלטנו שחתונה בטבע, במקום פתוח זה מה שאנחנו רוצים. ברגע שהגענו למצפה רועים לא היתה לנו התלבטות והתחלנו בתכנון האירוע בעזרה ובליווי צמוד של שלמה האלוף! שלמה עזר לנו בכל!! מבחירת קייטרינג שיתאים לנו ועד לדקורציה ועיצוב המקום. נתן פתרונות ייצירתיים לבעיות בהן נתקלנו במהלך התכנון ודאג שהכל יינגן כמו שצריך. הגענו לאירוע והמקום היה מדהים ביופיו, פשוט גן עדן!! הפידבקים שאנו מקבלים מאורחים פשוט עושים כיף בלב. תודה ענקית לשלמה!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up